וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה/רמה"ש

15.10.2004 / 7:21

גם בדרג הנמוך בכדורסל הישראלי, הידקו עוד פעם את החגורה. אבל נראה שמיקי פגע בול עם הקטור רומרו

מיקי ברקוביץ' לא התייאש בליגת העל וגם השנה הוא ממשיך לממן את הקבוצה הצנועה מרמת השרון, ששמה הרשמי העונה יהיה MB9. גם אצל ברקוביץ' התבצעה השנה מהפיכה גדולה בקבוצה כשרוב השחקנים הם חדשים. בשנתיים האחרונות הקבוצה הצליחה לשרוד בליגת העל וזו היא המטרה המרכזית והצנועה של ברקוביץ' והמאמן החדש זיו ארז השנה.

עם מיקי נשאר כמובן גם הבן הגדול רועי, שלא תמיד פותח בחמישיה, אבל תורם רבות גם מהספסל. הקטור רומרו הונצואלי נחשב לאחד הזרים הבולטים שחתמו כאן הקיץ. למרות שהוא רחוק מלהיות שם דבר בכדורסל האירופאי, הוא כבר הוכיח הקיץ גם במשחקי אימון וגם בגביע המדינה שמדובר בשחקן קלאסי לקבוצות שנאבקות על חייהם בליגת העל ונראה שלפחות מבחינתו רמה"ש מכוסה יפה. צ'אד אוסטין הגיע לקבוצה מאליצור אשקלון וידוע ביכולות שלו וההימור של זיו ארז הוא הפורוורד מונטי ווילסון, שכמו רומרו, שיחק גם הוא בליגה הונצואלית. חיזוק ישראלי משמעותי מגיע מהסנטר שחר גורדון, שעבר לאחרונה תקופה לא קלה ורוצה להוכיח את עצמו מחדש. הגארד מורן רוט הצטיין בשנה שעברה באליצור רמלה ועכשיו הוא קפץ כיתה, ספק אם היכולות שלו יספיקו. צפריר וולפר חזר הביתה כדי לתת חיזוק בעמדת הפורוורד.

תחזית - כמו שזה נראה ערב פתיחת ליגת העל, רמה"ש גיבשה השנה קבוצה פחות טובה מזו שהתחילה את העונה הקודמת ונראה שהפעם, זה לא הולך לעבוד. הקבוצה תסיים במקומות 12-10 ותיאבק נגד הירידה.

הסגל

רן יונגר
1.89 מ', גארד, בן 24
שחקן חסר נסיון בליגת העל ששיחק בעונה שעברה בהפועל חולון. ספק אם גם בתום השנה הנוכחית יהיה לו נסיון ברזומה.

צ'אד אוסטין
1.87, גארד, בן 29
שחקן שכבר עבר כמה תחנות באירופה כולל ישראל. בליגת העל הוא שיחק בעבר במדי בני הרצליה ובעונה שעברה באשקלון. בין לבין הוא גם עבר לטורקיה, יוון וגרמניה.

שחר גורדון
2.08 ,סנטר, בן 24
הוא כבר עבר את כל נבחרות ישראל כולל הבוגרים והגיע גם להפועל ירושלים, אבל שחר גורדון של היום זה לא שחר גורדון של פעם, וגם זה של פעם לא היה ממש מבריק. אחד הסנטרים המבטיחים של הכדורסל הישראלי בשנים האחרונות מצא חממה כדי להציל את הקריירה. שיהיה בהצלחה

מונטי וינסטון
1.97, פורוורד, בן 31
סימן שאלה גדולה. הזר השלישי שרמה"ש שהגיע מקבוצת חררוס בונצואלה. טוב נו, לפעמים פוגעים כאן בשחקנים שהגיעו מהליגה הזאת.

צפריר וולפר
1.99 מ', פורוורד, בן 23
שחקן נבחרת העתודה לשעבר, שכבר שיחק בקבוצה בעבר והספיק גם לתת גיחה קטנות לגרמניה. בהיעדר שחקנים מקומיים ישראלים השנה, וולפר אמור להתבלט הפעם.

רועי ברקוביץ'
1.88 מ', גארד, בן 22
אבא שלו הבטיח לנו נפלאות לפני כמה שנים אבל עדיין לא ראינו יותר מדי מרועי ברקוביץ'. אולי זה הציפיות מהבן של שגורמות לנו לצפות למשהו מיוחד ממנו. בסך הכל מדובר בגארד בינוני בליגת העל ולא יותר מזה.

הקטור רומרו
2.02 מ', פורוורד, בן 24
בוגר מכללת ניו אורלינס שמגיע אלינו מהליגה הונצואלית, שם הוא גם נולד. לפי משחקי האימון ומשחקי הגביע של תחילת העונה מדובר בסקורר אדיר, שאמור להוביל את הקבוצה במו ידיו במאבקי התחתית.

דודו אסרף
2.00 מ'. פורוורד, בן 23
נער פוסטר לשעבר במכבי ת"א שלא מצא מאז את מקומו בקבוצות ליגת העל. ינסה את מזלו השנה ברמה"ש אבל קשה להאמין שיצליח.

מורן רוט
1.78 מ', גארד, בן 22
הצטיין בשנה שעברה באליצור רמלה מלאומית ב' ועושה השנה את הבכורה שלו בליגת העל. השאלה הגדולה היא מה הוא יעשה בליגת העל עם המחסור בגובה ונסיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully