וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

0:1 קטן כמו שגוטמן אוהב

6.11.2004 / 22:50

אברג'יל (88) סידר לאלי כהן ניצחון בכורה על חובבי הפועל ת"א. בינינו, אם זה היה אלי גוטמן, בבאר שבע היו ממשיכים לקלל

"הסוף היה מתוק מאוד. החמצנו הרבה גולים, בעיקר יניב. הגול הזה ממש לידת עכוז אמיתית. מגיע לבחורים כל הכבוד, הם נתנו את הלב על המגרש. אני חושב שעכשיו לאט לאט נמשיך לעבוד וזאת רק ההתחלה. אמרתי להם היום בחדר ההלבשה, רק הנשמה תנצח את המשחק. באתי להרגיע אותם. בחיפה זה לא הלך, היום הם התחברו. ראו שיש לנו יכולת, אבל עדיין זה לא נדבק. הפועל באר שבע צריכה לשמור על הבית שלה כמקור הכנסה. הכנסת נקודות, לא הכנסת אורחים".

אוי כמה שאלי כהן היה מבסוט בסיום המשחק. בכל הגילגולים הקודמים שלו, אנחנו לא זוכרים אותו רץ ככה אחרי גול של קבוצתו. הרבה לחץ השתחרר מבאר שבע שנלחצה מהמקום האחרון ובעוד שבועיים תצא למשחק חוץ קשה מול משפחת לוזון.

הפועל ת"א לא צריכה מאמן אחר. היא צריכה פסיכולוג רציני, אופציה לפסיכיאטר עם מכות חשמל לכל אחד משחקניה. במצבה גם טראפטוני בכבודו ובעצמו לא יעזור לה. זאת קבוצה של מקום שישי קלאסי שלמזלה לא תסתבך השנה במאבקי תחתית.

תיאור המשחק (ספורט 5)

המחצית הראשונה נפתחה בצורה חלשה כשאף אחת מהקבוצות לא ממש איימה על שער יריבתה. הראשונה שהגיעה להזדמנות אמיתית היתה הפועל תל אביב, כשכפיר אדרי לא הצליח לנצל טעות של ניר רחמין, שוער הפועל באר שבע, ומקרוב לא דחק את הכדור לרשת המארחים. בדקה ה- 28 יכלה באר שבע לעלות ליתרון אך יניב אברג'יל בעט מתוך הרחבה לפינה הקרובה של שביט אלימלך, שהצליח להדוף. בדקה ה- 41 שוב השמיט ניר רחמין כדור פשוט, אך שוב הפועל לא ניצלה זאת בכדי לעלות ליתרון, כשאיבזיטו אוגבונה החמיץ מקרוב ובעט מעל המשקוף. בסיום המחצית ירדו הקבוצות כשהתוצאה היתה מאופסת.

המחצית השנייה נפתחה באותה צורה בה הסתיימה הראשונה. שתי הקבוצות לא היו מדויקות, לא הגיעו להזדמנויות והתוצאה נשארה מאופסת. בדקה ה- 72 כבשה הפועל תל אביב סופסוף שער, אך בעקבות עבירה של אסי דומב, גם הוא נפסל. שש דקות לסיום הגיעה הפועל תל אביב למצב בו היתה חייבת להבקיע. ג'ובאני ואלדיירו נגח חפשי מחמישה מטרים למשקוף השער של ניר רחמין, שנשם לרווחה. שתי דקות לסיום המשחק הצליחה באר שבע להשיג את השער המיוחל. יניב אברג'יל ניצל הדיפה לא טובה של שביט אלימלך, עצר יפה את הכדור, בעט מקרוב לרשת האורחים והעלה את באר שבע ליתרון 0:1. הפועל תל אביב לא הצליחה לחזור למשחק ואלי כהן השיג את הניצחון הראשון שלו כמאמן הפועל באר שבע. לאחר השריקה קשר הפועל תל אביב, גיא צרפתי קיבל כרטיס אדום לאחר שפלט לעבר אלון יפת שהשיפוט שלו היה בושה.

הפועל ב"ש: ניר רחמין, אביתר אילוז, יניב אלול, עוז יפרח, דדי בן-דיין, איגור טומאשיץ', רמי אליהו (ינון ברדה 76'), מינטואן אלין (אורן סגרון 88'), פמי אופובונמי (פבריציו קארבליו 71'), יניב אברג'יל, רוברט ניטה.

הפועל ת"א: שביט אלימלך, עמאר מנצור, שמעון גרשון, אסי דומב, יניב בן-ניסן, שי אבוטבול, יוסי אבוקסיס (מסאיי דגו 57'), כפיר אדרי, אבי כנפו (אדוארדו מראקש 76'), גיא צרפתי (הורחק 90'), איבזיטו אוגבונה (ג'ובאני ואלדיירו 60').

מה עם שמוליק?

שמוליק חנין, מאמן הפועל תל אביב: "אני חושב שכל מאמן יוצא מאוכזב כשמקבלים גול בדקה ה- 88, 89. אני כרגע המאמן הנוכחי, מה שתחליט הנהלת הפועל, אני אקבל באהבה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully