וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוחנה: "תפסיקו להטיח כל דבר במאמן"

23.10.2004 / 22:39

אלי אוחנה לא אוהב את העליהום עליו בעקבות עוד תבוסה, הפעם 1:3 בקרית אליעזר להפועל חיפה במשחק דרמטי

הפועל חיפה נתנה השנה כמה משחקים טובים, אבל תמיד התנהגה בצורה טיפשית ואיבדה את הנקודות. הפעם זה כמעט קרה לה שוב, אבל הצעירים שלה הוכיחו אופי ושלחו את הזקנים של אוחנה לחשוב למה הם לא מסוגלים לייצר שני משחקים ברצף מבלי לקבל בראש תבוסות רציניות.

תיאור המשחק

מחצית ראשונה:

המשחק החל בצורה רדומה מעט מצדה של הקבוצה האורחת, אבל כבר בדקה ה- 21 , בהזדמנות היחידה של בית"ר, הסתנן עופר טלקר לרחבה ונגח הגבהה של נימני לידיו של שגיא שטראוס. הכדור נהדף לרגליו של ליאור אסולין, שבלי להתבלבל בעט את הכדור עמוק לתוך השער. 1:0 לבית"ר. בדקה ה- 29 , בלאגן בהגנת בית"ר. כדור חופשי של רמי עזיז הגיע למנדוסה מומונדי שבעט את הכדור פנימה משמונה מטרים. 1:1. הפועל חיפה נראתה טוב והציגה כדורגל מהיר ורענן.

מחצית שניה:
שתי דקות בתוך המחצית ונימני החליט להצהיר על כוונות. השחקן המתין לכדור גובה בצד שמאל ובעט אותו מן האוויר לעבר השער. ביצוע נהדר אך לא מדויק. הכדור של נימני חולף גבוה מעל השער. בדקה ה- 54 העניק ג'ף טוטואנה את היתרון המוצדק לקבוצתו. מזואה אנסומבו בעט כדור חזק שהוסט ע"י דויד אמסלם (החליף את קלדרה שנפצע) ישר לרגליו של טוטואנה שמתוך הרחבה בעט בעוצמה. לשוער בית"ר, גיא סולומן, לא היה שום סיכוי. 1:2 למארחים. הפועל חיפה ראויה ליתרון. בדקה ה- 69 הורחק אינדיו פריירה בכרטיס אדום לאחר שביצע עברה גסה על כובש שער היתרון לחיפה, ג'ף טוטואנה. בית"ר ירושלים לא נשברה. בדקה ה- 75 בעט ליאור אסולין בעיטה מצויינת שחלפה ממש ליד הקורה של שגיא שטראוס. בדקה ה- 81 הורחק רמי עזיז מהפועל חיפה, לאחר שספג כרטיס צהוב שני במשחק. ארבע דקות לסיום התקרבה בית"ר לשוויון כאשר שי סיבוני הציל כדור של אבי נימני מקו השער. בדקה ה-90 נשרקה בעיטת עונשין לזכותה של הפועל חיפה לאחר שאיסמעיל כנען הוכשל ברחבה. גילי ורמוט גילגל את הכדור פנימה באלגנטיות וקבע את תוצאת המשחק. 1:3 להופעל חיפה.

"רוצים את ראובן עובד ועוד שני שחקנים"

אלי אוחנה: "אנחנו באים למשחק חוץ ולא יצרנו מצבים חוץ מהשער. במחצית השניה הצגנו יותר כדורגל אבל לא מספיק מצבי הבקעה. שני השערים הראשונים, מה אני אגיד, קשה לי להאמין איך אנחנו סופגים שערים כאלה. יש דברים שאין לי תשובות עליהם. ציפינו שתהיה המשכיות, אבל אנחנו נעים כל הזמן בין מרכז הטבלה והתחתית. צריכים לראות מה עושים אבל אני לא יודע מה. אני הולך לנתח את המשחק, אבל ההרגשה היא מאד קשה. כשאתה לא בתוך המשחק אתה עושה דברים שלא צריך לעשות, ויש כמה שחקנים שהם לא בכושר הכי טוב.

לגבי הקריאות של הקהל: "הקריאות האלה לא נעימות לי ואני הייתי שמח לא לשמוע אותם, אבל הגיע הזמן שיפסיקו להטיח כל דבר במאמן, גם בקהל וגם בתקשורת. לא צריכם לחפש את המאמן דבר ראשון. עשינו כל מה שצריך, והדברים לא עבדו".

ניר לוין לעומת זאת נראה מבסוט עד השמיים: "זהו ניצחון מתוק כי הראנו יכולת משחק וגם לקחנו את הנקודות למרות הפיגור. אני מבסוט מהיכולת שהצגנו. אנחנו צריכים לחזק את הקבוצה. אנחנו רוצים את ראובן עובד ועוד שני שחקנים נוספים. אחד מהם יהיה בלם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully