וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אני סובל בבית שאן

6.11.2004 / 18:48

בני סכנין ומכבי פ"ת לא התחשבו ב-300 הצופים שבאו באמצע צום הרמדאן, וסיפקו 0:0 משמים עם שני מורחקים

ואי, ואי איזה משחק קקה. אולי בגלל ההתאחדות לכדורגל שלא הסכימה לאחר את המשחק ולתת לסכנין להתאושש מהצום, אולי בשל הדשא הגרוע בבית שאן ואולי בגלל שמכבי פ"ת וסכנין באו להוציא תיקו. בכל מקרה לא פלא שרק 300 צופים עוד עושים טובה ובאים לכדורגל.

מהלך המשחק (ספורט 5)

בפתיחת המשחק היתה בני סכנין טובה יותר, אך דווקא האורחים מפתח תקווה הגיעו להזדמנות הממשית הראשונה. בדקה ה- 19 פרץ שחקן פתח תקווה, פריס דאייה, לתוך רחבת בני סכנין. השחקן הגיע לבד מול שוער מחזיקת הגביע, אנרגי' מרימבדורו, אך הכדור שבעט היה חלש והגיע ישר לגופו של השוער. לא עברו שלוש דקות ושוב דאייה הגיע להזדמנות גדולה, אך בעט מעל המשקוף. בדקה ה- 24 נשארה סכנין בעשרה שחקנים לאחר שארנסט אטצ'י, לאחר שקיבל כרטיס צהוב, אמר מספר מילים מיותרות לקוון, והורחק. המשחק התחמם, חפצים נזרקו למגרש והיה נראה כי השופט מאבד שליטה על המשחק. עד לסיום המחצית לא היו שערים והקבוצות ירדו להפסקה כשהתוצאה היתה מאופסת.


המחצית השנייה נפתחה עם החמצה גדולה של עומר גולן, שלא הצליח לנגוח מקרוב למסגרת השער של בני סכנין. פתח תקווה המשיכה ללחוץ ולהחמיץ והיה נראה כי השער הראשון של קבוצתו של גיא לוזון הינו רק עניין של זמן. בדקה ה- 62 חטפה פתח תקווה מכה קשה. עומר גולן שהצטיין בשבוע שעבר נגד בני יהודה, קיבל את הכרטיס הצהוב השני והורחק, מה שאיזן את מספר השחקנים בכל קבוצה. בני סכנין, מעודדת מההרחקה של גולן, החלה לצאת קדימה, אך לא ממש סיכנה את שערו של אוהד כהן. בדקה ה- 82 כמעט ובני סכנין עלתה ליתרון. קלבר רודריגז הגיע להזדמנות הטובה ביותר של מחזיקת הגביע במשחק. החלוץ בעט חזק למסגרת אך באינסטינקט מצוין הצליח אוהד כהן למנוע שער בטוח.

בני-סכנין: אנרג'י מירמבדורו, חוסאם אבו-סאלח (עבד רבאח 29'), ארנסט אטצ'י (הורחק 24'), אבי דנן, באסם גנאים, תומר אליהו, חלאד חלאילה, נידאל חוג'ראת (קלבר רודריגז 60'), אלן מסודי, חוסין סלאמה (אדהם חמוד 90'), אנגוי אלומיידה.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון, גל אלברמן, סולי צמח (אסי משיח 53'), פרינס דאייה, כפיר אודי (קובי רפואה 71'), עומר גולן (הורחק 63'), סטניסלב דוברובין (רוביל סרסור 87').

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully