וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במזל טוב, קטש יוצא לדרך

יואב בורוביץ'

18.10.2004 / 8:44

אחרי הסאגה הגדולה, יעמוד עודד קטש על הקווים באוסישקין עם הגליל. אפי: "לא כל כך מכירים אותם" (ערוץ 33, 19:50)

מאמן הפועל ת"א, אפי בירנבוים, מכנה את הפועל גליל עליון, יריבתו הערב (19:50, ערוץ 33), "קבוצה שאנחנו לא כל כך מכירים". היריב מהגליל, עודד קטש, מחרה מחזיק אחריו. "אולי בגלל שזה משחק ראשון אז יש פחות סקואטינג ורוב ההכנה שלנו מתרכזת בנו, בבעיות שלנו", הוא אומר. שחקן אחד שבירנבוים מכיר הוא כריסטיאן דלמאו, הפוינט-גארד מפורטו ריקו של הגליל, שהוצע בקיץ להפועל ת"א: "ראיתי אותו לא מעט בקלטות, כי חשבנו להחתים אותו, אבל בסוף העדפתי את קרטיס מקנטס". קטש, מן הסתם, מכיר את הרכז של הפועל ת"א. "לא בטוח שדלמאו ישמור עליו, אבל אין ספק שמקנטס שחקן מצוין ונצטרך להסתדר איתו".

אוסישקין יזמן הלילה דו קרב נוסף, בין המאמנים. "אין מצ'-אפ כזה", מדגיש הווטרן בירנבוים, "כדורסל זה לא משחק של מאמנים, אלא של שחקנים". גם הפעם מסכים איתו קטש: "לאפי יש כל כך הרבה שנים של ניסיון, כך שקשה לי להרגיש כאילו מדובר במצ'-אפ". ובכל זאת קטש אינו חושש מתחרות. "בירנבוים אימן אותי קצת בעבר, ראיתי קבוצות שלו ואני יכול לזהות באיזה סגנון הוא אוהב לשחק".

אריה ליבנת מוסיף: חנן קרן עשוי להגיש היום לבג"צ צו מניעה לקיום המשחק, מאחר שיש בידיו הסכם עם איגוד הכדורסל שמאמן ללא תעודה לא יוכל לאמן. הנשיאות אישרה אתמול לקטש לעמוד על הקווים בתנאי שישלים השבוע קורס מדריכים ויירשם לקורס מאמנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully