וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסערה תתחיל היום ותגיע לשיאה מחר

אתר ספורט 5 בשיתוף

23.10.2004 / 10:03

רגע לפני יום ראשון הגדול ומפגשי הענקיות באיטליה ואנגליה, מחממים מנועים כשבמוקד ולנסיה מגיעה לברנבאו (22:00, 5+)

המשחקים הגדולים באמת של אירופה צפויים לנו ביום ראשון, אז באיטליה יתעמתו בדרבי מטורף אינטר ומילאן, ובאנגליה יתגוששו באולד טראפורד מנצ'סטר יונייטד וארסנל. אך גם בסוף השבוע ייערכו משחקים, ואחד מהם צפוי להיות גדול מאוד. ולנסיה של רניירי מגיעה לברנבאו חבולה וכואבת אחרי 5:1 ביתי משפיל לאינטר. ריאל המשתפרת רוצה נצחון יוקרתי וסמלי על האלופה. אואן שכבש מול דינמו קייב ביום רביעי, צפוי לפתוח.

באנגליה צ'לסי, שנוצחה לראשונה העונה במנצ'סטר על ידי הסיטי, מגיעה למשחק בית מול בלקבורן. אחרי פרשת מוטו ונצחון על צסק"א בליגת האלופות, המיליונרים צריכים לנצח את הקבוצה החדשה של מארק יוז. משחקים בולטים נוספים: טוטנהאם - בולטון, ליברפול - צ'ארלטון.

באיטליה יערכו בשבת שני משחקים כשיובה המוליכה תשחק בחוץ מול סיינה שנמצאת מתחת לקו האדום. במשחק נוסף תארח אטלאנטה את קליארי.

בגרמניה האלופה ורדר ברמן תארח את נירנברג, באיירן אחרי הפסד בדל-אלפי תשחק ברוסטוק ולברקוזן אחרי נצחון מרשים על רומא, תצא למשחק חוץ קשה נגד קייזרסלאוטרן. במחזור האחרון הפתיעה שאלקה 04 את באיירן במינכן, ומיד אחר כך בא ההפסד 1:0 ליובנטוס בליגת האלופות. אחרי פתיחת עונה לא מרשימה, נראה היה שפליקס מגאת' הצליח לייצב את הספינה, אבל אז הגיעו שני ההפסדים והוכיחו אחרת. באיירן מדורגת במקום הרביעי עם 14 נקודות, שש פחות מהמובילה שטוטגארט. האנזה מגיעה למשחק מהמקום ה- 14 בטבלה, אבל אחרי ניצחון חשוב על בוכום בחוץ (0:1) שייתן לה הרבה מוטיבציה להמשיך את המומנטום ולהתרחק ממאבקי התחתית.

האדום של בראחה בוטל

לפני פתיחת העונה קשה היה למצוא מישהו שיהמר על כך שהמשחק בין ריאל מדריד לולנסיה במחזור השמיני, יפגיש שתי קבוצות במשבר. שתי הקבוצות מגיעות למשחק היום כשהן יודעות שאם ברצונן לשמור על סיכוי בצמרת, הן חייבות ניצחון.

ריאל, שלא הרשימה השבוע בניצחון 0:1 על דינמו קייב במסגרת ליגת האלופות, מגיעה למשחק מהמקום ה- 11 בטבלה. הגאלקטיקוס סיימו את משחקם האחרון בליגה בתיקו 1:1 עם בטיס, ולמעשה לא ניצחו מאז המחזור הרביעי.

לואיס פיגו בספק למשחק הערב אחרי שנפצע במשחק מול דינמו קייב. ריאל תחסר גם את דיויד בקהאם הפצוע, ואת ג'ונתן וודגייט, שעדיין לא שיחק דקה במדי הגאלקטיקוס. הפער בין ריאל למוליכת הטבלה, ברצלונה, הוא תשע נק', ובמדריד יודעים שכל תוצאה מלבד ניצחון הערב תרחיק מהם עוד יותר את הקאטלונים.

האורחים מולנסיה פתחו את העונה בצורה מצוינת, ונראה היה שהמאמן, קלאודיו ראניירי, התחבר לקבוצה באופן מושלם. הדברים התחילו להסתבך לפני מספר שבועות, ומאז נראה שהאלופה מחליקה במדרון תלול.

ולנסיה, שמדורגת שנייה בטבלה, לא ניצחה מאז המחזור החמישי, וספגה שני הפסדים רצופים במבצרה, ה"מסטייה". ההפסד האחרון, 5:1 לאינטר בליגת האלופות, היה משפיל במיוחד. ההגנה, שהייתה החוליה החזקה בקבוצה לאורך השנים, סובלת מחסרונו של רוברטו אז'לה ונחלשה מאד.

החדשות הטובות הן שרובן בראחה, שספג כרטיס אדום במשחק ההפסד לסיבילה (2:1), יוכל לשחק לאחר שועדת המשמעת של הליגה הספרדית החליטה שלא להשעות אותו. לאחר המשחק צפו בועדת המשמעת בשידור החוזר בטלוויזיה וראו כי הגלישה, עליה קיבל בראחה את הצהוב השני שלו, הייתה "נקיה". עונש ההרחקה בוטל, מה שיאפשר לקשר לשחק היום. רובן בראחה: "הצדק נעשה. אני מאוד שמח כי ממש קיוויתי שההחלטה תתהפך. אני מאושר מזה שאוכל לשחק".

במשחק נוסף שייערך הערב תארח מלאגה את דפורטיבו לה קורוניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully