וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאסטרס: סרינה בקושי, לינדזי וסבטלנה בקלות

11.11.2004 / 9:42

וויליאמס חזרה מפיגור מערכה לנצחון מול מיסקינה, קוזנצובה לא התקשתה מול זבונרבה, דאבנפורט קרעה את דמנטייבה

אליפות המאסטרס לנשים, המתקיימת השנה בלוס אנג'לס ועל סך פרסים מדהים של 3 מיליון דולר, יצאה הלילה לדרך בשלושה משחקים שרק אחד מהם היה למעשה צמוד ומרתק בשניים האחרים ניצחו בקלות הפייבוריטיות. כזכור שמונה הטניסאיות הבכירות שהגיעו לטורניר מחולקות לשני בתים ותשחקנה בשיטת ליגה. כיוון שכך, גם לנצחון בשתי מערכות או שלוש מערכות יש חשיבות רבה במיקום בטבלה. שתי הראשונות ימשיכו לחצי הגמר בהצלבה.

בבית האדום, בו משחקות לינדזי דאבנפורט, אנסטסיה מיסקינה, סרינה וויליאמס והלנה דמנטייבה, כבר הושלם מחזור משחקים מלא כשבסיומו דאבנפורט מוליכה את הבית אחרי נצחון חלק על הלנה דמנטייבה 0:6, 1:6.

אבל המשחק של הערב היה בין אלופת הרולאן גארוס, מיסקינה, לבין סרינה וויליאמס האמריקאית, המדורגת רק 7 בטורניר. מיסקינה פתחה טוב וניצחה את המערכה הראשונה 4:6, אבל סרינה עם הנחישות שלה לא ויתרה, חזרה למשחק כשניצחה את המערכה השניה 3:6 והמשיכה במומנטום עם נצחון במערכה השלישית 4:6 ובמשחק כולו.

במשחק יחיד שהתקיים הלילה בבית השחור ניצחה אלופת ארה"ב הפתוחה, סבטלנה קוזנצובה את בת ארצה ורה זבונרבה בשתי מערכות קלילות 2:6, 4:6.

הלילה ייערכו עוד שלושה משחקים. בבית האדום: אמילי מאורוסמו, שרבים מסמנים אותה כפייבוריטית לנצחון, תתמודד מול זבונרבה. קוזנצובה תפגוש את להיט הטורניר - שראפובה. בבית השחור תנסה דמנטייבה להתאושש על חשבונה של סרינה.

"אני אוהבת את הרגליים שלה, הן כל כך סקסיות" (טל וולק, הארץ)

בשנה שעברה הסלוגן של המאסטרס היה "8 נשים, 6 ימים, 3 מיליון דולר". שמונה נשים נשמע מבטיח, שישה ימים הם שישה ימים, שלושה מיליון דולר הם סכום שבשבילו שווה להשקיע קצת כסף בכרטיס כניסה. לפחות לערב אחד.

אחרי שחלפו אותם שישה ימים, התברר שבלוס אנג'לס קשה למכור סלוגנים ויותר קשה למכור טניס. כל מבצעי השיווק של המארגנים התרסקו והם שברו את הראש כדי לפזר 2,500 איש באולם של 20,000 מקומות. בערב הפתיחה דיווחו על 5,281 צופים באולם. המספר בפועל היה קרוב יותר ל-2,000. מנכ"ל ה-WTA הודיע כי ב-2005 המאסטרס יעזוב את העיר, אבל בשבועות האחרונים התברר שהאירוע יישאר בעיר עד 2006, למרות שהמארגנים הודו ש"בשנה שעברה לא הרווחנו אפילו דולר אחד".

ערב פתיחת המאסטרס השנה, שוב בלוס אנג'לס, בקושי דיברו על טניס. סרינה וויליאמס, שבוע אחרי ההופעה המדוברת שלה בלונדון בבכורה לסרטו של פירס ברוסנן, עשתה לטובת המארגנים הרבה מעבר לתקוותיהם. "אני אוהבת את הרגליים שלה בתמונה. הרגליים שלה כל כך סקסיות. היא סקסית", אמרה סרינה על מריה שראפובה.

האמירה של סרינה לא הגיעה משום מקום. היא תואמת את ההחלטה השיווקית של המארגנים. השנה הם לא מדברים על כסף, לא על שישה ימים ולא על שמונה נשים. מודעת הקידום הרשמית של המאסטרס השנה כוללת בחורה אחת במכנסיים קצרים, שיושבת על מגרש טניס. מעט מתחתיה מופיע הסלוגן של הטורניר: "ככל שתשב יותר קרוב, ככה היא תהיה יותר חמה".

בסרטון הווידיאו הרשמי של הטורניר נראית אותה בחורה בצילומי דוגמנות. הכיתוב שמלווה את הסרטון אומר: "השחקנית הכי חמה בעולם כאן בלוס אנג'לס". בסיום נכתב "מריה שראפובה". סרינה וויליאמס טענה ש"אף אחד לא ניסה למכור את הגוף של שראפובה. זו תמונה 'חמה'. אם אתה לא מסוגל למכור תמונות כאלה, אתה לא צריך להיות חלק מהטורניר. אני שונאת להגיד את זה, אבל סקס מוכר".

בתשובה לשאלה מדוע המארגנים לא ניסו לשווק לאמריקאים את סרינה, שאולי תביא קצת יותר קהל, ענו כי מכיוון שמקומה בטורניר המאסטרס הובטח רק בשבוע שעבר, אי אפשר היה לבנות עליה את מסע הפרסום.

הבתים

הבית האדום
--------------
1. דאבנפורט 0-1 (0-2)
2. סרינה 0-1 (1-2)
3. מיסקינה 1-0 (2-1)
4. דמנטייבה 1-0 (2-0)

הבית השחור
--------------
1. קוזנצובה 0-1 (0-2)
2. מאורסמו 0-0
3. שראפובה 0-0
4. זבונרבה 1-0 (2-0)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully