וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא מסוגלות לנצח

23.10.2004 / 17:14

מכבי פ"ת לא ניצחה כבר חודש, נצרת עלית לא ניצחה מתחילת העונה. סימנטוב מנצרת עלית דאג בתוספת הזמן ל-1:1

מכבי פ"ת אמנם רק 6 נקודות מהמקום הראשון, אבל נדמה שאנחנו חוזרים לימים הלוזונים גמרו את העונה כבר בחצי הראשון. ארבעה משחקים ללא ניצחון מחזירים את הלוזונים להיות הקבוצה האפורה והמשעממת של הליגה, זאת שבקושי 500 צופים יוצאים מהבית בשביל לראות אותה.

ממול נצרת עלית ממשיכה להילחם על כל נקודה בשיניים. בלי קהל, עם מגרש ביתי רק כשזורחת השמש, החניכים של מוטי איווניר עוד לא השיגו ניצחון, אבל מוכיחים שברמת הליגה השנה, יש להם בהחלט מקום בליגה הראשונה.

מהלך המשחק

מחצית ראשונה מאופסת כאשר כפיר אודי משחק בחוד הפתח תקוואי כחלוץ בודד שלא מצליח לעשות שום דבר. מכבי פתח תקוה לחצה ועלתה ליתרון בדקה ה-61 אחרי נגיחה מקרוב של סטניסלב דוברובין. בדקה ה-84 הצליחה נצרת-עילית להגיע למצב מסוכן כאשר יואב זיו המצטיין נגח מסנטימטר מעל השער. 2 דקות בתוך תוספת הזמן הציל אושרי לוי את נצרת-עילית מספיגה נוספת, כאשר הדף בעיטה של אלברמן מתוך הרחבה למרכז השער. החניכים של לוזון כבר ראו ניצחון, אבל רמי בן יצחק החליט להוסיף עוד דקה בתוספת הזמן.

שחר סימנטוב בעט חזק ולא ממש מדויק מחוץ לרחבה, שפגע במגמאדוב, הטעה את אוהד כהן וחדר לרשת. אסי משיח רץ לצעוק על השופט את מה שכל הספסל הלוזוני חשב עליו, וראה את הכרטיס האדום.

"התפרענו ושילמנו את המחיר"

מוטי איווניר: "זה שמכבי פ"ת לא הציגה יכולת טובה חלק מזה בזכותנו. בהתקפה לא עשינו הרבה תנועה, אבל ברבע השעה האחרונה לחצנו אותם. סגרנו אותם קרוב מאד והשגנו את הנקודה שלנו".

גיא לוזון: "הפסדנו את הנקודות כי אנחנו הקבוצה היחידה בעולם שבדקה ה-92 מחפשים את ה-0:2. עלינו למעלה, התפרענו ושילמנו את המחיר"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully