וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחץ על עטר בנתניה

איציק גניש

4.11.2004 / 15:56

ההפסד לראשל"צ בשבת האחרונה, העלה את רף העצבים סביב הקבוצה ואת הקריאות לפטר את המאמן. ההנהלה: "לא נפטר אותו"

בשבוע בו מתקיים כנס מאמנים בנושא האלימות המופנית כלפיהם מצד האוהדים, עלתה מערכת היחסים בין חלק מאוהדי נתניה למאמן ראובן עטר מדרגה. במהלך משחק ההפסד מול ראשון לציון (2:1) קראו האוהדים לעטר להתפטר. בסיום התגודדו אוהדים מחוץ למגרש והמשיכו בקריאותיהם.

אם זה לא מספיק, בלילה שבין שני לשלישי רוססו על קירות חדר ההלבשה ובחומות סביב הכניסה למגרש כתובות גרפיטי כנגד המאמן. בין השאר נכתב: "עטר לך הביתה", "רובן תתפטר", ו"רק מלמיליאן". מיד כשהתגלו הכתובות הוזעק למגרש איש המשק גבי בובליל שמחק את הכתובות מהקיר בעזרת אשתו שמחה. הכתובות נמחקו עוד באותו הבוקר, מאחר ובצהרים התקיים משחק גביע טוטו בקופסא. בנתניה ניסו לגלות בעזרת המצלמות במעגל סגור מי הם האוהדים שריססו את הכתובות על הקיר, אך לא הצליחו עדיין.

בשבת הקרובה יש לקבוצה משחק חשוב מול הפועל עכו הממוקמת במקום החמישי, מקום אחד מתחת לנתניה. מבחינת ההנהלה המשחק הקרוב לא מהווה מבחן לגבי המשך דרכו של עטר, גם אם הקבוצה תפסיד. חבר הנהלה אמר השבוע: "גם אם נפסיד בשבת, הבעלים לא יפטרו אותו, לבעלים אין כסף לשני מאמנים בעונה. חוץ מזה, כולם חסרי סבלנות בצורה איומה ולבעלים יש סבלנות. אם הוא יציע להתפטר? נגיד לו שאנחנו מצטערים, ונבחר מאמן אחר. לא נשכב על הכביש בגלל זה. אבל הבעלים לא מצפים לזה. בכל אופן לא נפטר אותו".

עטר אגב הוריד השבוע פרופיל, לא ענה לטלפונים, לא חזר להודעות, והיו כאלה שאמרו שהמאמן נמצא בלחץ. באימון של יום שני הוא ניסה להפגין קור רוח, אולם סטה ממנהגו שלא לדבר על המשחק מהשבת האחרונה. השיחה נערכה כ-20 דקות כאשר השחקנים ישבו על הדשא שבקיבוץ העוגן. עטר אמר בין היתר: "מה שהכי הרגיז אותי זה ששחקן מאבד כדור ולא רץ אחריו. אנחנו נעבוד על זה באימונים. צריך לשפר את משחק ההגנה של כל הקבוצה. אבל לא לדאוג, נטפל בבעיה ונצא מזה ביחד, יש לנו בשבת משחק בית חשוב מאוד. אני רוצה שתסתכלו קדימה ותרימו את הראש".

מקורבו אמר השבוע: "קשה בנתניה, קשה. אין סבלנות לאוהדים. כולם צריכים לדעת שאת הכסף סופרים במדרגות. אני מקווה שרובן לא ישבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully