וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני השרון

15.10.2004 / 7:26

ג'ינו לא שם וגם הבן של רקאנטי לא מטייל בין הרגליים. העניין הוא שהם רק חלק קטן מגל העזיבה הגדול

לפני פתיחת העונה האחרונה בני השרון הייתה אחד מסימני השאלה הגדולים של הליגה. מאמן בהופעת בכורה בליגת העל, 3 זרים חדשים ואחד בעונתו השנייה וכוכב ישראלי אחד, מאיר טפירו. השנה, התסריט חוזר על עצמו. ננו גינזבורג הובא מחיפה/רמת השרון כדי לקפוץ מדרגה בקריירה ולאמן קבוצה עם שאיפות בליגת העל ובאירופה. הוא היה צריך להרכיב קבוצה שלמה מחדש בעקבות עזיבתם של טפירו ו-4 הזרים. הוא החתים 4 זרים חדשים, שעדיין קשה להעריך את יכולתם, אבל כוכב ישראלי – אין. במקום זה, ישלים את החמישיה של בני השרון ככל הנראה הסנטר המתאזרח פיטר ויגניר, שלא ממש זכור לטובה מהקדנציה הקודמת שלו בקבוצה.

זה הגיע למצב שסרט הקפטן הועבר לגיא פניני. שחקן חביב, רק שרגע השיא שלו עד היום היה סל משלושת רבעי מגרש ולא איזה משחק גדול שנתן אי פעם בליגה. כדי לא להגיד שאין בקבוצה ישראלים איכותיים הביאו מנהריה את אורי קוקיה ומרמת השרון את אורי יצחקי, שינסו איכשהו לאזן את האמריקנזציה.

כאב ראש אחד שכבר נחסך מהמאמן גינזבורג הוא טל רקנאטי, בנו של הבעלים לני רקנאטי שעזב את הקבוצה. כזכור, סוגיית רקנאטי ועוד כמה משחקני הספסל של הקבוצה, הביאה לעזיבתו של המאמן הקודם יעקב ג'ינו, שקיבל איזה ג'וב זניח בליגת העל. עוד שחקן ישראלי שאמור לתרום דקות טובות מהספסל הוא הגארד פביאן ליברמן.

תחזית – בשנה שעברה החיבור עבד מצויין והקבוצה הגיעה עד לגמר הפלייאוף. השנה אנחנו מהמרים שזה יעבוד רק עד לרבע הגמר. מקומות 8-5.

הסגל

פביאן ליפרמן
1.91 מ', גארד, בן 29
שחקן מוכשר שקיבל בליגת העל הרבה קרדיט מאפי בירנבוים שאימן אותו גם בקדנציה הקודמת שלו בבני השרון לפני שנתיים וגם במכבי גבעת שמואל. בעונה שעברה הוא קצת ירד ביכולת ומעניין יהיה לראות איך הוא חוזר לעצמו.

ארון לוקאס
1.80 מ', גארד, בן 25
מוכר במיוחד להפועל ירושלים ממפגשיה מול ריטאס וילנה ביול"ב. הובא כדי להחליף את מרקוס נוריס, משימה בהחלט לא פשוטה. הימים יגידו.

רוג'ר האגינס
2.00, פורוורד, בן 37
השחקן המבוגר ביותר השנה בליגת העל. מכיר טוב את הליגה הזאת עוד מימיו בהפועל ירושלים ועכשיו הוא חוזר לארץ אחרי כמה גיחות בקבוצות בלגיות. השאלה הגדולה היא אם הוא לא מבוגר מדי.

אורי יצחקי
1.98 מ', גארד, בן 23
אחד הכשרונות המוחמצים של הכדורסל הישראלי עד היום. היה שותף יחד עם טל בורשטיין ויניב גרין לימים היפים של בני הרצליה אבל היכן הם היום והיכן הוא? ניסה את מזלו במכללת קלמזון, אבל הודח בגלל עברו כשחקן מקצועני עוד לפני שזכה לראות דקה על הפרקט. מאז שחזר לארץ הוא העביר את הזמן בתחנות איזוטריות שהאחרונה שבהן הייתה חיפה/רמה"ש. עכשיו הוא חוזר לקבוצת הבית שלו ואולי גם עוד כמה דברים מהעבר יחזרו על הדרך.

אלווין יאנג
1.88 מ', גארד, בן 29
אמרו להיות הסקורר שיוביל את הקבוצה השנה. הוא כבר עשה את זה בליגה האיטלקית, הפורטוגלית והיוונית ואין סיבה שהוא לא יעשה את זה גם כאן.

אייל אנגל
1.90 מ', גארד, בן 19
שחקן צעיר שהולך להכיר טוב מאוד את הספסל של בני השרון השנה.

גיא פניני
2.00 מ', פורוורד, בן 21
מה אפשר להגיד. קודם כל, מה שבטוח הוא שהקריירה של גיא פניני עוד לפני ושמדובר בכישרון. עד השנה הוא היה שחקן פחות משמעותי אלא שפתאום בן לילה הוא כבר קפטן והוא רק בן 21. יש שחקנים שדברים כאלה יכולים להקפיץ אותם גבוה למעלה ונקווה שזה מה שיקרה לפניני.

שחר אורן
1.95 מ', פורוורד, בן 21
אחד השחקנים שיעקב ג'ינו הביא איתו לקבוצה מלאומית השרון, אותה הוא אימן בלאומית ב'. השידוך הזה לא ממש עבד בעונה שעברה וגם השנה לא צפוי שינוי.

אורי קוקיה
2.01 מ', פורוורד, בן 23
הרכש הישראלי הגדול ביותר שבני השרון עשתה השנה. עבר עונה לא רעה בכלל בנהריה ותפקידו השנה יהיה לשמור על הישראליות של הקבוצה. יש לו את הכלים לעשות את זה.

פיטר ויגניר
2.10 מ', סנטר, בן 26
סנטר אמריקאי שחום עור, שקיבל אזרחות ישראלית בשל יהדותו. הובא לישראל בתחילת הקריירה במטרה לחזק את מכבי ת"א, אבל הידרדר משם לנהריה ובסופו של דבר לבני השרון. בעונה שעברה ה'שחקן היהודי' הזה קצת נלחץ מהמב הבטחוני ועבר לליגה הצרפתית. עכשיו הוא חזר, נקווה שבכוחות מחודשים. יכול להיות חיוני למאבקים מול הסנטרים המקומיים כמו ארז מרקוביץ'. יהיה לו קשה יותר באירופה.

מייקל היינס
2.02, פורוורד, בן 23
סימן השאלה הגדול ביותר מבין הזרים שהחתימה בני השרון. הגיע ממכללת פורדהאם, מכללה ברמה בינונית ומטה. בני השרון היא התחנה הראשונה שלו באירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully