וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיפה התפוצצה עם חמישיה

17.10.2004 / 18:59

על פי המשחק של מכבי חיפה מול בני יהודה, התוצאה הייתה צריכה להיות הרבה יותר מ-0:5. גם ההפרש מהמקום השני

רשמו לפניכם: הבריחה של מכבי חיפה משאר 11 המטרידות שמשחקות איתה באותה ליגה בדרך לתואר אליפות תשיעי, התחילה הערב: ה-17 באוקטובר, המחזור השישי של ליגת העל, עונת 2004. הירוקים עומדים הערב בסימן חמש: חמישה שערים, ניצחון חמישי ברציפות וחמש נקודות הפרש מהמקום השני. תמונת מצב זמנית לגמרי.

למאמן הכי אפור בליגה יש את הסגל הכי משומן בארץ, שנתן הערב הצגה גדולה, עם חמישה כיבושים יפהפיים שהצדיקו את הרכש הנפלא שנעשה שם בקיץ: קולואטי עם שלושער (8, 51, 83), בוקולי (62) ועידן טל (14) הרכיבו את הקונצרט הירוק. מי צריך את רוסו?

אה כן, והייתה שם עוד קבוצה. בני יהודה. או אולי לא? בכל אופן היה שם משהו כתום דהוי, שכמעט ולא הצליח לייצר ולו מצב מסוכן אחד. האווירון? עוד לא נחת. הגנה? נא לאיית בבקשה. המקום העשירי, אם לא למטה מזה, בהחלט הולם אותה. תקראו מה שירזי אומר.

מהלך המשחק (ספורט 5)

חיפה פתחה טוב את המשחק והפגינה עליונות על הכתומים כבר מהרגע הראשון. בדקה התשיעית היתרון האופטי תורגם לשער כאשר הרמה יפה של בוקולי פגשה את הראש הלא מכוסה של קולאוטי שכבש וקבע 0:1 לחיפה. שש דקות מאוחר יותר זה כבר 0:2. עידן טל קיבל הרמה נהדרת מאורי אוזן ומעשרה מטרים נגח חזק ומדויק לפינה השמאלית של והבה. בני יהודה לא נראתה כמו קבוצה שחייבת להשיג נקודות כדי לברוח מהתחתית, והיא לא סיכנה את חיפה גם אחרי שספגה פעמיים. בדקה ה- 25 הגיעה ההזדמנות הטובה ביותר של בני יהודה במחצית כאשר מזרחי חמק מנבדל ולבד מול דוידוביץ' בעט החוצה. בני יהודה ניסתה לשלוח כדורים ארוכים ללימה ומזרחי וויתרה על הנעת הכדור. חיפה מצידה הפגינה יכולת מצוינת גם בהתקפה וגם מאחור. עד לסיום המחצית נרשמו עוד מספר הזדמנויות לחיפה עם החטאות של יניב קטן וגוסטבו בוקולי.

בני יהודה ערכה חילוף במחצית והעלתה את בטורינה במקום מרוסלבאץ' כדי לחזק את החלק ההתקפי. חיפה מצידה המשיכה ביכולתה המצוינת ואף הצליחה לכבוש את השלישי שלה בדקה ה- 50 . חיים מגרלשווילי קיבל כדור נפלא לעומק הרחבה, העביר כדור רוחב מצוין לקולואטי שכבש את השני שלו. 0:3 לחיפה. בני יהודה שהובסה 0:4 על ידי אשדוד במחזור שעבר מצאה את עצמה במצב דומה כבר אחרי 62 דקות בקרית אליעזר אחרי שבוקולי כבש בבעיטה חזקה מעשרים מטר. 0:4 לחיפה. יניב והבה שקיבל קרדיט נוסף ממאמנו ספג רביעייה שניה תוך שבוע בליגה. בדקה ה-68 הוחלף עידן טל וזכה למחיאות כפיים סוערות מהקהל, רגע יפה לטל ששמו נקשר לאחרונה דווקא במריבות עם מאמנו בחיפה. דווקא השער הרביעי שיחרר את בני יהודה קדימה והם החלו לתקוף קצת יותר אולם ללא פרקטיות ממשית. חיפה הורידה את הרגל מדוושת הגז והתרכזה בהנעת כדור ושמירה על התוצאה. בדקה ה79 יכול היה זנדברג לכבוש את החמישי אך הבעיטה שלו הלכה רק לעמוד השער של והבה. בדקה ה- 80 יצא ואליד באדיר ושי בירוק נכנס במקומו. דקה אחר כך החליף אליניב ברדה את גוסטבו בוקולי, מהמצטיינים במגרש. בדקה ה- 84 חיפה השיגה את החמישי שלה כאשר קולאוטי גלגל פנימה וכבש את השלישי שלו במשחק. 0:5 לחיפה.

שירזי: "בני יהודה קבוצה חולה"

ניצן שירזי, מאמן בני יהודה: "ספגנו 11 שערים בשלושה משחקים, כמו שזה נראה עכשיו, בני יהודה קבוצה חולה, חסרת עמוד שדרה, נכנעת ללא קרב. האדם הראשון שצריך לעשות חשבון נפש זה אני. לא ייתכן שנספוג שערים בכזאת קלות. אני אבדוק את עצמי ואם אמצא לנכון שאני הבעיה של בני יהודה, לא אתבייש לעשות צעדים".

רוני לוי, מאמן מכבי חיפה: "היה משחק טוב, אני בטוח שהקהל מאד נהנה, גם מי שישב בבית, הרבה שערים. אבל זה רק מחזור שישי, תחילת הדרך".

ההרכבים

חיפה:
ניר דוידוביץ', אורי אוזן, אריק בנאדו, אלון חרזי, חיים מגרלשווילי, עידן טל, וואליד באדיר, חאבייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, רוברטו קולאוטי, יניב קטן.

בני-יהודה:
יניב והבה, מילוש רוסטנוביץ', אדריאן דן גמאן, גבע ברקאי, רוני גפני, איבן מירוסלבץ, קובי דג'אני, מוטי ששון, אסי בלדוט, גבריאל לימה, אלון מזרחי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully