וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת

15.10.2004 / 7:20

השנה החליטו בפ"ת כן ללכת על זה והעמידו קבוצה עם תקציב מינימום לליגת העל. כנראה שזה יעבור מהר

איזה כיף, החל מהשנה אנחנו עומדים לפגוש את הלוזונים גם האולם הכדורסל רשיש בפ"ת ולא רק באיצטדיון האורווה. אחרי שויתרה על הזכות להשתתף בליגת העל בעונה שעברה, מכבי פ"ת הולכת על זה השנה והשאלה הגדולה היא אם באמת היה כדאי לה לעשות את זה.

לפי משחקי קדם העונה קשה להאמין שמקומה של מכבי פ"ת הוא באמת בליגת העל, ובמצבים כאלה אפשר להבין את החלטת איגוד הכדורסל לצמצם את ליגת העל ל-10 קבוצות בלבד. המאמן צבי ירדן באמת ניסה לבנות משהו עם מגבלות התקציב ובסופו של דבר הוא יצר מעין קבוצת לאומית ב' עם כמה תוספות שתנסה והפתיע פה ושם את 'אריות' ליגת העל.

אמיר מוכתרי חזר לקבוצת הנעורים שלו אחרי אינספור תחנות והוא למעשה הרכש הישראלי המשמעותי של הקבוצה. יריב יצקן, שקשה לעקוב מתי הוא מפסיק לשחק וחוזר יהיה הקפטן. המתאזרח ראיין לקסר מסמן עוד נקודת דרך על המפה וגם הוא יהיה כאן. מבין השחקנים שהגיעו עם הקבוצה מלאומית ב', הבולט ביותר הוא הרכז עדי פרג, שהצטיין במשחקי הסיבוב הראשון בגביע מול רמת אפעל.

3 זרים אלמוניים (קרלוס ויילר, בראיין טולברט וצ'ארלס מאנגה) הגיעו לקבוצה ועליהם לא נרחיב יותר מדי את הדיבור, בואו ניתן לזמן לעשות את שלו. בסיום משחק הגביע מול רמת אפעל אמר המאמן צבי ירדן כי אם היה מאמן קבוצה אחרת היה מעדיף לשחק מול מכבי פ"ת, זה אומר הכל.

התחזית – הקבוצה הזו תיעלם משטח ליגת העל עוד לפני שנספיק להתרגל לשם ההזוי מכבי פ"ת במפת הכדורסל. מקומות 12-11 , הקבוצה תיאבק נגד הירידה.

הסגל

צ'ארלס מאנגה
2.10 מ', סנטר, בן 25
שחקן ציר קמרוני (כן, גם שם יש כדורסל) שמגיע אלינו מהליגה החצי מקצוענית בארה"ב, שם שיחק במדי ווסטצ'סטר. במכללות הוא שיחק בסיטון הול אבל מכבי פ"ת היא התחנה הראשונה שלו באירופה.

בראיין טולברט
1.90 מ', גארד, בן 30
אולי הזר האיכותי שהגיע לפ"ת מבין השלושה. שיחק בשנה שעברה בקרשיאקה הטורקית ועבר בקריירה תחנות גם בקפריסין ואיטליה כשהשיא היה בסיינה, איתה הוא זכה בגביע ספורטה.

ראיין לקסר
2.04 מ', פורוורד, בן 28
משחק כבר כמה שנים טובות בליגת העל. היה בשנה שעברה עם מ.כ חיפה וירד איתה ליגה. שחקן טיפוסי לליגת העל רק חבל שלקבוצה אין עודכמה כאלה.

אלעד סביון
2.01 מ', פורוורד, בן 26
עוד אחד שחווה את צילום הפוסטר עם מכבי ת"א. מאז הוא הידרדר לעוד כמה ספסלים עד שהגיע להפועל לב השרון. לא אמור לקבל יותר מדי דקות.

עדי פרג
1.86 מ', גארד, בן 26
רכז מוכשר מאוד שגדל בהפועל ת"א ושיחק איתה בלאומית ב'. מאז הוא עבר להפועל חולון ועלה עם מכבי פ"ת בשנה שעברה לליגת העל. במשחק הגביע מול רמת אפעל הוא הוכיח שיש לו זכות להרבה דקות משחק השנה. פוטנציאל להיות אחת מתגליות העונה.

אילון זגורי
2.00 מ', פורוורד, בן 20
הנציג של מכבי פ"ת בנבחרת העתודה 2004. הגיע מהשכנה מכבי גבעת שמואל שם הוא היה שחקן ספסל בעונה שעברה. השנה הוא אמור לפרוץ.

קרלוס ויילר
2.07 מ', פורוורד, בן 26
סימן השאלה הגדול של הקבוצה. הגיע מהליגה החצי מקצוענית בארה"ב שם שיחק במדי פנסילבניה. זו התחנה השנייה שלו בישראל אחרי ששיחק בעבר בקרית ביאליק ונחתך.

יריב יצקן
2.00 מ', גארד, בן 29
שחקן שיכול לקחת את הקבוצה על הכתפיים ברגעים קריטיים. ידע ימים יפים מאוד בהפועל ירושלים ועירוני ר"ג ובני השרון. סיים את העונה האחרונה בלה האבר מהליגה הצרפתית.

אמיר מוכתרי
2.06 מ', פורוורד, בן 32
השחקן הותיק בקבוצה שאמור לתרום מהנסיון האדיר שלו בליגת העל. אחרי כמה שנים טובות בנבחרת, זכה עם הפועל ירושלים בעונה שעברה בגביע יול"ב והשנה הוא החליט לחזור למועדון בו גדל.

רג'ינלד וורן
2.03 מ', פורוורד, בן 23
מגיע לפ"ת מאראס איסטנבול מהליגה הטורקית השנייה. על הנייר זה נראה כמו עוד זר מצחיק אבל בואו נקווה שהוא יפתיע אותנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully