וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון על האולימפית כחזרה גנרלית

אשר גולדברג

10.11.2004 / 20:28

אנחנו קונים 0:2 גם מול קפריסין בעוד שבוע. באדיר וגולן הבקיעו במשחק שהיה סגור בפני התקשורת. נמני הביא לשינוי, דוד רביבו השתלב היטב, אפק בספק. ישראל 55 בעולם

נבחרת ישראל ממשיכה בהכנותיה למשחק מול קפריסין ביום רביעי הבא. שבוע לפני המשחק החשוב, ניצחה הנבחרת 0:2 את הנבחרת הצעירה, משערים של עומר גולן וואליד באדיר במחצית השנייה.

המאמן אברהם גרנט מתלבט בנוגע לעמדת המגן הימני והיום היה תורו של אורי אוזן לאייש אותה. את עמדת הקשר השמאלי אמור למלא אבי נמני, במקום עידן טל שייעדר בגלל כרטיסים צהובים. נמני קיים שני אימונים, אחרי שחזר מטיפול רפואי אצל פרופ' מארק מרטנס בבלגיה והכניסה שלו במחצית השניה, הביאה למומנטום חיובי שגרמה לשני השערים.

ההתפתחות הגדולה בנבחרת היא השתלבותו של דוד רביבו, שבנבחרת מרוצים מיכולתו. ביום חמישי יצטרף לאימונים פיני בלילי. בתחילת השבוע הבא יגיעו גם יוסי בניון, עומרי אפק, דודו אוואט וטל בן חיים. לגבי אפק, קיים ספק לגבי כשירותו וכלל לא בטוח אם יוכל להחלים בזמן מהפגיעה ברצועות אותה ספג בספרד.

באימון חזה יצחק שום, שדיבר על חלוץ נבחרת קפריסין מיכליס קוסטנטינו, אותו אימן בפנאתינייקוס. שום הגדיר את קוסטנטינו חלוץ ענק שחייב שמירה אישית. אריק בנאדו עתיד להיות שומרו האישי של החלוץ הקפריסאי. הערב תקיים הנבחרת אימון באיצטדיון רמת גן, שגם בו תתאפשר נוכחות של התקשורת רק ברבע השעה הראשונה. גם אתמול לא איפשרו בנבחרת להכניס מצלמות למשחק האימון.

ישראל מדורגת 55 בעולם (ספורט 5)

בדירוג פיפ"א שהתפרסם היום, עלתה נבחרת ישראל שלב אחד למקום ה- 55. יריבתה של ישראל, שוויץ, התדרדרה 3 מקומות ומדורגת כעת במקום ה-45. היום ייערך משחק אימון של הנבחרת מול הנבחרת האולימפית תחת ערפל תקשורתי.

מוליכת הבית הישראלי, אירלנד, נשארה במקום ה- 14 בדירוג. גם צרפת שמרה על סטטוס קוו במקום השני. שוויץ כאמור ירשה 3 שלבים, וכך גם קפריסין שהחליקה 4 מדרגות למטה למקום ה- 105. את העלייה הגדולה עשתה נבחרת איי פארו, שזינקה 5 שלבים למקום ה-130.

עשר הנבחרות הראשונות בדירוג העולמי:
1. ברזיל
2. צרפת
3. ארגנטינה
4. ספרד
5. צ'כיה
6. הולנד
7. אנגליה
8. מקסיקו
9. פורטוגל
10. איטליה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully