וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאגן באמסטרדאם: אוהדי מכבי הורדו מהמטוס

וואלה! בשיתוף

20.10.2004 / 23:59

אתר המכבי.דוט.קום מדווח כי עקב התפרעויות של אוהדי מכבי ת"א במטוס, הורדו כ-200 מהם ונותרו תקועים בשדה התעופה

כ-200 אוהדים של מכבי תל אביב הורדו אמש (רביעי) ממטוס טורקיש איירלנייס שהיה אמור להחזיר אותם מאמסטרדם דרך איסטנבול לישראל, זאת לאחר התפרעויות של חלקם במטוס.

מהדיווחים אשר מגיעים היישר משדה התעופה מתברר, כי הדיילות של חברת התעופה, החלו להתגרות באוהדי מכבי ת"א שמצידם החלו להשתולל במטוס. מספר אוהדים אף איימו על הדיילות שנראו מפוחדות מאוד. לאחר כמה דקות של רוגע, החלו לריב בניהם האוהדים.

עקב כך, החליטו אנשי הביטחון להוריד את כל האוהדים הצהובים מהמטוס כעונש קולקטיבי. המשטרה ההולנדית עצרה כמה אוהדי הקבוצה אשר התפערו במטוס. לאחר דין ודברים עם אותם אוהדים, שיחררה המשטרה את העצורים.

האוהדים נקנסו ב-50 יורו והמטוס יצא לדרכו לישראל כמעט ריק לגמרי. האוהדים ההמומים החלו בנסיונות להשיג נסיעה חוזרת לישראל. ניסיונות ליצור קשר עם משרד החוץ נכשלו. אתמול עד שעות הערב המאוחרות עסקו האוהדים בניסיונות להגיע לישראל דרך מדינות שונות, כאשר חלקם הגדול חזר למרכז העיר אמסטרדם וביקש להשתכן לילה נוסף בבית המלון.

במטוס שבו חזרה קבוצת מכבי תל-אביב, היו גם כמה אוהדי הקבוצה, וחלק אחר מהאוהדים נסע בטיסות שונות. לא ידוע על בעיות נוספות בטיסות אחרות של האוהדים.

תום וקנין, אוהד מכבי, שנמצא בשדה התעופה אמר הערב להמכבי.קום: "אנחנו תקועים בהולנד, המטוס כבר המריא ויש כאן המון בלגאן. היה קצת בלגאן במטוס ואז החליטו על עונש קולקטיבי והורידו את כל האוהדים. בשלב זה אנחנו עדיין לא יודעים מה הולך לקרות אבל מנסים לחלק אותנו לקבוצות קטנות ולעלות אותנו לטיסות לישראל. לקחו לנו גם את הכרטיסים. אני מקווה שהבעייה תחלוף מהר ונגיע הביתה בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully