וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין רחמים, יש רחמין

23.10.2004 / 21:09

אסי רחמים ואשדוד לא עשו הנחות לבאר שבע מוכת הגורל וניצלו יום חלש של רחמין הצעיר כדי לנצח 0:2 ולשמור על המקום השני

אלי גוטמן הלך, הקהל בקושי בא ורק באר שבע כבר נקודה אחת בלבד מהמקום בו הם באמת מזמן לא ביקרו. מהצד השני מ.ס אשדוד ממשיכה להציג כדורגל התקפי, אטרקטיבי לפרקים ולא מתפשר. אכן, כפי שאנחנו אומרים כאן מדי שבוע, יוסי מזרחי בנה בנמל בון בון של קבוצה. החל מהשוער אסי רחמים שחזר הביתה והציג יכולת מצויינת ועד לרביבו שלא מפסיק לכבוש.

מהלך המשחק

מחצית ראשונה:
שתי המתמודדות הציגו מחצית איטית מאוד ומסורבלת. השחקנים שיחקו בצורה מאוד אינדיבידואלית, בהילוך איטי וללא מחשבה. בדקה ה- 24 הקפית יניב אברג'יל כדור נהדר מעל ההגנה לאיזור הרחבה שם חיכה לו רוברט ניצה. החלוץ הניף רגל לכדור אך החמיץ אותו. בדקה ה- 32 כבש דויד רביבו שער מספק בעיטה ספק הרבה חופשית לשער באר שבע. שחקני ההגנה לא הצליחו להרחיק את הכדור או לגעת בו כלל, וניר רחמין, שוער באר שבע נאלץ להוציא את הכדור מהרשת. 1:0 לאשדוד. דקה אחת לסיום המחצית הפציץ ניצה ממרחק 17 מטרים כדור שטוח שחלף על פני הקורה.

מחצית שניה:
המקומיים העלו את קצב המשחק וסחבו עימם את שחקני אשדוד למשחק מהנה ומהיר יותר. בדקה ה- 52 מצא עצמו דדי בן דיין בתוך רחבת היריב. משמאל לשער ומטווח הבקעה בעט הקשר כדור אדיר היישר לרגליו של אסי רחמים. עצירה גדולה של שוער הקבוצה האורחת. בדקה ה- 61 הפציץ עמנואל אוביידה טיל אדיר מהמקום וממרחק 18 מטרים לכיוון השער. ניר רחמין בקצות אצבעותיו הדף את הכדור בצורה יוצאת מן הכלל למשקוף. בדקה ה- 83 הצילה הקורה את באר שבע ועצרה בעיטה של תורג'מן. שלוש דקות לסיום המשחק ניצל עידן שריקי הדיפה לא טובה של שוער באר שבע, ניר רחמין, והרשית את הכדור החוזר. 2:0 לאשדוד.

הפועל ב"ש: ניר רחמין, אביתר אילוז, איגור טומאשיץ', עוז יפרח, דדי בן-דיין, רמי אליהו (פמי אופבונמי, 70), סתיו אלימלך (זוהר חוגג, 46), פבריציו קארבליו, מינטואן אלין, יניב אברג'יל (אורן סגרון, 78), רוברט ניטה.

מ.ס. אשדוד: אסי רחמים, סלמן עמר, אריק אג'יפור, אייל אלמושנינו, אדיר טובול, ז'אן טלסניקוב, יוסי אופיר, עמנואל אביידה, דוד רביבו (אמיר אלקריף, 79), משה אוחיון (עידן שריקי, 68), פליקס אובוקה (עמיר תורג'מן, 71).

"זה לא היה שבוע קל עבורי"

שמעון ביטון שערך הופעת בכורה בעמדת המאמן נראה מאוכזב: " קיבלנו שני שערים לא מחוייבי המציאות, זאת לא הייתה הופעת הבכורה לה ציפיתי אבל אני מקבל את את הדין".

מהצד השני יוסי מזרחי נראה קול כהרגלו: "לא קל לבוא לבאר שבע שהיא במצב כזה, לא קל לשחק במגרש כזה עם תנאים כאלה. בנוסף זה לא היה משחק גדול שלנו, אבל אני שמח שביכולת שלנו היום הצלחנו להוציא שלוש נקודות".

אסי רחמים שוער מ.ס אשדוד נראה נרגש: "היה לי שבוע לא קל להתכונן למשחק הזה. אחרי המשחק רצתי קודם כל ליציע של האוהדים שלנו ורק אחרי זה לקהל של באר שבע. אין ספק השער של דוד רביבו הוריד לי אבן מהלב והפך את המשחק הזה ליותר קל עבורי. זה לא היה קל כמו שזה נראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully