וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי גבעת שמואל

15.10.2004 / 7:22

גבעת שמואל תפסיק השנה לנשום אוויר פסגות, אבל במקביל לא תילחם נגד הירידה

ככל שעוברים הימים והעונות, נראה שהימים היפים של גבעת שמואל הולכים ומתרחקים. בשנה שעברה היא הצליחה איכשהוא לתת פייט ולסכן כמה קבוצות בליגה, אבל הפעם נראה שתמונת הפלייאוף רחוקה מתמיד. תקציב הקבוצה ירד ואת משחקי הבית שלה השנה תארח הגבעה באולם הישן שלה באור יהודה. מאמן נבחרת הנוער רן אשר קיבל ממוטי אמסלם את המפתחות, אלא שהוא לא ממש הצליח לבנות קבוצה ראוייה לחלק העליון של הליגה. בקיץ זרקו לקבוצה שמות גדולים כמו מלך הסלים של היול"ב קאפ ראשיד ברוקנבורו ולמונט ג'ונס. השניים בסופו של דבר מצאו את עצמם במקומות אחרים ביבשת ואת המקומות שלהם מאיישים בינתיים זרים שלא ממש הבריקו בקדנציות הראשונות שלהם בארץ. מדובר בגארד כריס גארנר שהובא בשנה שעברה לראשל"צ כדי לנסות להציל את הקבוצה והראה שהוא יכול לתת שיעור לוויל סולומון באגואיזם. הסנטר החביב והממושקף רנדל ג'קסון הובא לפני שנתיים בקול תרועה לגליל אבל גם הוא לא שיכנע יותר מדי. אל השניים האלה אמורים להצטרף עוד זר או שניים, אבל נכון לעכשיו עדיין לא ידוע מי. המתאזרח כריס ווטסון הובא ממגדל העמק כדי לתת קצת יותר כוח, אבל לא לשכוח שמדובר בשחקן לאומית ב' טיפוסי.

מבין הישראלים, אורן אהרוני, משה ברנר ודרור כהו ממשיכים בקבוצה ואליהם מצטרפים כמה צעירים חסרי נסיון.

התחזית – צר לנו, אבל השנה קשה להאמין שגבעת שמואל תוכל להתברג בשמיניה הראשונה. עם זאת, יש כמה נשמות בקבוצה שידאגו לא להיאבק על הירידה. מקום 10-9 שיאלץ את הקבוצה להיאבק בסיום העונה בבית התחתון, רק שבסוף היא תישאר בליגה.

הסגל

משה ברנר
2.00 מ', פורוורד, בן 33
קלעי לא רע בכלל שמגיע ליישורת האחרונה בקריירה. השאלה הגדולה היא עד כמה הוא יכול לסחוב.

דרור כהן
2.00 מ', פורוורד, בן 30
שחקן משמעותי מאוד לגבעת שמואל באיזור הצבע שגם יודע לייצר נקודות בקליעה מחצי מרחק. בעל נסיון רב בליגת העל שנכון לעכשיו אמור גם לפתוח בחמישיה.

כריס ווטסון
2.01 מ', פורוורד, בן 29
כבר שיחק קדנציה אחת כזר בליגת העל במדי הפועל ת"א אבל לא הרשים במיוחד ופיתח קריירה בקבוצות לאומית ב'. התחתן עם ישראלית, קיבל אזרחות ונחשב יחסית למציאה. עדיין קשה להעריך עד כמה באמת הוא יכול לתרום בליגת העל

רנדל ג'קסון
2.11 מ', סנטר, בן 28
סנטר צר מימדים, שהגיע לפני 3 עונות להפועל גליל עליון והשיג ממוצע של של 17.1 נקודות למשחק אבל רק 1.7 ריבאונדים. אחרי גיחה לפורטו ריקו והרפובליקה הדומיניקנית הוא חזר לארץ וחתם בבני השרון, אבל עזב אותה כעבור כמה חודשים בגלל פחד מהמב הבטחוני. את העונה האחרונה העביר בליגה הונצואלית.

אורן אהרוני
1.88 מ', גארד, בן 31
אחד הרכזים הותיקים ועתירי הנסיון בליגת העל. הקפטן של מכבי גבעת שמואל שהכריע בעונה שעברה לא מעט משחקים במו ידיו. אין ספק שמדובר בשחקן החשוב ביותר של רן אשר לאור הצמב הנוכחי.

כריס גארנר
1.78 מ', גארד, בן 29
גארד שהגיע בשנה שעברה למכבי ראשל"צ מהליגה הקפריסאית והציג יכולות לא רעות בכלל. הבעיה עם גארנר היא המשחק הסוליסטי שלו, ותעיד על כך העובדה שהוא סוג של ברירת מחדל בקבוצה.

ניצן חנוכי
1.91 מ', גארד, בן 18
רן אשר הבטיח בסיום אליפות אירופה לנוער לצרף אליו לפחות אחד מהשחקנים. אז הנה הוא מקיים עם החתמתו של ניצן חנוכי, שהצטיין בנבחרת הנוער ויקווה לעוד קרדיטים מהמאמן שלו.

דרור דוידי
1.88 מ', גארד, בן 20
בוגר נבחרת הנוער שבעיק יחמם את הספסל של גבעת שמואל.

גוני יזרעלי
1.85 מ', גארד, בן 19
אחד מכוכבי ליגת העל לתיכונים לשעבר שכבר הוכיח שהוא יודע לקלוע. הבעיה היא שלא בטוח שהשנה הוא יקבל הזדמנויות לעשות את זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully