וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטן בדרך לצ'לסי?

24.10.2004 / 9:17

על פי 'ידיעות אחרונות', החלוץ החיפאי (24) בדרך להיות אחד מהמיליונרים של אברמוביץ' החל מהעונה הבאה. רובן, שמעת?

יניב קטן יצטרך לחשוב החל מהיום גם על הסקאוטרים האנגלים שצופים בו ביציעים או בטלוויזיה. על פי פרסום הבוקר ב'ידיעות', צ'לסי האנגלית של המיליונר אברמוביץ', ששמה נקשר לכל כשרון עולה בכדורגל, נחושה לצרף אליה את חלוצה של מכבי חיפה. על פי "מקורבים" שצוטטו בדיווח, יש כבר זכרון דברים בין צ'לסי לקטן, שאמור לקבל גם חלק מדמי ההעברה.

כדי לקבל רשיון עבודה באנגליה ולשחק בצ'לסי, קטן יצטרך לשמור על המיכסה הדרושה לקבלת רשיון עבודה באנגליה (השתתפות ב-75% ממשחקי הנבחרת בשנתיים שלפני הגשת הבקשה). המשמעות: עליו להשתתף בכל משחקי הנבחרת בקמפיין הנוכחי על מנת לעמוד בקרטריון.

קטן, שבנואר הקרוב יחגוג 24, נחשב לאחד השחקנים היותר 'אירופאיים' של הכדורגל הישראלי, מבחינת מבנה הגוף, הכוח המתפרץ והכושר הגופני. השנה, למרות שסבל מפציעה שבגללה החמיץ את משחק הנבחרת האחרון מול שוייץ, נראה כי הוא עבר פאזה וביסס עצמו לדעת רבים ככדורגלן הישראלי מספר 1 בארץ. נקודת התורפה שלו היתה ונשארה הסיומת מול השער, וגם בליגה הוא כבש העונה בינתיים שער בודד, במשחק מול נצרת עילית, אבל הבלגאן שהוא עושה באגפים ויכולת הפריצה שלו, הם אחד היתרונות הברורים של חיפה - ולא רק במשחקים מול קבוצות ישראליות. שלושה בישולים רשומים על שמו של קטן העונה - שניים בליגה ועוד אחד במוקדמות ליגת האלופות מול רוזנבורג.

ואחרי כל זה, באגף שמאל של צ'לסי, העמדה המועדפת על קטן, נרשמה בסוף השבוע הופעת בכורה של ילד הולנדי בן 20 העונה לשם אריאן רובן. מי שלא ראה אותו באיינדהובן ובנבחרת הולנד (שמאמנה אדבוקט הפך לאוייב ציבור אחרי שהוציא אותו ממשחק), היה יכול לראות כבר ב-20 דקות שלו מול בלקבורן שעם כל הכבוד ליניב מחיפה, הסיכוי שמישהו אחר יראה הרבה דקות בעמדה הזאת בשנים הקרובות בצ'לסי הוא קטן. קטן מאוד.

לוי רוצה את הפיזיולוג ירון ברק

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה, מעוניין לצרף את הפיזיולוג ירון ברק, לצוות המקצועי והרפואי של הקבוצה. שמו של ברק הועלה בפעם הראשונה אחרי שמונה כמשקם אישי לג'ובאני רוסו, שחזר מניתוח ארתרוסקופיה. המהלך של לוי עורר ביקורת רבה בתוך הצוות הרפואי במועדון, בעיקר מצידו של הפיזיוטרפיסט פיני שרון ומאמן הכושר לשעבר, אברי מונצ'ר.

הקבוצה ערכה אתמול אימון מסכם לקראת משחק הליגה הקרוב היום נגד בני סכנין בבית שאן, ממנו נעדרו נג'ואן גרייב ו-ווסלי גונזבלס. חיפה תעלה עם ההרכב שהביס בשבוע שעבר את בני יהודה. אלון חרזי: "כל המשחקים עם בני סכנין, מאז שהם עלו לליגת העל, הם קשים. נצטרך להתאים את עצמנו גם לתנאי המגרש בבית שאן".

הרכב צפוי בני סכנין: אנרג'י, רבאח, איטצ'י, דנן, גנאים, סלאמה (סואן), אליהו, מסודי (חלאיילה), חוג'יראת, רודריגז, אולמיידה.

הרכב צפוי מכבי חיפה: דוידוביץ', אוזן, בנאדו, חרזי, מגרלשוילי, דירסאו, טל, באדיר, בוקולי, קטן, קולואטי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully