וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט מצמצם את השידורים בשבתות?

דורון ברגרפרוינד

28.10.2004 / 8:01

בעקבות סיום הסכסוך עם צ'רלטון ושידור משחק מליגת העל בערוץ הספורט, הליגות באירופה כנראה ישלמו את המחיר

מקורות בענף התקשורת טענו בימים האחרונים, כי בערוץ הספורט החליטו לצמצם את היקף השידורים של משחקי הכדורגל מאירופה בשבתות. ההנחה היא שבתקופה הקרובה יתמעטו השידורים בשבת בערוץ הספורט ובספורט 5+. במקום המשחקים שלא ישודרו בשבתות, יועברו יותר משחקים בימי ראשון.

בתחילת השבוע שעבר נחתם הסכם בין ערוץ הספורט לחברת צ'רלטון. לפי ההסכם, בכל שבוע ישודר משחק כדורגל ישראלי בערוץ הספורט. בימי ראשון ישודר בערוץ משחק מהליגה האנגלית ומשחק מליגת העל בכדורסל.

ההסכם היה סופו של סכסוך בין שתי החברות. צ'רלטון משדרת בימי שבת את משחקי ליגת העל בערוץ בתשלום. בחודשיים האחרונים שודרו כמעט בכל שבת שלושה עד ארבעה משחקים מאירופה בערוץ ספורט 5+ ובערוץ הספורט.

בשבת שעברה שודרו שני משחקים בלבד בערוץ ספורט 5+ - האנזה רוסטוק נגד באיירן מינכן מהליגה הגרמנית וריאל מדריד נגד ולנסיה מהליגה הספרדית. ביום ראשון שודרו בספורט 5+ ובערוץ הספורט ארבעה משחקים מאירופה.

בשבת הקרובה שוב ישודרו שני משחקים בספורט 5+: מגרמניה שאלקה נגד שטוטגרט, מאיטליה אינטר נגד לאציו. בערוץ הספורט שוב לא ישודר שום משחק. ביום ראשון צפויים שני שידורים מהליגה הספרדית בערוץ ספורט 5+. בערוץ הספורט ישודר משחק מהליגה הארגנטינית.

בשבועות האחרונים שודרו לעתים משחקים מהליגה הצרפתית בערוץ הספורט, אבל בשבת הקרובה לא צפויים משחקים מליגה זו.

המשחק בין אתלטיקו בילבאו לברצלונה, שיתקיים בשבת ב-20:00, לא ישודר בשום ערוץ ישראלי. גם משחקן של ולנסיה ואתלטיקו מדריד, בשעה 22:00, לא ישודר.

בערוץ הספורט דחו מכל וכל את הטענות כאילו הושגו הבנות כלשהן בין הערוץ לצ'רלטון. סמנכ"ל ערוץ הספורט, אבי בר, אמר: "אם יהיו משחקים אטרקטיוויים בשבת, נשדר אותם. אם צריך, נשדר שוב שלושה וארבעה משחקים בשבת. בסך הכל החלטנו לתת בשבוע הקרוב דגש על משחקי הליגה הספרדית ביום ראשון. אם היתה הבנה, לא היינו משדרים משחק מרכזי מהליגה האיטלקית בין אינטר ללאציו בפריים טיים בערוץ ספורט 5+".

הפרסום אתמול, שלפיו יופסקו השידורים של ערוץ ה-NBA בישראל, הפתיע רבים בחברות הכבלים והלוויין. החברות ממשיכות לנהל משא ומתן עם נציגי ערוץ ה-NBA. ההנחה היא שהמשא ומתן בין הצדדים יימשך, אולם המעורבים במשא ומתן העריכו כי הוא לא יצלח. גם ערוץ הספורט לא רכש את זכויות השידור של משחקי ה-NBA לעונה הקרובה. עם זאת, ערוץ הספורט מתחיל לשדר משחקים מה-NBA רק באמצע העונה.

HOT החלה בשיווק חבילות 'שלם וצפה'

חברת HOT של הטלוויזיה בכבלים, התחילה בשיווק חבילת שידורים חדשה, הכוללת את כל שידורי 'שבת של כדורגל' ומשחקי הליגה האנגלית בשיטת שלם וצפה.

מסלול שבת של כדורגל, משלב חבילה עשירה בתכנים עם צפיה במשחקי הכדורגל בשבת. המסלול מיועד ללקוחות ותיקים של HOT כמו גם ללקוחות חדשים, והוא כולל: חבילת בסיס + 4 חבילות לבחירה (מתוך: ילדים, צעירים, בידור ופנאי, סרטים, גברים וספורט) + מנוי לליגה האנגלית ולליגה הישראלית לתקופת המבצע, ב-229 ¤ בלבד כולל מע"מ. ההתקשרות למשך 18 חודשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully