וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברוך מחייה הטלנובלות

בשיתוף אתר ספורט 5

25.10.2004 / 22:26

5 דקות בהרכב, זה מה שהיה צריך דגו כדי להחזיר את עצמו ואת מכבי ת"א לחיים עם 0:1 על הפועל פ"ת. כדורגל? חפשו בחיפה

המחזור השביעי בליגת העל הושלם הערב כשמכבי ת"א ניצחה בבלומפילד את הפועל פ"ת 0:1. ברוך דגו חזר להרכב ולא יכל לחלום על קאם בק יותר יפה מזה. כבר אחרי 5 דקות דגו כבש את שער הנצחון לזכות מכבי ת"א, שזכתה ב-3 נקודות יקרות וקצת אוויר לנשימה לנוכח התקופה האחרונה, אותה ירצו לשכוח במועדון. מכבי ת"א נשארת במקום השלישי, עם 14 נקודות כמו לשנייה מ.ס אשדוד. השתיים רחוקות 5 נקודות מהמובילה מכבי חיפה.

הפועל פ"ת ממשיכה להסתבך. היא השיגה 3 נקודות בלבד בארבעת המחזורים האחרונים והיא רחוקה נקודה אחת בלבד מהקו האדום. נכון, הליגה רק התחילה אבל איך אומרים? הזמן עובר בלי שמרגישים.

תיאור המשחק

ברוך דגו פתח בהרכב של מכבי ת"א וכבר אחרי ארבע דקות הצדיק את הבחירה. מסיקה שלח אליו כדור עמוק, הקשר השתלט מצוין ודהר מול רפי כהן, שנכנע לבעיטה מדויקת לפינה הימנית, 0:1 למכבי. הצהובים המשיכו ללחוץ בדקות הראשונות ונראה היה כי הקבוצה של ניר קלינגר התאוששה יפה מטראומת ההפסד לאיאקס בליגת האלופות. דגו הגיע להזדמנות נוספת אחרי ארבע דקות נוספות אבל החמיץ. הפועל פ"ת חזרה למשחק, החלה להניע כדור בצורה טובה יותר ולהעביר את כובד המשחק לחלק של מכבי ת"א. ההגנה של מכבי הסתדרה עם חלוצי פ"ת, סטרול וג'ובאניני הרחיקו ללא כל קושי את ניסיונות ההגבהה של עומר בוקסנבוים ואדורם קייסי. בדקה ה-29 הזדמנות נדירה לפ"ת, כדור הוגבה לרחבה, עבר את שחקני ת"א והגיע ליבוריאן שמחמישה מטרים מול שטראובר בעט לקורה והחוצה. אחרי שלוש דקות הורחק עומר בוקסנבוים בכרטיס צהוב שני ומוצדק. מול עשרה שחקנים החזיקה מכבי יותר בכדור וביזבזה את הזמן עד סיום המחצית.

המחצית השנייה בבלומפילד הייתה גרועה. מכבי ת"א, ביתרון מספרי וביתרון של שער, לא חיפשה את השער השני ולא ניסתה יותר מדי לאיים על שערו של רפי כהן. מנגד, הפועל פ"ת התקשתה לפצח את ההגנה החזקה של מכבי ת"א. פרדי דוד הכניס למגרש את גיא שמיר ומאוחר יותר גם את יוסי שיבחון ואסי טובי, אך העמידה הטקטית והמסודרת של מכבי ת"א על המגרש הפכו את היתרון המספרי לקריטי עבור הפתח- תקוואים. ברונו הייס, כמנהגו בשבועות האחרונים, היה חלש מאוד וכשהוחלף בתמיר כהן זכה לשריקות בוז צורמות מהקהל. במכבי ת"א נכנסו במחצית השנייה אמיל אמבמבה ואלעד בונפלד. לאמבמבה הייתה הזדמנות טובה לקראת הסיום כשבעט חזק מרחוק למשקוף שערו של כהן. לפ"ת לא הייתה הזדמנות משמעותית במחצית השנייה והיא תצטער לבטח על ההחמצה מסמרת השיער של יבוריאן במחצית הראשונה. דקות הסיום של המשחק מצאו את מכבי לוחצת סוף סוף את פ"ת לשערה אבל זה היה מעט מדי ומאוחר מדי, תמיר כהן עוד סובב כדור חופשי בדקה ה- 90 מעל השער. יבוריאן נגח מן העבר השני לידיים של שטראובר ומכבי ת"א השיגה ניצחון דחוק וחשוב, 0:1.

דגו: "אני רוצה להוכיח שמקומי בהרכב"

ברוך דגו נראה מרוצה מאוד בסיום המשחק. בסך הכל, הוא סוף סוף קיבל הזדמנות מקלינגר לחזור להרכב אחרי כל כך הרבה דיבורים וריבים ולקח אותה בשתי ידיים.

דגו אמר בסיום המשחק ל'שבת של כדורגל': "אני רוצה להוכיח שמקומי בהרכב, שום דבר מעבר לזה. כמובן שלא שמחתי להיות עד עכשיו על הספסל אבל מה שהיה היה. אני רוצה להיות עכשיו במכבי, אני נהנה פה. זה שנשארתי במכבי זה אומר הכל כי המועדון מאוד חשוב לי. אני מקווה שנמשיך להשתפר ממשחק למשחק. עברנו שבוע לא קל שהכניס אותנו ללחץ. הנצחון הזה היה מאוד חשוב.

מאמן מכבי ת"א ניר קלינגר התייחס למשחק של דגו: "לדגו היה משחק טוב. הוא היה רעב, זו מילת המפתח לגביו. ברוך חזר בזמן שאני בחרתי בשבילו, שהוא הכי טוב. הוא ניסה ליזום היום ולא פחד וגם היה מספר 1 על המגרש בחטיפות כדור. זו תחילת דרך, אבל לא צריך להשתגע". על המשחק עצמו אמר קלינגר: "30 הדקות הראשונות התנהלו בקצב טוב. ההרחקה של פ"ת גמרה את המאצ' אפ, הם החלו להסתגר והיה קשה לנו לבוא לידי ביטוי. אני לא מתלונן כשאני מנצח, אני רק מודאג שאנחנו לא מצליחים ליצור עוד חדות בהתקפה, כדי לייצר משחק מאוד משוחרר".

מאמנה של הפועל פ"ת פרדי דוד אמר: "זה היה המשחק הראשון שבו לא נראינו טוב. יש ירידה אצל כמה שחקנים באופן אישי, שמשפיעה על היכולת הקבוצתית. יש לנו יכולת טובה והמשחק הזה לא ממצה".

הרכב מכבי ת"א: לירן שטראובר, קובי מוסא, ג'ובאניני, אבי סטרול, סאלם אבו-סיאם, ברונו רייס (תמיר כהן 80'), אורן זיתוני, לירן כהן, ארז מסיקה (אלעד בונפלד 56'), ברוך דגו, ישמעאל אדו (אמיל מ'במבה 54').

הרכב הפועל פ"ת: רפי כהן, קלמי סבן, דושקו דוריצ'יץ', אבי יחיאל, אדורם קייסי, אייל שן (אסי טובי 75'), עומר בוקסנבוים (הורחק 35'), ארז אליאב (יוסי שבחון 65'), עמר יוקאן (גיא שמיר 46'), שלומי ארבייטמן, איליה יבוריאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully