וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל גליל עליון

15.10.2004 / 7:25

עם קטש או בלי קטש על הקווים, הצעירים של הכדורסל הישראלי מסוגלים לקחת את הצפון הרחוק לפלייאוף העליון

אז מה זה הקסם הזה שעודד קטש מביא איתו כמאמן לקבוצה האחרונה שלקחה אליפות ממכבי ת"א? התשובה הזאת תגיע רק ביום ראשון בערב, כשגליל עליון תסיים משחקה הראשון העונה מול הפועל ת"א באוסישקין. על הסאגה הגדולה של טרום פתיחת העונה נכתב כל כך הרבה, שכאן ממש אין לנו כוונה להוסיף. קטש יעמוד על הקווים והשאלה הגדולה היא איזו קבוצה הוא הכין לנו? האם הוא באמת יכול להחזיר את הגליל לימים היפים? לפלייאוף העליון ואולי אפילו לסדרת הגמר. רבים טוענים כי יש ביכולתו של קטש לעשות את זה כבר השנה. מבחינתו של קטש והבעלים התומך חיים אוחיון, המטרה היא לבנות משהו גדול באמת לשנים הבאות. מה שכן, בהימור פרוע עוד לפני שראינו משחק אחד של הגליל אפשר לומר שתי מילים – פלייאוף עליון.

אז איך נראה פרוייקט קטש בגליל? זה התחיל בהחתמתם של שחקני נבחרת העתודה בוגרי מחלקת הנוער של מכבי ת"א אנטון קזרנובסקי ואביבן שימול. השניים מצטרפים לתגלית העונה שעברה ליאור אליהו, שנראה אפילו טוב מדי במשחקי ההכנה בארץ ובבולגריה (קלע 43 נקודות במשחק אימון נגד הפועל ירושלים). משה מוזרחי הובא מהפועל ירושלים ועוד שני שחקנים ישראלים משמעותיים הם אוריאל מרקו ואבישי גורדון. בגליל הבטיחו לנו עוד לפני חודשיים לשמור על טהרת הישראלים ובעניין הזה הם כבר מקבלים ציון לשבח.

בעניין הזרים, הגיע לגליל קאדר חדש לגמרי בדמות שני הזרים כריסטיאן דלמאו מפורטוריקו ומייקל ג'ונסון. בקבוצה מחפשים עדיין אחרי שחקן זר נוסף לאיזור הצבע. נוכל העובדה שהקבוצה בחרה השנה גם להשתתף ביורופקאפ הופכת את המשימה למציאת זר נוסף להכרחית.

תחזית – בא לנו להתפרע קצת ומותר לנו. הגליל תגיע השנה לסידרת חצי גמר הפלייאוף. מקומות 4-1.

הסגל

מייקל ג'ונסון

1.83, גארד, בן 28
קשה להצביע אם מדובר בברירת מחדל נוכח התקציב או בגארד שקטש מאמין בו בכל הלב. מייקל ג'ונסון מגיע אלינו מהליגה הצרפתית שם שיחק במדי ראסינג פריז. לפני כן הוא שיחק בדינמו מוסקבה ריג'ן בליגה הרוסית.

אבישי גורדון
1.93, גארד, בן 27
שחקן שצמח בהפועל גליל עליון. בעונה שעברה הוא הושאל למכבי ראשל"צ שם נתן כמה הצגות יפות במהלך העונה לצידו של גיא גודס, כולל במשחק האחרון בו ניצלה הקבוצה מירידה. הוכיח שהוא יכול להתעלות על עצמו ברגעים קריטיים. קטש, שגם התאמן עם גורדון כחלק מנסיונות השיקום שלו דאג להחזיר אותו הביתה.

כריסטיאן דלמאו
1.94, גארד, בן 29
רכז פורטוריקני שמגיע אלינו מקבוצת סן חרמן. למי שזוכר את האולימפיאדה הקודמת, יש למה לצפות משחקנים פורטוריקנים.

מעוז כחלון
1.96, פורוורד, בן 18
עלה השנה מקבוצת הנוער של הגליל איתה הוא זכה באליפות בעונה שעברה. קשה להאמין שיזכה ליותר מדי דקות משחק השנה.

אבי בן שימול
1.95, גארד, בן 19
הוזכר פעמים רבות כפוטנציאל ענק, כשכולם שאלו בעונה שעברה מי זה נער הפוסטר החדש של מכבי ת"א. כמובן שאצל האלופה הוא לא קיבל יותר מדי קרדיט אבל החלק המטריד הוא שגם בנבחרת בעתודה הוא לא ראה יותר מדי פרקט. מעניין יהיה לראות מה קטש בונה עליו.

ליאור אליהו
2.05, פורוורד, בן 19
ללא ספק תגלית העונה שעברה בליגת העל. מדובר בשחקן אתלטי בצורה בלתי רגילה, שעשה הרבה צרות לבכירי השחקנים בליגת העל בעונה שעברה. סומן עוד בתחילת העונה שעברה. השנה הקרובה הולכת להיות שנת הפריצה הגדולה ביותר שלו, שבסיומה, אם הכל ילך כמו שצריך, הוא גם יגיע לנבחרת הבוגרת.

משה מזרחי
2.02 מ', פורוורד, בן 24
חיזוק מקומי משמעותי ביותר לגליל, שזקוקה לשחקנים עם הרבה נסיון בליגת העל כמו אוויר לנשימה. על הנייר המעבר של מזרחי לגליל נראה כמו אחד המעברים המוצלחים שנראה כאן השנה.

אנטון קזרנובסקי
2.07 מ', סנטר, בן 19
גם אחרי שעזב את הספסל של מכבי ת"א בעונה שעברה כדי לפנות מקום לברונו שונדוב, הוא לא שיכנע בקבוצתו השנייה בליגת העל הפועל חיפה/רמה"ש. הפריצה הגדולה שלו הייתה עם נבחרת העתודה באליפות אירופה האחרונה. שם למדנו להכיר מקרוב סנטר שצומח כאן פעם בהרבה שנים. מי שחשב שהוא מזכיר את אחיו הגדול אבי, טעה בגדול. הוא פשוט הרבה יותר טוב ויש לו פוטנציאן אדיר.

אוריאל מרקו
2.02 מ', פורוורד, בן 22
עוד פוטנציאל גדול שעדיין לא היה במקום הנכון הזמן הנכון. בשנה שעברה הוא היה אחד האחראים לעונה הטובה של הגליל, שהייתה כנגד כל הציפיות. קיבל מספר הצעות הקיץ מקבוצות אחרות בליגת העל, אבל העדיף לנסות את מזלו לצידו של עודד קטש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully