וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הממתק של הליגה

30.10.2004 / 21:09

החבורה של יוסי מזרחי ממשיכה להרשים גם בעשרה שחקנים. הפעם זה 0:2 מול הפועל חיפה והיא כבר 2 נקודות מהפסגה

כשמכבי חיפה משחקת בסקלה משלה, וה"גדולות" האחרות משחקות כדורגל קטן מאד, מצליח יוסי מזרחי בצנעה, הקרבה ונחישות (ממש כמו שהיה שוער) להוליך את חניכיו מידי שבת מניצחון לניצחון. דוגמא מהשבת: החל מהדקה ה-30 שיחקה אשדוד ללא עמנואל אביידה שהורחק בכרטיס אדום. הנחיתות המספרית לא ממש הפריעה לאשדודים (מה גם ששחקני חיפה לא ממש ידעו איך לנצל זאת), ועם עשרה שחקנים הצליחו במחצית השנייה לעקוץ פעמיים, להחמיץ יותר, ולרדת בסיום עם חיוך על השפתיים ועם שלוש נקודות בכיס.

לאשדוד השנה יש מחץ בחלק ההתקפי (14 שערים זכות) לא מעט הודות לעמנואל פאפו הזר המצטיין, בגרות ואחריות בדמותו של הקפטן החדש דוד רביבו וניסיון ששווה זהב בזכות אסי רחמים השוער הוותיק (רק 4 שערי חובה). וכך בלי להרגיש, קיבלנו יציבות קבוצתית מהסוג שקשה לראות היום אצל קבוצות בליגת העל.

מהלך המשחק (ספורט 5)

מ.ס. אשדוד עלתה בהרכב התקפי ולא אכזבה. החל מהדקה הראשונה הניעו שחקניו של יוסי מזרחי את הכדור בצורה יפה ומאורגנת והרבה התקפות הסתיימו בהרמות למרכז רחבת חיפה. בדקה ה- 2, הזדמנות ראשונה במשחק לעמנואל אוביידה שמחות לרחבה בעט כדור נפלא לפינה השמאלית. שגיא שטראוס הגיב בצורה נהדרת והסיט את הכדור החוצה. בדקה ה- 26 התנופה נמשכת. דויד רביבו ניצל ערבוביה ברחבת חיפה ובעט כדור יעף מאמצע הרחבה אל מחוץ למסגרת. בדקה ה- 30 נשלף כרטיס אדום לאוביידה לאחר שתיקל את מזואה אנסומבו במרכז המגרש. מכה קשה לקבוצה המקומית ששלטה במשחק. בדקה ה- 34 הזדמנות טובה לחיפה לשים את הכדור ברשת של אסי רחמים. מנדוסה מומונדי העביר כדור על קו השער למזואה אנסומבו שפיספס את הכדור בסנטימטרים ספורים. 0:0 במחצית.

המקומיים פתחו, כאמור, בעשרה שחקנים. כבר בפתיחת המחצית החמיץ ג'ף טוטואנה בעיטה מקרוב לעבר שערו של אסי רחמים. בדקה ה- 52, שיתוף פעולה בין שני הבלמים של אשדוד. אריק אג'יפור נגח כדור קרן לרגליו של עמנואל פאפו שדחק את הכדור פנימה. 0:1 לאשדוד. בדקה ה- 55 בעט משה אוחיון בעיטה חזקה לידיו של שגיא שטראוס. בדקה ה- 56 שמט אסי רחמים את הכדור מבעיטת רוחב של מנדוסה מומונדי. עמנואל פאפו היה שם כדי להרחיק מהקו. כעבור דקה, שוב מן העבר השני, בעט אוחיון בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה. גם הפעם צנח הכדור בידיו של השוער, שגיא שטראוס. בדקה ה-68 כבש משה אוחיון את השער השני לזכותה של אשדוד בבעיטה מצויינת ממרחק של 16 מטרים. 0:2 לאשדוד. בדקה ה- 77 פרץ טוטואנה לעבר השער של אשדוד ומול אסי רחמים בעט בעיטה חזקה. השוער זינק יפה והדף את הכדור.

דוד רביבו: "מקווה שיהיה לזה המשך"

דוד רביבו, קפטן מ.ס אשדוד: "אני מקווה מאד שנשמור על מה שהשגנו לאורך 8 מחזורים. איבדנו היום שחקן מאד חשוב כבר בתחילת המשחק, אבל המשכנו להציג יכולת טובה. הרבה קרדיט מגיע למאמן שעשה את החילופים בזמן"

מאמן אשדוד, יוסי מזרחי לגבי הכרטיס האדום הרביעי שהקבוצה מקבלת: "אנחנו לא משחקים אגריסיבי, אבל שחקנים עושים שטויות".

מאמן הפועל חיפה, ניר לוין: "פספסנו בגדול. שיחקנו מול 10 שחקנים ולא ידענו לנצל את זה. בנוסף, קיבלנו גולים מיותרים וזה חוזר על עצמו, כי שה היה גם מול בית"ר בשבוע שעבר. נראינו לא טוב, לא הייתה מוכנות מספיק טובה למשחק, ולא הבאנו את הריכוז שהיינו בו בשני המשחקים האחרונים. יש לנו הרבה מה לעשות כדי שנראה אחרת בדרבי, מול מכבי חיפה בשבוע הבא".

ההרכבים

מ.ס. אשדוד: אסי רחמים, עמר סלמן, אריק אג'יפור, עמנואל פאפו, אדיר טובול, אייל אלמושנינו, יוסי אופיר, דוד רביבו (מאור פרץ, 80), עמנואל אביידה, עידן שריקי (משה אוחיון, 46), יניב עזרן (פליקס אובוקה, 46).

הפועל חיפה: שגיא שטראוס, אלירן אלקיים, חי בן-לולו (עמי גילברט, 85), איסלאם כנעאן, סלאח חסארמה, מנדוסה מומונדי, ברנרד האגן, שי סיבוני (אושרי גיטה, 70), כפיר לייבוביץ' (גיל ורמוט, 54), מזואה אנסומבו, ג'ף טוטואנה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully