וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רק תיקו למילאן מול רומא. עוד תיקו לאינטר

אתר ספורט 5 בשיתוף

7.11.2004 / 18:27

רומא חזרה מפיגור ל-1:1 בסן סירו. אדריאנו הציל נקודה לאינטר מול פיורנטינה בתיקו השמיני שלה ב-10 משחקים. לצ'ה הפסידה

אחרי ההפסד של יובנטוס אמש, קיוו מילאן ואינטר, שעדיין חולמות על אליפות, להתקרב אל הגברת הזקנה מטורינו. גם ללצ'ה היו תכניות למקום של קבע בצמרת הגבוההה, אלא שכל השלוש איבדו היום נקודות ובדלה-אלפי יכולים לחייך למרות הכל.

מילאן - רומא 1:1

בעונה שעברה המפגש בין מילאן לרומא היה משחק העונה. השנה, ממש לא. האלופה ארחה את הקבוצה מהבירה בסאן סירו בידיעה כי ניצחון יקרב אותה ליובנטוס, שהפסידה בשבת. מילאן פתחה מצוין כאשר כבר אחרי חמש דקות מכונת השערים האוקראינית, אנדרי שבצ'נקו, השאיר את הגנת רומא חסרת אונים והעלה את הרוסונרי ליתרון 0:1. מילאן היתה טובה בהרבה מהאורחים בחצי השעה הראשונה ולמעט חצי הזדמנות של פרנצ'סקו טוטו, רומא לא הביכה את הגנת המארחים. מילאן היתה הרבה יותר טובה, אך החמיצה הזדמנויות מצוינות להכפיל ואף לשלש את התוצאה וירדה להפסקה ביתרון 0:1 בלבד.

המחצית השנייה היתה סיפור שונה לגמרי. אם במחצית הראשונה השליטה במגרש היתה של מילאן, בשנייה הדברים התהפכו. כבר אחרי שלוש דקות הצליחה רומא להשוות ל-1:1 כשמי אם לא וינצ'נזו מונטלה ניצלה הדיפה לא טובה של דידה בכדי להעניק לאורחים את השוויון. מילאן ניסתה להשיג את השני אך השאירה הגנה חשופה. מונטלה הגיע להזדמנות טובה באמצע המחצית השנייה, אך הפעם דידה היתה במקום. בצד השני גם הרוסונרי החמיצה לא פעם הזדמנויות להחזיר לעצמה את היתרון. בדקה ה- 89 בעט רוי קוסטה כדור חזק לחיבורי הקורות של רומא, אך תגובה נהדרת של איבאן פליצולי הצילה את האורחים משער בטוח. מילאן החמיצה הזדמנות לצמק את הפער הצורה משמעותית מיובה כשסיימה רק ב-1:1.

פיורנטינה - אינטר 1:1

דאריו דאינלי העלה את המארחים ליתרון כבר אחרי 26 דקות. בעוד היה נראה כי הקבוצה מפירנצה עומדת להשיג ניצחון יוקרתי על האורחים ממילאנו, לאדריאנו היו תכניות אחרות. החלוץ הברזילאי הראה כי גם הגנת פיורנטינה לא יכולה לעצור אותו ותשע דקות לסיום המשחק השווה ל- 1:1 וסחט נקודת ליגה חשובה עבור אינטר. בדקה ה- 85 נשארה אינטר בעשרה שחקנים כשדז'אן סטנקוביץ' הורחק. לאינטר היתה זו תוצאת תיקו שמינית ב-10 המחזורים שחלפו מתחילת העונה.

לצ'ה – אודינזה 4:3

לצ'ה, ההפתעה הגדולה של הליגה ממרומי המקום השלישי, אירחה את אודינזה וספגה הפסד שני רצוף, 4:3. בוז'ינוב, העילוי הבולגרי בן ה-18 ומלך שערי הליגה, העלה את המקומיים בדקה ה-35 ליתרון לפני שדויד פיזארו השווה דקה לסיום המחצית. בוז'ינוב דאג להחזיר את היתרון ללצ'ה בדקה ה-57.

אודינזה עשתה מהפך עם שני שערים של אנטוניו די נטאלה הצעיר שהגיע מאפולי בקיץ ושל פינצי תוך שתי דקות (72,78). לצ'ה לחצה כדי להשיג שוויון ואכן כבשה בדקה ה-89 על ידי ווצ'ניץ'. אודינזה לא ויתרה, והשיגה את שער הנצחון החשוב בדקה ה-90 מרגלי מארק יאנקולובסקי הצ'כי, שכבש נגד קבוצתו לשעבר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

יתר המשחקים

קלייארי – ליבורינו 0:0
קבוצתו של ג'יאנפראנקו זולה לא הצליחה להכניע את האורחים וסיימה בתיקו מאופס. קלייארי מדורגת אחרי 10 מחזורים במקום השמיני בטבלה. אנדרה גאילומבראדו הורחק בדקה ה- 60 והשאיר את ליבורנו בעשרה שחקנים בחצי השעה האחרונה.

בולוניה – מסינה 2:2
ארטורו די נאפולי (4) וניקולה אמורוסו הותיק (33) כבשו לזכות האורחים מסיציליה. מאסימו לוביסו (32) וגיאקומו קיפריאני (53) הישוו עבור בולוניה, שרחוקה נקודה בלבד מהקו האדום. מסינה נשארה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה- 56, אז קיבל אלסנדרו פאריסי כרטיס צהוב שני.

אטאלנטה – סמפדוריה 0:0
סמפדוריה לא הצליחה להכניע את אטאלנטה מהתחתית וסיימה בתיקו ללא שערים. המארחים, שלא הצליחו לנצח, מדורגים אחרונים בסרייה A. לא נעים.

פאלרמו – פארמה 1:1
אלברטו ג'יאלארדינו, כוכב הנבחרת הצעירה של איטליה, העלה את האורחים מפארמה ליתרון 0:1 אחרי 37 דקות. פאלרמו הצליחה להשוות בדקה ה-73 משער של מאריאנו גונזאלז ולהשאיר את פארמה עמוק בתחתית.

לאציו – סיינה 1:1
אחרי מחצית ראשונה מאופסת הצליח פרננדו קאוטו להקפיץ את האולימפיקו בדקה ה- 46 כשהעלה את לאציו ליתרון 0:1. היתרון הרומאי החזיק מעמד 20 דקות עד שדניאל פורטנובה השווה את התוצאה (66) וחילק את הנקודות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully