וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאנקיז מחכים, יוסטון מעכבת

דיויד רוזנטל

17.10.2004 / 8:56

בניו יורק כבר חוגגים 0:3 על בוסטון. סט לואיס הגיעה ליוסטון וקיבלה בראש, ככה שלפחות שם יש לנו סידרה

בוסטון רד סוקס – ניו יורק יאנקיז 19:8 (ניו יורק מוליכה 0:3 בסדרה)

לא לא טעיתם. מחזור המשחקים בפוטבול ייערך רק היום וזו לא תוצאת פוטבול. "היאנקיז ימצאו תמיד דרך לנצח" אומר המשפט הידוע ולפנות בוקר הם אכן מצאו שוב את הדרך. למרות הגשה גרועה של קווין בראון והחלפה לא נוצצת של חאבייר ואסקז, למרות קהל בוסטונאי עויין, למרות תחזיות שניבאו להם לרדת מנוצחים מהסדרה הזו. אם בשני המשחקים הראשונים בסדרה הם עשו את זה דרך הגשה, במשחק הזה הם ניצחו בקרב חבטות, ביום שבו המחבטים של בוסטון דווקא חזרו להתעורר.

הידקי מאטסוי. שם שבבוסטון יזכרו עוד הרבה זמן. ב-16 באוקטובר בשנה שעברה היה מאטסוי זה שעם דאבל נתן את הטון למהפך של היאנקיז במשחק 7 נגד הרד סוקס, ו-ב-16 באוקטובר השנה חבט פעמיים להום-ראן, היה רחוק רק טריפל ממחזור חבטות מלא (סינגל, דאבל, טריפל והומראן באותו משחק) ועשה טרור לכל המגישים של הרד סוקס. מאטסוי יהיה כנראה השחקן המצטיין של הסדרה הזו ובצדק, היאנקיז יעלו כנראה לאליפות העולם ובצדק.

ברונסון ארויו מבוסטון וקווין בראון מניו יורק שרדו שני אינינגים בלבד. לאף אחד לא "היה את זה" הלילה מסיבותיו הוא, ארויו לא הצליח להוציא אף חובט ובראון, שבריאותו עדיין מוטלת בספק, לא היה בפוקוס והגשותיו היו חלשות וחביטות. כבר אחרי ארבע הגשות הוליך ארויו את דרק ג'יטר ונתן את האות למופע האימים של מגישי בוסטון מול המחבטים 3,2 ו-4 של ניו יורק. דאבל של אלכס רודריגז העלה את היאנקיז ליתרון 0:1, שפילד פסל (לא לדאוג, לא קרה יותר מדי במשחק) כדי לתת למאטסוי את הבמה. בומבה לימין וניו יורק ב-0:3 מבטיח.

בוסטון חזרה למשחק באינינג השני. בראון הוליך את ג'ייסון וריטק וטרוט ניקסון עקב בהומראן לאותה הנקודה אליה חבט מאטסוי. ביל מולר חבט לדאבל, ג'וני דיימון הכניס אותו הביתה, דרק ג'יטר עשה טעות שהכניסה את דיימון הביתה ובוסטון ביתרון 3:4 בסיום האינינג השני.

אבל לארויו כאמור לא היה את זה ואת האינינג השלישי פתח עם הומראן לרודריגז. טרי פרנקונה, מנג'ר הרד סוקס, הורה לרמירו מנדוזה להיכנס אבל מנדוזה לא הצליח לעצור את הדימום והצמד שפילד-מאטסוי היכה שוב וגם נכנס הביתה – 4:6 לניו יורק באמצע האינינג השלישי.

חאבייר ואסקז החליף את קווין בראון והראה כמה הוא חלוד. לאחר סדרת הולכות וחבטות הרשה דאבל לאורלנדו קבררה שהכניס את ג'ייסון וריטק וקווין מילאר הביתה והישווה ל-6:6 בסיום האינינג השלישי. וכשהחל הרביעי החלה הקריסה הסופית של בוסטון. מנדוזה פגע במיגל קאירו וקרטיס לסקאניק נכנס במקומו. הולכה לרודריגז ולצלחת עולה שפילד. פצצת אטום למפלצת הירוקה, שלוש ריצות נכנסות הביתה והיאנקיז ביתרון 6:9.

כאן בוסטון הרימה ידיים. פרנקונה הכניס את טים וייקפילד שיועד לפתוח רק במשחק שיחל הלילה וטריפל של רובן סיירה העלה את ניו יורק ל-6:11. ואסקז עשה את תפקידו כששרף אינינגים, מאטסוי המשיך לשרוף את בוסטון (חמש הכנסות וחמש ריצות הביתה, האיש לא בהכרה) והיאנקיז עשו את מה שהם יודעים לעשות הכי טוב – לנצח ולהשפיל את בוסטון, 8:19 בסיום.

הלילה (2:00 שעון ישראל) ינסה דרק לואו שיועד לפתוח רק בלילה שבין שני לשלישי לשקם מעט את הכבוד האבוד של הרד סוקס. מולו יעלה כנראה אורלנדו "אל דוקה" הרננדז הסובל מבעיות גב. אם הרננדז לא יוכל לשחק יפתח במקומו מייק מוסינה.

יוסטון אסטרוס – סט. לואיס קרדינלס 2:5 (סט. לואיס מוליכה 1:2 בסדרה)

פיל גארנר, מנג'ר האסטרוס, היה קונה כל יום את התסריט הזה: רוג'ר קלמנס לשבעה אינינגים חזקים על הגבעה ואחריו עולה הקלוזר המפלצתי בראד לידג' כדי לסגור עניין בשני אינינגים. אתמול הנוסחה עבדה יופי כשהאסטרוס החזירו את עצמם לסדרה עם ניצחון ביתי של 2:5.

מה עוד אפשר לכתוב על רוג'ר קלמנס? עוד מעט בן 42, מועמד רציני לתואר ה"סיי יאנג" (המגיש האיכותי ביותר) של העונה, עלה למשחק כשעונה שלמה מוטלת על כתפיו. הקרדינלס, קבוצת בייסבול חכמה, עשו הכל כדי להתיש את קלמנס אבל הרקטה הצליח לסגור שבעה אינינגים עם 116 הגשות, ארבע חבטות בלבד ושבעה סטרייקאאוטים. תופעה.

עוד תופעה היא קרלוס בלטראן. הסנטר-פילדר העצום של יוסטון חבט שוב להומראן (שביעי במספר בפלייאוף) והאסטרוס ייאלצו להיאבק קשות עם פנקס הצ'קים של ג'ורג' סטיינברנר על מנת להשאיר אותו ביוסטון בעונה הבאה.

לארי ווקר פתח את המשחק עם הומראן למרכז והעלה את סט. לואיס ליתרון מוקדם של 0:1 אבל יוסטון לא התרגשה. סינגל של לאנס ברקמן הישווה את התוצאה וג'ף קנט ניצל את ההלם של ג'ף סופאן כדי לחבוט פצצה משלו ולהעלות את יוסטון ל-1:3.

ג'ים אדמונדס חבט גם הוא להומראן, צימק מיידית ל-2:3 באינינג השני ומכאן התפתח קרב מגישים כשקלמנס וסופאן, שבעונה שעברה לא היה מספיק טוב כדי להיכלל בסגל הפלייאוף של בוסטון, מחזיקים את החובטים קצר.

קלמנס יצא אחרי שבעה אינינגים והשאיר את הבמה לבראד לידג'. האיש הוא מפלצת, איי טל יה. שני סטרייקאאוטים, לווקר וסקוט רולן, ולידג' יוצא מהשמיני בקלות. בסט. לואיס עלה דן הארן ומייד בהגשה השנייה נתן הומראן לחייזר אחר, בלטראן – 2:4 ליוסטון ומרווח ביטחון ללידג'. ג'ף באגוול פסל ולאנס ברקמן עלה מייד אחריו כדי להשאיר חותם משלו על המשחק בהומראן על ריי קינג.

לידג' נתקל בקצת בעיות באינינג התשיעי אבל בסופו של דבר שרף את אדגר רנטרייה, רג'י סנדרס וג'ון מאברי על סטרייקאאוטים. חמישה סטרייקאאוטים בשני אינינגים לחיה הרעה מטקסס ו-2:5 ליוסטון בסיום.

הלילה (10:00 שעון ישראל) יעלה להגיש האס השני של יוסטון, רוי אוסוולט, ויתמודד מול ג'ייסון מרקי עם ממוצע גרוע של 8.10 ריצות לתשעה אינינגים (ERA) בפלייאוף. כשהסדרה באמריקן ליג גמורה למעשה נותר רק להמשיך לצפות בעניין בסדרה הזו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully