וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו רוצים לתת שואו לקהל"

איזי עין דור

2.11.2004 / 20:35

ניר קלינגר יודע שאין למכבי ת"א מה להפסיד מול אייאקס ומסרב להסגיר את ההרכב. קומאן: "מכבי תשחק אחרת בבית"

נכון לעכשיו, לא ברור מה מפריע יותר למכבי תל אביב. ליגת העל לליגת האלופות, או להיפך. סגנית האלופה מגיעה למשחק ליגת האלופות מחר נגד אייאקס (21:45, ספורט 5+), אחרי הפסד 2:0 בטדי בליגה ותבוסה 3:0 באמסטרדם. למרות היכולת החלשה של הקבוצה העונה וכמות השערים המועטה שכבשה, המאמן ניר קלינגר, נשמע רגוע הערב במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "אנחנו רוצים לנצח, אנחנו רוצים לתת שואו לקהל, אבל לפני המשחק הקודם באמסטרדם קצת קפצנו מעל לפופיק ולמדנו שעדיף לדבר על המגרש".

אחרי אירועי השבועות האחרונים, היכולת החלשה אותה הפגינו מספר שחקנים במפגש מול בית"ר ירושלים והביקורת כלפי פנטסיל והייס באופן ספציפי, היו שסברו כי אחד מהם או אולי אפילו שניה, יאבד את מקומו. קלינגר מצידו, סרב הערב לפרסם את ההרכב שלו לקראת מחר: "יש לי 7-8 עמדות בטוחות בהרכב, ולגבי השאר אני מתלבט. המתח הזה, בו השחקנים לא יודעים מי יפתח עד ליום המשחק, הוא בריא".

ובכל זאת נראה כי פנטסיל יועדף בהרכב על פני קובי מוסא הצעיר, בעיקר בזכות נסיונו. הייס נמצא כרגע מחוץ לתכניות של קלינגר ונראה כי אורן זיתוני יפתח במקומו. כמו כן, הבלם אבי סטרול צפוי לחזור מפציעה ואבו סיאם יחליף בהרכב את שוקי נגר. לפחות על פי האימונים הערב, שהיו בהחלט טובים, עושה רושם שאלו יהיו השינויים המשמעותיים היחידים לעומת ה-11 הקבועים שזכו לקבל דקות בליגת האלופות.

קלינגר גם נשאל ע"י העיתונות ההולנדית על המצב השברירי עם האוהדים: "זו העונה השלישית שלי בקבוצה וזו העונה השלישית שאנחנו מתחילים חלש. בסוף, כמו תמיד, יהיה הפי אנד. אני מאמין שלמרות הכל, יהיו מחר 30 אלף צופים, שזה בהחלט טוב". מקצת מאוהדי הקבוצה, הודיעו לאחר המשחק נגד בית"ר, כי הם מחרימים את המפגש נגד אייאקס ונכון לעכשיו נמכרו 18 אלף כרטיסים למחר.

לאוהדי אייאקס לא אכפת להפסיד

רק 110 אוהדים הולנדים יגיעו מחר לאיצטדיון ר"ג. פרדי, אחד מהאודים שכן הגיעו לארץ, הסביר: "בדר"כ אנחנו מביאים למשחקי חוץ בליגת האלופות יותר מאלף אוהדים, אבל הפעם הגיעו פחות גם בגלל המצב הביטחוני, אבל גם בגלל שזה רחוק". מבחינת ההולנדים, הרי שמדובר בעוד משחק מבחן חשוב עבור המאמן, רונלד קומאן: "לא אכפת לנו להפסיד מחר אם זה אומר שקומאן ישלם את המחיר. אנחנו לא אוהבים אותו. הוא מאמן הגנתי, כפי שהוא היה שחקן הגנתי. הוא שיחרר את כל הכוכבים ולא הביא במקומם שחקנים טובים. כל שחקני הרכש שלו הם נפילה, כולל ווסלי סונק. מי מביא שחקן בלגי לקבוצה שלו?"

בכלל, מצבו של קומאן, מזכיר במקצת את זה של עמיתו הישראלי. "אוהדי אייאקס לא יכולים לסבול כדורגל לא התקפי, אנחנו גדלנו על כדורגל יפה ושוטף ובכל התקופה שלו ראינו אולי שני משחקים כאלה, למרות שזכינו באליפויות", השלים פרדי את משנתו.

קומאן מצידו, מתכוון לשחק התקפי מול מכבי: "אין שום סיבה שלא נפתח בצורה חזקה, כפי שעשינו במשחק הקודם. אנחנו לא מזלזלים במכבי. למרות שאנחנו יודעים שהיא בתקופה לא טובה, ברור לנו שבבית היא תשחק אחרת והיא גם שיחקה טוב והפסידה רק בקושי ליובנטוס ובאיירן מינכן. זה גם מה שאני מתכוון לומר לשחקנים שלי". קומאן היה קצת יותר בהיר לגבי ההרכב שלו: "רוזאלס, שהגיע קצת עייף אחרי הקופה אמריקה והיה פצוע בתקופה האחרונה, ישחק בכנף הימנית כשדה-רידר יחכה על הספסל".

אגב, הערב עסקו בהולנד דווקא בהרצחו של תיאו ואן גוך, קרוב משפחה של הצייר המפורסם שנרצח היום, כנראה בשל דיעותיו האנטי-איסלאמיות. קומאן נשאל אפילו נשאל ע"י העיתונאים ההולנדים אם החדשה המפתיעה תשפיע על שחקניו: "לא, אני לא חושב שזה יגיע אל כר הדשא, למרות שתיאו היה אוהד של אייאקס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully