וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: הימורים, שבוע 8: אם תבנה אותו – הוא ייפול

31.10.2004 / 12:09

אינדיאנפוליס צפויה לחזור ולאכול את הצ'יפס. וושינגטון תנצח את גרין ביי במשחק האחרון לפני הבחירות

מצטער, מצטער על האיחור (דביר – אני קורא ומפנים). הראש היה במגרש יהלום במקום במגרש המלבני, החברה (איזו חברה?) היתה חולה, הכלב אכל לי את שיעורי הבית, אבל כמו שאלוויס אמר פעם – "מוטב מאוחר או לעולם לא". בעצם, אלוויס אמר שזה "עכשיו או אף פעם לא", אבל למה להתעכב במקום לעבור לעיקר וחשוב מכך – למה לעזאזל לצטט את אלוויס?

למי שלא זוכר, הסבר קצר: מינוס מסמן את הפייבוריטית. לדוגמא, אם הקולטס מסומנים ב-1.5- מול הצ'יפס, כל ניצחון של הקולטס בהפרש שתי נקודות ומעלה ייתן את הזכייה למי שהלך עליהם. כל תוצאה אחרת (ניצחון של אינדיאנפוליס בנקודה, תיקו או ניצחון של קנזס סיטי) ייתן את הזכייה למי שהלך עם הצ'יפס.

אז נפצח במלאכה כי הזמן קצר והכישלון מרובה. שבוע קשה במיוחד לפנינו, אבל אחוכ פותח בספיישל מיוחד של הימורים. סמנו את הטור הזה כטור מנצח, מיכרו את הבית שלכם בעבור הטופס הזה כי זה היום שבו תהפכו למיליונרים. ואיזה כיף שניו אורלינס, הקבוצה הכי מסריחה בליגה, נמצאת בחופש.

קנזס סיטי צ'יפס – אינדיאנפוליס קולטס (1.5-): הסיפור הקלאסי של "הנקמה". הקולטס אכלו את הצ'יפס לארוחת בוקר בפלייאוף וכעת השבט בא חדור מוטיבציה ועם רצח בעיניים. אלא שהאינדיאנים לא רק חדורי מוטיבציה, הם גם חדורי חורים בהגנה ומאנינג שוב יחזור עם ניצחון מ"ראש החץ" כדי להוכיח כמה נקמה היא אובר-רייטד – אינדיאנפוליס 1.5-.

פילדלפיה איגלס (7.5-) - בולטימור רייבנס: חתיכת מוקש. בלי ג'מאל לואיס לעורבים אין כביכול מה למכור והנשרים הם הקבוצה הכי רותחת בליגה. בדיוק בגלל זה הספציאליסט הולך עם הרייבנס – בולטימור 7.5+.

מינסוטה וייקינגס (7.5-) – ניו יורק ג'איינטס: הג'איינטס הפסידו בבית לדטרויט אבל יש להם מסורת להתמודד היטב עם קבוצות התקפיות. כך היה לפני שנתיים בסט. לואיס וכך לפני שנה במינסוטה. כל הסימנים מעידים על הג'איינטס, לא רק בהפרש ההימור, גם במשחק עצמו – ניו יורק 7.5+.

וושינגטון רדסקינס – גרין ביי פאקרס (2.5-): שמעתם את הקטע הזה שאם הרדסקינס מנצחים במשחק האחרון לפני הבחירות הנשיא המכהן ממשיך ואם היריבה מנצחת המתמודד שמולו מנצח? לא יודע מה יקרה בבחירות, אבל יש לי מום על וושינגטון – הבו לי רדסקינס ב-2.5-.

יוסטון טקסאנס – ג'קסונוויל ג'אגוארס (1.5-): פייייייי, איזה בעסה של משחק להמר עליו. דייויד קאר הוא הדבר האמיתי אבל גם ביירון לפטוויץ' שחוץ מטום בריידי הוא אולי הקוורטרבק הטוב בליגה בשתי הדקות האחרונות. לסתום את האף להצביע ג'קסונוויל. ג'אגוארס 1.5-.

סיאטל סיהוקס (8.5-) – קרוליינה פנת'רס: הפנת'רס הם הבלוף של הליגה. הסיהוקס גם הם אכזבה אבל הם עוד יתאוששו. והאסלבק, דיר באלאק, תן לאבא משחק גדול בפנטזי הערב. סיאטל 8.5-.

דנבר ברונקוס (6.5-) – אטלנטה פלקונס: הציפורים המלוכלכות התלכלכו קשות בקנזס סיטי עם 56 נקודות חובה בשבוע שעבר. דנבר מגיעה משבוע לא קל בסינסינטי. לא משחק קל, ואחרי התלבטות – אטלנטה 6.5+.

פיטסבורג סטילרס – ניו אינגלנד פטריוטס (3.5-): איכשהו הייתי בטוח שהפסד הבכורה של הפאטס יהיה לג'טס. זה לא קרה, והערב הם ישחקו מול הפיות הגדולים של פיטסבורג, משחק שבו רבים חושבים שיסיימו את הרצף. יכול להיות, אבל הלו, פלאקסיקו בורס, תתחיל לתפוס כדורים קודם, אחר כך תתרברב – ניו אינגלנד 3.5-.

סן דייגו צ'ארג'רס (5.5-) – אוקלנד ריידרס: אין מה להגיד, הצ'ארג'רס הם הקבוצה המפתיעה עד כה של העונה. אין מה להגיד, חשבנו שאוקלנד יסריחו ולא טעינו. אין מה להגיד, בגלל זה הם ינצחו – אוקלנד 5.5+.

ניו יורק ג'טס (6.5-) – מיאמי דולפינס: מאנדיי נייט הזה הוא כרטיס להשלמת שעות שינה. אלוהים ועוד כמה אנשים עדיי שחזיתי למיאמי ניצחון על הראמס בשבוע שעבר וכולכם עדיי שאני צופה שהג'טס יפרקו להם את הצורה השבוע – ניו יורק 6.5-.

יתר המשחקים:

דאלאס קאובויז (3.5-) – דטרויט ליונס: דאלאס 3.5-.

טנסי טייטאנס (3.5-) – סינסינטי בנגאלס: טנסי 3.5-.

בפאלו בילס (3.5-) – אריזונה קרדינלס: אריזונה 3.5+ (ופויה שקבוצות כאלה נכנסות לטופס).

שיקאגו ברס (2.5-) – סן פרנסיסקו 49': שיקאגו 2.5- (הקורא דני, אוהבים אותך הרבה, בגלל זה הורדנו עליך מנחוס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully