וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לורנס פרנק האריך חוזהו בנטס

שימי ששון

5.11.2004 / 19:56

לורנס פרנק, מאמנה בן ה-34 של ניו ג'רזי, חתם על הארכת חוזה ל-4 שנים תמורת 10 מיליון דולר

לורנס פרנק, מאמנה הצעיר בן ה-34 של ניו ג'רזי, יאריך את חוזהו בקבוצה ל-4 שנים נוספות. פרנק אמור להשתכר כ-10 מיליון דולר אך עדיין לא ידוע אם החוזה מבטיח לו את התפקיד לעוד 4 שנים או שחלק מהשנים בחוזה הן בגדר אופציה שנתונה להחלטה של הנהלת הקבוצה.

"אני חושב שאין אף אחד שיודע יותר מלורנס על המשחק, אף אחד לא מכין את קבוצתו טוב יותר, ולאף אחד אין את התשוקה למשחק כמו ללורנס" אמר הבעלים של הנטס, רוד ת'ורן.

לפני שהחליט לחתום על החוזה התייעץ פרנק עם מספר מאמנים בכירים באן.בי.איי. זוהי פעם ראשונה שפרנק חותם על הארכת חוזה בקבוצה כלשהי, ולפי דבריו המאמנים איתם התייעץ עודדו אותו והמליצו לו לחתום. פרנק גם הוסיף ואמר :"כל פעם שהייתי צריך לשבת ולסגור משהו עם רוד (ת'ורן) הוא היה הוגן מעל ומעבר. אני יותר דואג לקבוצה מאשר לחוזה האישי שלי. זה באמת מי שאני".

פרנק מונה למאמן הנטס בעונה שעברה לאחר שמאמן הקבוצה דאז, ביירון סקוט, פוטר. פרנק שימש כעוזרו של סקוט, ומונה למאמן גם בזכות לחץ שהפעיל כוכב הקבוצה,ג'ייסון קיד, על הבעלים.
פרנק ניצח את 13 המשחקים הראשונים שלו בקבוצה, והגיע עם הנטס עד לחצי גמר המזרח, שם הפסיד לדטרויט, לימים האלופה, 4-3. העונה ניו ג'רזי היא קבוצה מפורקת, ופרנק צריך להתמודד עם סגל שחקנים דל ובינוני, שחוץ מג'פרסון,קיד ואולי מורנינג, לא חופן בתוכו כמעט כלום. קניון מרטין, שהיה מהמובילים בקבוצה, עזב בקיץ לדנבר, ואפילו ג'ייסון קיד, מהדברים הטובים היחידים שנשארו בנטס פצוע עד דצמבר, אם עד אז ישאר בקבוצה ולא יעבור בטרייד לקבוצה עם סיכויים ממשיים לאליפות.

אם אכן יישאר פרנק בקבוצה עוד 4 שנים, הוא יהיה חלק מהמעבר של הנטס מניו ג'רזי לברוקלין ב-2007.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully