וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני דואג רק לבית"ר ירושלים"

30.10.2004 / 23:30

לאבי נמני יש חשבון ארוך עם קלינגר והוא סוגר אותו בתשלומים. הפעם הוא כבש שער, סידר ניצחון 0:2 ושקט זמני במועדון הגועש

ושוב אבי נמני תופס את הכותרות. לא איאקס ולא אוחנה, אלא שוב הבחור בחולצה מספר 8, שרואה את סמל מכבי מולו ומקבל את הג'ננה. דווקא מול האקסית המיתולוגית הוא מחליט להצטיין, לכבוש ולהתניע מחדש את הרכב הבית"רי המקרטע. כנראה שהירושלמים היו צריכים יריבה כמו מכבי ת"א כדי להתעורר ולהתחיל לשחק נכון. מקום חמישי ואפשר להירגע זמנית ממאבקי תחתית.

רונלד קומאן יכול להיות רגוע אחרי התצוגה הירודה של חיילי קלינגר הערב. איציק קורנפיין חזר לשער אחרי שבועיים, אבל מבחינתו הוא יכל להמשיך לשבת על הספסל. הכדור לא הגיע לאזור שלו. הצהובים נראו חלשים וחסרי מוטיבציה כשרק דגו מנסה לרוץ פה ושם ולהוכיח כי קלינגר לא טעה כשהחזיר אותו להרכב, אבל המרחק בינו לבין לקיחת מנהיגות, היא כמו המרחק בין מכבי ת"א לגמר הצ'מפיונס ליג.

בית"ר כידוע, עובדת על פולסים חשמליים עוצמתיים אבל קצרים. אין שום מושג מה יקרה איתה הלאה. קשה לדבר על קו המשכיות או על הפקת לקחים. גם אוחנה עצמו נראה די מבולבל בסיום המשחק כאשר נשאל מה יהיה מעכשיו. טוב, לפחות הלילה, הוא לא יצטרך להשתטח על רצפת האוטובוס. הלילה הוא מאמן גדול.

מהלך המשחק (ספורט 5)

המשחק נפתח בצורה אינטנסיבית מאוד והתרכז באמצע המגרש. שתי הקבוצות לא הצליחו להתקרב לשער היריבה. בדקה ה- 24 היה זה אמיל אמבמבה שניצב לבד מול קורנפיין אך לא הצליח לבעוט את הכדור. בדקה ה- 37 חדר אבי נימני לתוך הרחבה, הרים את הראש וראה כי הוא פנוי. הקשר בעט כדור חזק שנהדף לא טוב ע"י לירן שטראובר בחזרה לרגליו של נימני שהוכשל ברחבה ע"י ג'ון פנטסיל. את כדור העונשין בעט, מי אם לא, אבי נימני, שהכניע את מכבי וקבע 0:1. דקה בתוך תוספת הזמן הצליח ליאור אסולין לאיים אל שערה של מכבי בנגיחה חזקה שחלפה מעל המשקוף.

עד לדקה ה- 71 לא נרשמו אירועים מיוחדים, אולם בדקה זו ניצב אבי נימני מימין לשער והגביה כדור חופשי לרחבה, שם חיכה לו ברק יצחקי שהסיט את הכדור בראשו לליאור אסולין. החלוץ לא מצמץ ובעט את הכדור בנחישות פנימה. 0:2 לבית"ר. גם כניסתם במחצית של ארז מסיקה ואלעד בונפלד לא עזרה למכבי ת"א שהפגינה משחק חלש מאוד. אוהדי בית"ר יצאו בשירי הלל לאבי נמני ואלי אוחנה בעוד הקומץ של מכבי ת"א יצא שוב בקריאות נגד המאמן ניר קלינגר.

קלינגר: "בית"ר ראויה לניצחון"

מאמן מכבי ת"א, ניר קלינגר: "גם על פי התוצאה והלחימה בית"ר ראויה לנצחון. במחצית הראשונה לא היינו במשחק, יש לנו חוסר יציבות שאני לא אוהב אותה. נצטרך לתקן את זה. היה לנמני משחק טוב. כל הכבוד לו. כשקבוצה נלחמת ורוצה יותר היא מנצחת בדר"כ. ביכולת הזו יהיה לנו קשה הרבה יותר מול אייאקס. אם לא נרצה לעשות בושות נצטרך להתעורר".

מאמן בית"ר ירושלים, אלי אוחנה: "טוב שיש חוסר יציבות אחרי נצחון, אבל אנחנו עדיין לא מצליחים למצוא את הפתרונות. עברנו שבוע לא קל אבל החבר'ה הוכיחו גדלות יוצאת מן הכלל. עצרנו את מכבי ת"א על אפס מצבים. השחקנים הבינו שהמשחק הזה חייב להיות שלנו. קשה להשתחרר מהרושם של השבוע האחרון, אבל נעשה את זה. אנחנו צריכים להסתכל על כל משחק הבא. אסור לנו לחשוב על כך שאנחנו כבר קבוצת צמרת. נתכונן לכל משחק בפני עצמו. אני מקווה שנדע לבוא מול פ"ת באותה רוח נחישות כמו היום".

שחקן בית"ר ירושלים, אבי נמני: "לאורך זמן, אם נרצה להגיע למשהו נצטרך לקחת נקודות גם בחוץ. יש לנו פוטנציאל טוב. אני דואג רק לבית"ר ירושלים. אין כבר מאבק מבחינתי עם מכבי ת"א. האוהדים שלה הולכים איתי 20 שנה ואני עדיין אוהב אותם".

ההרכבים

בית"ר י-ם: איציק קורנפיין, עופר טלקר, אלי ששון, דוד אמסלם, מיקי עטיה, דניאל היידמן, עידן מליחי, אבירם ברוכיאן (ברק יצחקי 71'), אבי נמני, אופיר עזו (מאור מליקסון 66'), ליאור אסולין (אלירן דנין 90').

מכבי ת"א: לירן שטראובר, ג'ון פנטסיל, ג'ובאניני, משה מישאלוף, סאלם אבו-סיאם, תמיר כהן (ארז מסיקה 46'), אורן זיתוני, לירן כהן, ברונו רייס (אלעד בונפלד 46'), ברוך דגו, אמיל אמבמבה (ישמעאל אדו 66').

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully