וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני אשקלון

15.10.2004 / 7:24

בקושי רב הצליחו בבירת הכדורסל של הדרום לגבור על בעיות התקציב ולהעמיד קבוצה שתסתפק בשיחזור הישגי העונה שעברה

בעירוני אשקלון רוצים סוף סוף להצדיק את האולם הכל כך יפה שבנו בעיר, אולי הבונבוניירה של ליגת העל. כל כך הרבה צרות כלכליות עברו על הקבוצה הזאת ששרדה בליגת העל בדרך נס בזכות נדיבוצם של כמה אנשי עסקים מקומיים. בסופו של דבר, הצליחו באשקלון גם השנה להציב תקציב ראוי לליגת העל והמטרה היא לקחת את ההישג של השנה שעברה צעד קדימה ולהתברג בשמיניה הראשונה.

המאמן אריאל בית הלחמי דאג לבנות קבוצה סביב שחקנים שמכירים טוב את ליגת העל. ואם כבר מדברים על שחקנים כאלה אז אחת הדוגמאות הטובות היא קורי קאר, שאמור להיות המנהיג על המגרש. האמריקאים שיצטרפו אליו הם קניון וויקס, עומר סניד ומארק דין – כולם הציגו יכולת מרשימה במשחקי האימון של הקבוצה.

מבין הישראלים, אבי סוכר שהצטיין בעונה שעברה יתן את הטון גם השנה ואליו מצטרף הסמל של הפועל ירושלים ארז כץ, שמחליף את הבית בפעם הראשונה. הבעיה של הקבוצה היא מחסור בעומק בספסל, דבר שיפעל לרעתה במשחקי מרכז טבלה מכריעים. עם סגל הקבוצה הנוכחי נראה שאולי היא תוכל לשחזר את המקום התשיעי מהעונה שעברה, אבל זה יהיה בפוקס.

תחזית – באשקלון רוצים רבע גמר פלייאוף וכנראה שזה יקרה, רק שבטח זה יהיה שוב נגד מכבי ת"א. מקומות 9-5.

הסגל

קורי קאר –
1.92 מ', גארד, בן 29
קאר מחליף קבוצות בארץ כמו זוגות גרביים ואשקלון היא כבר התחנה החמישית שלו כאן. ידוע כשחקן אמוציונאלי ביותר וכמובן שזה לא תמיד פועל לטובתו. בימים טובים, שהוא יכול לגרום להכרעת משחקים, אבל יש גם ימים רעים.

קניון וויקס –
1.93 מ', פורוורד, בן 27
בוגר מכללת פרובידנס, ששיחק גם בלאשקו הסלובנית ופנרבחצ'ה הטורקית. פציעה החזירה אותו בשנה שעברה לליגה החצי מקצוענית בארה"ב ועכשיו הוא חזר לנסות את מזלו באירופה.

יהוא אורלנד –
1.92, גארד, בן 23
שחקן שגדל בהפועל גליל עליון והעביר את השנתיים האחרונות בעירוני ר"ג המתפוררת. יקווה להשיג השנה קצת יותר נחת באשקלון.

קובי אייזיק
2.03 מ', פורוורד, בן 21
שיחק בעונה שעברה במ.כ חיפה איתה הוא ירד ליגה. לא צפוי לקבל דקות משמעותיות השנה.

רוני קוניגון
1.90 מ', גארד, בן 21
שחקן מוכשר שעשה דרך משותפת עם המאמן אריאל בית הלחמי מגבעת שמואל לאשקלון עוד בעונה שעברה, אבל לא עשה יותר מדי וגם לא צפוי לעשות יותר מדי השנה.

אבי סוכר
1.87 מ', גארד, בן 28
היה הישראלי הבולט בקבוצה בשנה שעברה והוא ללא ספק אחד השחקנים המוערכים על ידי בית הלחמי. נבחר לשחק בנבחרת כוכבי הליגה כנציגה של עירוני אשקלון.

עומר סניד
1.98 מ', פורוורד, בן 28
מגיע אלינו מהליגה האנגלית שם שיח קבמדי לונדון טאוורס. לפני כן עבר בכמה ליגות זניחות בדרום אמריקה, הולנד ובלגיה. מדובר בשחקן שיכול לשחק בעמדות 2 ו-3 ואם הוא יעשה חצי ממה שמצפים ממנו יהיו מרוצים באשקלון.

ארז כץ
1.94 מ', גארד, בן 24
הקפטן של הפועל ירושלים בעונה שעברה אמר תמיד שהוא רוצה להישאר במלחה עד לסיום הקריירה. אבל מה לעשות, המזל בגד בו והוא נאלץ לחפש בית חם בדרום. באשקלון שמחו לקבל את השחקן שגם חזר לנבחרת ישראל לקראת סיום הקמפיין האחרון.

מארק דין
2.04 מ', פורוורד, בן 34
שחקן שמכיר את ליגת העל מקרוב אחרי קדנציה בבני הרצליה. יליד הבהאמאס, ששיחק גם בליגות בגרמניה, קפריסין מקדוניה, פורטוגל ושימו לב, גם בסעודיה. אם הוא לא יחשק טוב, לפחות סיפור החיים שלו מעניין.

עדי רגב
2.04 מ', פורוורד, בן 23
שחקנה של עירוני ר"ג לשעבר שהגיע לנסות את מזלו בעירוני אשקלון. יזכה לדקות מעטות על חשבון הגבוהים הזרים של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully