וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יריד ההבלים

24.10.2004 / 20:21

בזמן שכולנו מתעסקים פה בשטויות, חיפה נמצאת בליגה אחרת מכל הבחינות והיא בדרך לסגור את הליגה לאחר 1:4 על סכנין

מי שחשב לפני המשחק שבני סכנין, שעשתה הרבה כותרות במהלך השבוע, תהיה זאת שתצליח לתקוע מקל בגלגלים של הכרמלית הירוקה, היה צריך לחכות רק 15 דקות מפתיחת המשחק. אז התחיל בחור צנום וגמיש בשם גוסטבו בוקולי לעשות את קסמיו ולסחוף את חבריו לחגיגת שערים עוד במחצית הראשונה. כשהוא וחברו להתקפה, קולואטי (הראשון כבש צמד ובישל אחד, השני כבש אחד ובישל שניים) הוחלפו מוקדם במחצית השנייה, העבירו יתר החיפאים את הזמן בנעימים עד לסיום. גם כשחיפה בהילוך ראשון, סכנין, שנראתה רוב הזמן די מתוסכלת, ביצעה בעיקר עבירות, תחום בו היא כזכור מתמחית.

אז נכון לעכשיו חיפה מוליכה בבטחה את ליגת העל עם 19 נקודות, 6 נצחונות רצופים (9 שערים רק מהשבועיים האחרונים), במה שנראה כמו ליגה משלה. מישהו אמר מכבי ת"א כדורסל?

מהלך המשחק (ספורט 5)

בני סכנין פתחה בצורה אגרסיבית. 40 שניות מהפתיחה שלף השופט, מאיר לוי, כרטיס צהוב לתומר אליהו שהכשיל את דירסאו במרכז המגרש. שמונה דקות מאוחר יותר רשם אחמד קסום כרטיס צהוב שני לסכנין אחרי שהכשיל את עידן טל. בדקה העשירית ספג גוסטבו בוקולי כרטיס צהוב והמשחק נראה כמו שדה קרב. בני סכנין הראתה גם כדורגל והפעילה לחץ על שערו של ניר דוידוביץ', אבל היתה זו דווקא האלופה שכבשה ראשונה. בדקה ה- 15 קיבל קולאוטי כדור עומק נפלא, נעצר ומסר לגוסטובו בוקולי שבעט חזק ושטוח לשער. 1:0 לירוקים. בדקה ה- 21, בישל קולאוטי את השני שלו לעידן טל. יניב קטן הגביה כדור מדויק מאגף ימין לראשו של הארגנטינאי שהשאיר בנגיחה את עידן טל לבד מול שוער סכנין, אנרג'י. 2:0 לאלופה. בדקה ה- 24, שוב עבירה קשה של סכנין. הפעם היה זה תורו של ארנסט אטצ'י לראות את הצהוב. בדקה ה- 29 מסר עידן טל כדור חכם עם העקב לבוקולי שהיטל בתומר אליהו, חדר לרחבה והשאיר את קולאוטי לבד מול השער. הארגנטינאי כבר עם שני בישולים ושער בשלב כל כך מוקדם של המשחק. 3:0. דקה מאוחר יותר, הסתנן עבאס סואן בין ארבעה שחקנים ירוקים ומטווח קצר בעט כדור החלטי שהכניע את דווידוביץ'. 3:1. בדקה ה- 34 כרטיס צהוב נוסף לסכנין, והפעם לכובש השער, עבאס סואן. בדקה ה- 37 הציל שוער סכנין, אנרג'י, את קבוצתו מהשפלה והדף כדור נהדר של חיים מגרלשווילי.

מכבי חיפה עלתה למחצית ביתרון מבטיח, אך כנראה שהרעב הכריעה את השחקנים. בדקה ה- 56 קיבל גוסטבו בוקולי כדור עומק נהדר מקולאוטי ולא התקשה לכבוש. שיתוף הפעולה הנהדר בין השניים מעלה את חיפה ל- 4:1. בדקה ה- 70 שלח דירסאו כדור מאיים שחלף ליד הקורה הימנית. המשחק המשיך והתנהל בצורה כזו שרק קבוצה אחת נראתה על המגרש עד לשריקת הסיום. חיפה היתה פשוט גדולה על בני סכנין.

בוקולי: "שיחקנו כמו שקבוצה צריכה לשחק"

הנה דברים שאמר גיבור המשחק, בוקולי, באנגלית קלוקלת, דקות לאחר המשחק: "הקבוצה שיחקה היום ביחד כמו שקבוצה צריכה לשחק, כמו שמועדון ברמה הזאת צריך לשחק. זה מגיע לקהל הזה. יש עוד הרבה עבודה לעשות פתחנו את העונה טוב, אבל חייבים להמשיך כך עד הסוף.


ההרכבים:
בני-סכנין: אנרג'י מירמבדורו, עבד רבאח, ארנסט אטצ'י, אבי דנן, באסם גנאים, תומר אליהו, עבאס סואן, אחמד קסום (אדהם חמוד 65), אלן מסודי (חוסין סלאמה 84), קלבר רודריגז (חאלד חלאילה 82), אנגוי אלומיידה.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אורי אוזן, אריק בנאדו, אלון חרזי, חיים מגרלשווילי, דירסאו, וואליד באדיר (רביד גזל 70), עידן טל, גוסטבו בוקולי (ג'ובאני רוסו 61), יניב קטן ורוברטו קולאוטי (מיכאל זנדברג 62).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully