וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ראשל"צ

15.10.2004 / 7:23

גם עירוני ראשל"צ בנתה השנה קבוצה כמעט מאפס. עם מינץ וגודס על הקווים וקאדר זרים משובח, מריחים שם פלייאוף

בעונה שעברה העונה של מכבי ראשל"צ הייתה כל כך קרובה להסתיים באסון, אבל בסופו של דבר זה נגמר בצורה הכי יפה שיכלה להיות. מכבי ראשל"צ הבטיחה את הישארותה בליגה במחזור האחרון שנראה כמו משחק אליפות וגיא גודס יכל לחגוג בשקט סיום נהדר לקריירה מפוארת. השנה נראה את אותו גיא גודס על הקווים כעוזרו של חנוך מינץ, שהוזעק להציל את הקבוצה לקראת סיום העונה שעברה.

חנוך מינץ בנה הקיץ בראשון קבוצה שעל הנייר נראית לא רע בכלל. הפעם היא לא אמורה להילחם על הירידה ויש לה אפילו סיכוי להגיע לרבע גמר הפלייאוף. כל הזרים של העונה שעברה הוחלפו ובמקומם הוחתמו שני אמריקאים (מאליק דיקסון וארווין דאדלי), אוסטרלי ראשון בליגת העל (ג'יימס הארווי) וקרואטי (מרקו מוריץ'). מבחינת הישראלים, נותרו בגל שני שחקני נבחרת העתודה (ליואר ליפשיץ וארז קוחנסקי), השחקן הותיק בקבוצה פיני לוי ויואב בר, שנתן כמה משחקים לא רעים בכלל בשנה שעברה. חיים שמעונוביץ' חזר מ-4 שנים במכללת הוואי וישתדל להראות לנו השנה מה בדיוק נוא למד שם ולמה הוא חשב שהוא יגיע ל-NBA.

תחזית – על הנייר נראה שנבנתה כאן קבוצה איכותית בהרבה משנה שעברה. זה מאפשר לנו לפסול את האפשרות של מאבקי התחתית ולהציב את ראשון ברשימת העולות לרבע גמר הפפלייאוף. מקומות 8-5.

הסגל

חיים שמעונוביץ'
2.05 מ', סנטר, בן 25
שחקן הקבוצה לשעבר שעזב לטובת 4 שנים במכללת הוואי. שמעונוביץ' הציג יכולת לא רעה במכללה, שבשנה השלישית הובילה אותו לטורניר הגמר של ה-NCAA. שמעונוביץ' לא ממש רצה לשחק בראשל"צ הקיץ, אבל הסתבך עם החוזה שלו ונשאר בלית ברירה.

יואב בר
2.00 מ', פורוורד, בן 30
שחקן ותיק בליגת העל שעשה את הפריצה שלו לפני שנתיים בעירוני ר"ג. בשנה שעברה הגיע למכבי ראשל"צ במעבר שהצדיק את עצמו. צפוי לקבל דקות משמעותיות גם השנה.

מרקו מוריץ'
2.07 מ', פורוורד, בן 23
כישרון קרואטי ענק שמגיע אלינו מספליט. עבר בכל הנבחרות הצעירות של קרואטיה אבל לא הגיע לבוגרת. נחשב לאחד הבוסמנים האיכותיים שהגיעו לארץ השנה.

פיני לוי
2.01 מ', בן 33
מתחיל את עונתו השישית בקבוצה ונראה שכאן הוא גם יסיים את הקריירה. העונה הוא יהיה ככל הנראה פחות משמעותי מפעם, אבל אין ספק שהנסיון שלו בליגת העל חיוני ביותר לקבוצה.

ארז קוחנסקי
1.95 מ', גארד, בן 20
נער פוסטר לשעבר במכבי ת"א, שהגיע לראשל"צ בתחילת העונה שעברה וגם היה שותף להישג הגדול של נבחרת העתודה בקיץ.

ליאור ליפשיץ
1.78 מ', גארד, בן 20
הנציג השני של מכבי ראשל"צ בנבחרת העתודה וגם השחקן הנמוך ביותר בליגה. רכז מצויין שלא מפחד מאף אחד. אפשר לסמוך עליו ברגעים קריטיים, רק שיהיה שותף להם.

שחר גולן
1.88 מ', גארד, בן 26
קלעי שחוזר לארץ אחרי 4 שנים במכללה הזניחה אסמפשיין. קשה להאמין שה'רזומה' שלו בארה"ב יביא לו דקות משחק במכבי ראשל"צ.

מאליק דיקסון
1.88 מ', גארד, בן 29
השחקן שאמור להניע את הקבוצה השנה., הרשים מאוד במשחקי האימון של הקבוצה הקיץ ונבחר גם לנבחרת כוכבי הליגה במשחק מול מכבי ת"א. דיקסון הוא שחקן בעל נסיון אירופאי עשיר שהעביר את העונה האחרונה בפאביה האיטלקית ולפני כן עבר גם בצרפת והולנד. תשמעו ממנו הרבה השנה.

ג'יימס הרווי
1.96 מ', גארד, בן 25
השחקן האוסטרלי הראשון בליגת העל. חבר סגל נבחרת אוסטרליה, שיוצא בפעם הראשונה לשחק מחוץ לגבולות אוקיאניה. הוא ניסה את מזלו במחנה שחקנים באירופה ונפל בסופו של דבר לליגה הישראלית – לא נורא. יהיה מעניין לעקוב אחרי ההסתגלות שלו לכדורסל האירופאי.

ארווין דאדלי
2.03 מ', פורוורד, בן 23
כמו מאליק דיקסון, גם דאדלי מגיע אלינו מהליגה האיטלקית השנייה שם הוא שיחק במדי רימיני. לפני כן הוא סיים תואר במכללת אלבאמה. דאדלי נחתך מאיטליה בגלל פציעה ובראשל"צ מקווין שיש להם בידיים מציאה ולא נפילה.

תומר אטלס
1.97 מ', פורוורד, בן 29
שחקן ותיק ומנוסה בליגה, שכבר עבר בהפועל ת"א, אליצור אשקלון וגם בליגה ההולנדית בזכות דרכון אירופאי בו הוא מחזיק. צפוי לעלות פה ושם מהספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully