וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה הכל עובד כרגיל

7.11.2004 / 22:38

עם הרבה קהל ואחלה אווירה, הדרבי החיפאי עשה לפני הפתיחה קולות של הפתעה אפשרית. אבל טל, צמד של ברדה ואחד של קטן, סגרו סיפור עם 1:4 ירוק. עובד אמנם הדליק ניצוץ רגעי, אבל לא יותר מזה

לדרבי של חיפה יש מסורת של מפגשים מרתקים וקהל ססגוני ורועש. את הקהל הערב בקרית אליעזר קיבלנו במלוא הדרו, אבל מפגש מרתק? אז זהו, שלא. מכבי חיפה בהילוך שלישי, ובאחד המשחקים הפחות מרשימים שלה, נתנה רביעיה ליריבה העירונית שהצליחה להפריע, אבל רק לכמה דקות. אז מה חדש? רוני לוי לא מפסיק לחייך, רוסו בהופעת בכורה אחרי תקופה ארוכה ואחד ראובן עובד שלובש בפעם הראשונה אדום (וחולצה מס' 8 למי ששאל), חוץ מזה - כלום.

מהלך המשחק (ספורט 5)

כבר בפתיחה מסך עשן כיסה את כר הדשא בעקבות מטח חזיזים והשופט, אסף קינן, נאלץ להפסיק את המשחק דקות ספורות מתחילתו. בדקה ה- 12 הגיע שערה הראשון של האלופה. גוסטאבו בוקולי הגביה את הכדור מאגף שמאל למרכז הרחבה שם חיכה לו עידן טל שבעט מן האוויר לידיו של השוער, שגיא שטראוס, שהדף בחזרה לרגליו של טל. הפעם הקשר לא החמיץ. 0:1 לירוקים. בדקה ה-20 הצדיק אליניב ברדה את הקרדיט שהעניק לו רוני לוי שבוע שני ברציפות, וכבש את השני לקבוצתו. 0:2 למכבי חיפה. איפה הפועל חיפה בכל הסיפור? היא לא ממש הופיעה למחצית הראשונה.

מחצית שניה

הלחץ של שחקני האלופה נמשך גם במחצית השניה, והירוקים המשיכו לאיים על שערו של שגיא שטראוס. בדקה ה-55 נכנס ראובן עובד להופעת בכורה במדי האדומים, ובדקה ה-65 הרים כדור קרן חד ומדויק לראשו של סאלח חסארמה שהתרומם ונגח בעוצמה לתוך השער. 2:1 למכבי חיפה. האדומים עשו מן רעש של חזרה מיד לאחר מכן, אבל נותרו עם הפנטזיה בלבד, אחרי שראובן עובד פירפר את ההגנה והתיר את ורמוט המחליף מול השוער. דוידוביץ' אגב, ניצח ושתי דקות מאוחר יותר, האלופים כבר התעשתו.

בדקה ה-69 הגביה עידן טל את הכדור היישר לראשו של אליניב ברדה, שעמד בעמדת נבדל, ונגח את השני שלו והשלישי של חיפה. 3:1 לאלופים. דקה בתוך זמן פציעות התכבד יניב קטן ברביעי של חיפה. החלוץ ניצל הדיפה לא מוצלחת של שגיא שטראוס ודחק כדור פשוט פנימה. 4:1 למכבי חיפה בסיום.

"מכבי חיפה לא בליגה שלנו"

אליניב ברדה קיבל הזדמנות לפתוח לראשונה העונה בהרכב, במשחק בשבוע שעבר נגד החברים מב"ש. במשחק ההוא, הבקיע החלוץ גול ולא הלך על הסלטה שלו בגלל המצב העגום של החברים מן הדרום, אבל הערב זה כבר היה סיפור שונה. "התפקיד שלי הוא להבקיע גולים ולשחק טוב, ואנחנו משחקים מצוין כבר תקופה ארוכה. מי שחושב שזה קל זה ממש לא נכון. כל אחד בא ונותן 140 אחוז, וככה זה נראה כשאתה נותן 140 אחוז", אמר אליניב בסיום.

ניר לוין יודע שאת הנקודות הוא ייצטרך לחפש במקום אחר, למרות הקבוצה שלו הצליחה קצת להציק בשלבים מן המשחק: "גם כשהיה נראה שהצלחנו לסכן אותם, הם באו ונתנו גול. מכבי חיפה לא בליגה שלנו, ואנחנו ננסה להאבק במי שכן בליגה שלנו. ננסה להשתפר, ולהמשיך הלאה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully