וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפיר נתן וכפיר לקח

18.10.2004 / 22:45

עוד פיספוס של גילי לנדאו והפועל ת"א. האדומים כבר הובילו 0:2 על מכבי פ"ת מצמד של כפיר אדרי, אבל שוב איבדו את היתרון אחרי צמד של כפיר אודי. לנדאו יצא משער צדדי

אין ספק שקשה להיות גילי לנדאו. אחרי כח הפיספוסים האחרונים של הפועל ת"א והפיספוס האחרון והטרי מול הפועל ב"ש בגביע הטוטו, נדמה היה שהפועל ת"א כבר מוכנה לכל מעידה. ממש לא, זה כואב כל פעם מחדש וגם אובדן היתרון 0:2 של הפועל ת"א מול מכבי פ"ת היום, כאב מאוד. זה כאב ללנדאו, לכפיר אדרי שפתאום הצמד שלו במשחק בקושי היה שווה משהו ולאוהדים שהמשיכו את מסורת שירת ה:"גילי לנדאו תתפטר".

שתי הקבוצות החמיצו אמנם הזדמנות לזכות ב-3 נקודות יקרות ולהתברג בצמרת, אבל אין ספק שבמכבי פ"ת יכולים לחגוג את התיקו היום. גם בגלל שהמשחק היה בחוץ וגם בגלל שהפועל ת"א באמת הייתה יותר טובה. אין מילים אחרות יותר מהקלישאה המוכרת והמאוסה כדי לתאראת המשחק של האדומים הערב: "כדורגל משחקים פשוט 90 דקות".

מכבי פ"ת עלתה בעקבות הנצחון למקום הרביעי בליגת העל. הפועל ת"א עלתה למקום השישי והיא תנסה להשיג את 3 הנקודות שכבר נראו היום בבלומפילד, באותו האיצטדיון מול בני יהודה במחזור הבא.

תיאור המשחק (הארץ)

מכבי פ"ת הלא יציבה, התייצבה בבלומפילד בהרכב מעט מהפכני. עומר גולן כשיר, והקשר הצעיר שי דוד זכה להזדמנות בהרכב הראשון. הפתיחה בכל מקרה היתה של הפועל תל אביב. אבי קנפו התבלבל מול השער, ואלדיירו שער מול השער ובעט החוצה אבל ההזדמנות השלישית היתה בפנים.

גיא צרפתי מצא בכדור רוחב מצוין את כפיר אדרי שהשתלט על הכדור ובעט שטוח מול אוהד כהן שיצא מולו. 0:1 להפועל תל אביב בדקה השמינית. מכבי פתח תקוה ניסתה להשוות, אבל השליטה בקצב היתה של הפועל תל אביב, כך במחצית הראשונה וכך בפתיחת המחצית השנייה.

בדקה ה-58 עלתה הפועל תל אביב ליתרון 0:2. כדור עונשין ממרחק של 25 מטר. אדרי וצרפתי ליד הכדור, אדרי בעט נפלא, לאוהד כהן לא היה סיכוי. 0:2. כפיר אודי, לשעבר בהפועל תל אביב נכנס בשורות מכבי פתח תקוה, בדקה ה-66, שלוש דקות אחרי שנכנס הוא הצליח להקדים בנגיחה את שמעון גרשון ולצמק ל-2:1.

השער הוסיף מוטיווציה למכבי פתח תקוה. בדקה ה-86 הגיע גם שער השוויון של הקבוצה. עומר גולן פרץ לרחבה תוך שהוא מסתדר עם שמעון גרשון שנצמד אליו. גולן העביר כדור רוחב מדויק לכפיר אודי החופשי וזה לא התקשה לקבוע את ה-2:2. הלחץ בהפועל תל אביב נמשך, גילי לנדאו ירד מאוכזב. הקהל דרש את פיטוריו.

אודי: "אלוהים היה איתי"

מאמנה של הפועל ת"א גילי לנדאו ירד בסיום המשחק לקול קומץ האוהדים שקרא לו להתפטר. לנדאו כידוע, כבר מתורגל לזה ולא מש מתרגש. ליד חדר ההלבשה הוא אמר ל'שבת של כדורגל': "התוצאה לא משקפת. פ"ת חזרולמשחק ממתפרצת ומשגיאה שלנו. אנחנו הכתבנו את הקצב והיינו דינמיים. בטח שיש אכזבה מהתוצאה, אבל אני מסתכל על הדברים החיוביים והיו כאלה. זה היה כדורגל כמו שאני רוצה, אבל עדיין לא אינטנסיבי כמו שאני מצפה". כשביקש להתייחס ל'קומץ' הקהל אמר לנדאו: "לא יתכן שכל פעם ש-50 עד 100 אוהדים מקללים אותי אתם תתייחסו לזה ככה. זה חוסר כבוד כלפי המאמן". על סיפסולו של יוסי אבוקסיס, שנכנס למשחק רק בדקה ה-75 אמר לנדאו: "כולם ברי תחרות והחלפה. ליוסי לא היה שבוע אימונים מלא בשבוע שעבר. אם הוא יכנס לכושר טוב, אין סיבה שהוא לא יהיה בחזרה בהרכב".

מאמן מכבי פ"ת גיא לוזון: "הקבוצה שלנו שלטה בקצב המשחק ואם אודי היה כובש בדקה ה-90 הצדק היה יוצא לאור. הוכחנו הרבה אופי כשחזרנו מהפיגור הזה. אני מרוצה ומעודד מהקבוצה שלי.

כובש הצמד למכבי פ"ת כפיר אודי: "אני שמח שחזרנו מהפסד כמעט בטוח והוצאנו נקודה. אלוהים היה איתי במשחק הזה ואני מאושר כי היה לי קיץ קשה. אני רוצה להחזיר למכבי פ"ת על השקעה שלהם בי".

לנדאו יצא משער צדדי (הארץ)

גילי לנדאו נאלץ לצאת מאיצטדיון בלומפילד דרך שער צדדי כדי להימלט מהאוהדים הזועמים. לנדאו התכוון לצאת משער השחקנים, ממנו יוצאים אנשי הקבוצה באופן קבוע. כרבע שעה לאחר סיום המשחק, ביקש לנדאו ממנהל הקבוצה אריה הרשקוביץ' שידאג ליציאתו, אך הרשקוביץ' הבחין כי קרוב לאלף אוהדים ממתינים לו בחוץ, כשהם לא מפסיקים לקלל אותו.

הבעלים משה תאומים ומוטי אורנשטיין עזבו את המקום דרך שער השחקנים. האוהדים הרבו להקניט אותם, כמו גם את אדוארדו מרקש, אך כולם חיכו ללנדאו. כעבור מספר דקות הגיעו שמונה שוטרים למתחם חדרי ההלבשה והחליטו לצאת עם לנדאו דרך שער השחקנים המזרחי. מספר אנשים דאגו להוביל את רכבו של לנאדו למקום, כאשר המאמן היה מבודד לחלוטין.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully