וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה סימנה וי גם על ב"ש

31.10.2004 / 23:22

ככה בלי שאף אחד מתרגש, חיפה מחלקת רביעיות לכל מי שבא לבקר, ומוכיחה שמקומה בליגה ההיא. הפעם זה נגמר ב-1:4 על ב"ש

והנה זה שוב קורה. הליגה מתנהלת כסידרה, אשדוד מנצחת בשבת ונדמה לכולם שהנה יום ראשון מגיע ואולי חיפה תמעד ואז באמת תהיה לנו ליגה. אבל כרגיל, באותה צורה, הירוקים עולים למגרש ומפרקים בקלות את היריבה. הפעם, זו היתה באר שבע של אלי כהן, שנראה לא פחות בשוק מהשחקנים שלו.

מהלך המשחק (ספורט 5)

חיפה פתחה בסערה, ואליניב ברדה הצדיק את מקומו בהרכב וכבש כבר בהזדמנות הראשונה את שער הבכורה שלו העונה בליגה. 12 דקות מן הפתיחה עלה החלוץ לנגיחה לכדור גובה של קטן המצוין ,ולא השאיר סיכוי לשוער באר שבע, ניר רחמין. 0:1 למכבי חיפה.

חיפה לא ריחמה, ודקה מאוחר יותר, פרץ חיים מגרשווילי משמאל והכניס כדור עמוק על קו השער. בוקולי החמיץ את הבעיטה הראשונה. יניב קטן הגיח בשעטה מאחור והפציץ את הכדור חזק לתוך הרשת. 0:2 לאלופה.

בדקה ה- 15, הזדמנות נהדרת לבאר שבע. קרבליו קיבל כדור נפלא במרכז הרחבה, ומהאוויר מול דוידוביץ', בעט מעל השער. בדקה ה- 22, הלחץ נמשך. עידן טל הרים כדור לרחבת באר שבע, דדי בן דיין הרחיק בצורה אומללה כדור שפגע באליניב ברדה והגיע לרגליו של קטן שלא הופתע ובעט בדיוק פנימה. ה- 0:3 של הירוקים נראה כמו העתק זהה לשער הקודם של קטן. בדקה ה- 37 הצליח קרבליו לאיים שוב על שערו של ניר דוידוביץ' אך הכדור החזק שבעט חלף על פני הקורה הימנית.

מחצית שניה

הירוקים לא עצרו באדום. בדקה ה- 50 הגביה יניב קטן כדור לרחבה, הגנת באר שבע הרחיקה אל מחוץ לרחבת ה- 16, שם חיכה לכדור גוסטבו בוקולי שמהאוויר שלח את הכדור לרשת, 0:4 למקומיים. בדקה ה- 58 שלף איתן תבריזי כרטיס אדום שנוי במחלוקת לאריק בנאדו, בעקבות כניסה מאוחרת באביתר אילוז. שני השחקנים גלשו ביחד לכדור, אך הקפטן החיפני ניגש לכדור עם שני הרגליים קדימה בצורה מסוכנת. האלופה נותרה בעשרה שחקנים.

בדקה ה- 73, שוב יניב קטן, הפעם בנגיחה מדוייקת לידיו של השוער, ניר רחמין, שהציל מהקו. בדקה ה- 78 הציל ניר דוידוביץ' מן הקו כדור מסוכן של באר שבע. שלוש דקות מאוחר יותר בעט עידן טל כדור נהדר לעבר השער. זינוק יפיפה של ניר רחמין מנע את השער החמישי. בדקה ה- 85 חילץ רחמין מקו השער כדור רוחב של יניב קטן. שתי דקות לסיום המשחק עוד הצליח קטן לבעוט כדור חופשי מעל המשקוף, לפני שסמוך לשריקת הסיום כבש רוברט ניצה את שערה היחיד של באר שבע מכדור שטייל ברחבה. 1:4 לחיפה בסיום.

הרכבים: מכבי חיפה: ניר דווידוביץ', אורי אוזן, אלון חרזי, אריק בנאדו, חיים מגרלשווילי, חאבייר דיירסא, עידן טל, וואליד באדיר, גוסטבו בוקולי (שי בירוק, 81), אליניב ברדה (מיכאל זנדברג, 64), יניב קטן.

הפועל באר שבע: ניר רחמין, אביתר אילוז, עוז יפרח, איגור תומאסיץ', דדי בן-דיין, סתיו אלימלך (פמי אופבומני, 57), פבריציו קרבאליו (יניב אלול, 46), רמי אליהו, מינטואן אלין, יניב אברג'יל, רוברט ניצה.

כהן: "ראיתי היום את כל החולאים"

מאמן האלופה נהנה עד עכשיו מפתיחת עונה חלומית, ונראה שאפילו האוהדים התרגלו לעובדה שהוא עומד על הקוים. כשנשאל אם יש לחיפה אתגר בליגה השיב: "אני מקווה שזה ימשיך, כי אנחנו עובדים קשה. יש לנו אתגר, ואנחנו רק בתחילת הליגה ונראים טוב מאוד. חשוב ולהמשיך להתמיד".

הקפטן אריק בנאדו, זכה היום לכרטיס בצבע שלא ראה הרבה זמן: "פחדתי שהוא (אביתר אילוז) ישבור לי את הרגל. הלכתי אל הכדור".

מאמנה החדש של ב"ש, אלי כהן, ודאי ציפה לפתיחה קצת שונה, למרות שידע שמצפה לו הקבוצה הטובה ביותר בליגה: "ראיתי את המשחק הקודם בטלוויזיה וחשבתי שזו רק תופעה כי לא היה מאמן, אבל היום הבנתי עד כמה התופעה עמוקה. האפטיות הזאת מפחידה. לא יכול להיות שחיפה שמועמדת להיות אלופה נלחמת ואנחנו לא. חיבים לשנות פאזה ולשחק כמו קבוצת תחתית. ראיתי את כל החולאים במשחק הקשה הזה. נתחיל לחפש שחקנים חדשים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully