וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"היינו יותר טובים בשתי דרגות"

5.11.2004 / 17:50

איווניר ונצרת עילית יכלו לנצח, אבל נכנעו לנאיביות ולבני יהודה, 3:1. שירזי לוקח נקודות, והרבה חומר למחשבה

ביום שישי שטוף שמש ונעים, יכלו סוף סוף תושבי שכונת התקווה לקבל את הבייבי שלהם (שעושה צרות בזמן האחרון), כמו שהם אוהבים - על המרפסות, ביציעים ועם ג'חנון פלוס ביצה. בני יהודה לא נראתה מבריק, אבל ידעה לנצל נאיביות טיפוסית של האורחים מנצרת, ושיפוט לא יציב של בן חמו, כדי לתת גז בדקות הסיום, ולקחת שלוש נקודות חשובות מאוד להמשך.

מהלך המשחק (ספורט 5)

המשחק נפתח בשער המהיר ביותר שנכבש העונה בליגת העל. 23 שניות בלבד לקחו לקשר בני יהודה, אלי אברבאנל, להכניע בבעיטה חזקה את אושרי לוי ולהעלות את הכתומים ליתרון 0:1. בני יהודה הגיעה כעבור חמש דקות להזדמנות נוספת לכבוש, אך מטה בטורינה לא הצליח לעבור את אושרי לוי, שמנע מבוכה גדולה יותר לאורחים. קבוצתו של ניצן שירזי לא הסתגרה ויצאה קדימה במטרה להבקיע את השני, במשחק פתוח ואטרקטיבי.

האורחים הצליחו להשתלט על מרכז השדה, והתחילו לתקוף. בדקה ה- 35 הגיע ז'וזה דוארטה למצב מצוין להשוות את התוצאה. החלוץ הברזילאי השאיר מאחוריו את כל הגנת בני יהודה, ניסה לעבור את והבה ואיבד את הכדור. רוני גפני ירד בתחילת ההתקפה לתיקול פראי ובעקבות כך ראה את הכרטיס הצהוב השני במשחק והורחק. בדקה ה- 39 כמעט וגיז'רמו ישראלביץ' הצליח להשוות כשהשתלט על כדור חוזר שהדף יניב והבה, אך בעט ישר לגופו של השוער הכתום.

מחצית שניה

המחצית השנייה נפתחה במוטיבציית יתר של הפועל נצרת עילית. בדקה ה- 49 נשארה גם קבוצתו של מוטי איווניר בעשרה שחקנים לאחר שחיים בנון שלח קטנה לבטורינה שעשה הצגה ונפל. בן חמו קנה את הנפילה, ואיזן את מספר השחקנים במגרש. דווקא בשוויון מספרי הצליחה העולה החדשה לאיים על השער של יניב והבה. בדקה ה- 53 כבר הוכנע השוער הכתום אך הבעיטה של שחר סימנטוב נעצרה במשקוף השער של בני יהודה. לא עברו שתי דקות וגבריאל וואחין נגח מקרוב לרשת של המארחים, אך השופט פסל את השער בגלל עבירה.

בדקה ה- 84 השיגה נצרת עילית את השוויון שהיה מגיע לה. זו'זה דוארטה הגיע ראשון להרמה לרחבת בני יהודה, נגח לרשת של והבה והשווה את התוצאה ל- 1:1. לא עברה דקה והמהלך שוחזר כמעט לגמרי. נצרת עילית שוב תקפה, הפעם ההגבהה לרחבה הגיעה לראשו של סימנטוב שמקרוב נגח מצוין אך התעופפות של והבה הצילה שער בטוח.

כשהיה נראה כי המשחק על סף מהפך, הגיעה התקפה מתפרצת של בני יהודה שהסתיימה בכדור עונשין מ- 11 מטרים לאחר שחלוץ הקבוצה, גבריאל לימה, הוכשל ברחבת האורחים. אלי אברבאנל לא טעה ומול אושרי לוי שלח כדור חזק לרשת העליונה והעלה את בני יהודה ליתרון 1:2. נצרת עילית נשארה המומה מהשער המאוחר ושלמה על כך ביוקר. גבריאל לימה, שהוכשל שלוש דקות קודם לכן ברחבה, החליט הפעם לסיים לבד. החלוץ הברזילאי ניצל הגנה דלילה של העולה החדשה, עבר את המגן שלו וגלגל בקלות פנימה, 1:3 לבני יהודה בסיום.

הרכבים:

בני יהודה: יניב והבה; מוטי ששון (יניב בסון, 57), יאיר אזולאי, גבע ברקאי, רוני גפני; קובי דג'אני, אלי אברבנאל, איבן מרוסלאבץ', בן לוז, מאטה באטורינה (מור גולן, 74); אלון מזרחי (גבריאל לימה, 62).

הפועל נצרת עילית: אושרי לוי; אבישי ז'אנו (נדיב סימנטוב, 66), עמי אזולאי, גבריאל ווחין, חיים בנון; גיז'רמו ישראלביץ', יאלן פוקורן, סיימון סבלה (אודי כבודי, 74),שחר סימנטוב; יואב זיו, ז'וזה דוארטה.

שירזי: "לא הגיע לנו לנצח"

מוטי איוניר נראה מאוכזב מאוד בסיום. הקבוצה שלו יכלה להכריע את המשחק בדקות הסיום, והחמיצה. העונש, כאמור, לא איחר לבוא. "ראינו היום קבוצה שהיתה טובה בשתי דרגות מהיריבה, ובכל זאת הפסידה. חסר לנו עוד חלוץ, ואני כבר מספר שבועות מנסה להביא מישהו שישחק ליד דוארטה". גם על השיפוט של בן חמו היה לאיוניר מה להגיד: "שופט צריך ללמוד שאם הוא לא מפחד הוא לא מפחד עד הסוף. הגיע לששון צהוב שני, הוא פסל לנו גול שלא בצדק, והרחיק שחקן שלא עשה כלום".

מאמן בני יהודה, ניצן שירזי, לא נראה בהיי, למרות הנצחון: "קשה לי לשמוח, כי אנחנו בתקופה לא קלה. אני האחרון שיקפוץ ואחייך כי אנחנו לא נראים כמו שצריך - לא הגיע לנו לנצח. היינו במשבר ואני מקווה שבשקט נעשה מספר שינויים ונלך קדימה. אין הרבה שחקנים כמו לימה, אבל יש לנו כמה שחקנים דומיננטיים בחלק הקדמי, כך שצריך לעשות רוטציה".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully