וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה

15.10.2004 / 7:27

בנהריה ישמרו גם השנה על היציבות המבורכת. המקום השני נראה שוב בהישג יד וכך גם עונה אירופאית מוצלחת

הקבוצה הסימפטית ביותר בליגת העל, עם האולם הסימפטי ביותר בליגת העל, האוהדים הסימפטיים ביותר ויכולת מעוררת סימפטיה בבית, פותחת עוד עונה עם כמה שפחות שינויים בסגל. התקציב, שנמוך בכחצי מתקציבה של הפועל ירושלים נשאר, מה שבעצם ישאיר את הקבוצה באותו המעמד שרכשה לעצמה – הקבוצה הסימפטית של הליגה.

השחקן המשמעותי של הקבוצה בשנה שעברה סטבין סמית' עזב לליגה הרוסית ופינה את מקומו לשחקן המשמעותי מלפני שנתיים, ארתור לי, שחוזר מגיחה באיטליה. השחקן השוכנתי ביותר בליגה אדריאן פלדג'ר ממשיך כדי להראות לנו איך אפשר לעשות את זה בלי להיות כדורסלן של ממש, אריק קמפבל ממשיך עונה נוספת ואליהם הצטרף גם רוג'ר פרינגטון, שהגיע בני השרון ונחשב לאתלט מצויין שמתאים בול לליגת העל.

בצד הישראלי, ברק פלג וארז מרקוביץ' שומרים על עמוד השידרה של הקבוצה אויתם גם יוסי דדון, שהצטיין במשחקי האימון הקיץ. שרון ששון עזב גם הוא לרוסיה ומעניין יהיה לראות איך אבי אשכנזי יתמודד עם החלל שהוא השאיר.

תחזית – כמו תמיד, הקבוצה תיאבק על מקום ברביעיה הראשונה, אבל משום מה נראה שהשנה יהיה לה קשה מאוד להיכנס לחצי גמר הפלייאוף, אבל אפשרי. מקומות 4-1.

הסגל

אדריאן פלדג'ר
1.92, גארד, בן 22
השחקן עם אחד הסגנונות המצחיקים בליגת העל. כבר אמרו עליו שהוא מזכיר יותר ברווז משחקן כדורסל. זה לא מנע ממנו להוביל את נהריה להישגים מרשימים ביותר בשנים האחרונות כולל סגנות האליפות. כבר הוכיח שחלק גדול מההצלחה של נהריה תלוי בו.

זיו מאיר
1.98 מ', פורוורד, בן 20
שחקן בית שעלה מקבוצת הנוער לפני שנתיים. עדיין מחכה להזדמנות שלו. קשה להאמין שהיא תבוא השנה.

ברק פלג
1.98, פורוורד, בן 32
אחד הישראלים הותיקים והמנוסים בליגת העל. הפך לסמל הגדול של עירוני נהריה. בשנה שעברה הוא פרח בקבוצה ורק כמה פציעות בדרך עצרו לו עונה פנטסטית. יש לו עוד הרבה מה לתת ונראה את זה השנה.

ארז מרקוביץ'
2.07, סנטר, בן 26
היכולות שלו באירופה די מוגבלות ואת זה ראינו גם במשחקי הנבחרת בקיץ האחרון, שם הוא ממש לא הצדיק את הקרדיט שקיבל ממולי קצורין. לליגת העל היכולות שלו מספיקות בחלק מהמקרים. נקווה בשבילו ובשביל נהריה שהחלק הזה יהיה גדול השנה.

יונתן סגל
1.83, גארד, בן 22
עוד אחד משחקני הבית של נהריה שיחכה בדריכות להוראה של אבי אשכנזי להיכנס. נראה שהוא ימשיך לחכות.

עמית בן דוד
1.89 מ', גארד, בן 27
הרכז שצמח בלאומית ב' ופרח בעירוני נהריה. השנה הוא סבל מפציעה אבל אין ספק שמדובר באחד משחקני הנשמה המשמעותיים של הקבוצה, שחזר אליה בעונה שעברה ותרם המון בדרך לחצי גמר הפלייאוף.

איתי לב
2.02, פורוורד, בן 27
הגיע לנהריה מבני השרון כדי להיכנס לנעליים של שרון ששון. עד היום, גם לב, בוגר נבחרת העתודה 2000 (למרות שנופה לפני טורניר הגמר במקדוניה) נחשב לאחד השחקנים הישראלים המבוזבזי בליגה. את השנים האחרונות הוא העביר אמנם בקבוצת צמרת ואפילו קיבל מפעם לפעם את הקרדיט לפתוח בחמישיה (בעיקר לפני 2 עונות) אבל הוא לא הצליח לשמור על יציבות לאורך עונה שלמה.

ארתור לי
1.85, גארד, בן 27
כוכב הקבוצה מלפני שנתיים, שברח לאירופה בגלל המצב הבטחוני. בקיץ אבי אשכנזי הצליח להרגיע אותו וסידר לו חוזה חדש בקבוצה. בנהריה שמחו מאוד מהעובדה שהם לא יצטרכן ללכת על חתול בשק בעמדת הגארד, שאויישה בשנה שעברה בהצלחה על ידי סטבין סמית'.

אריק קמפבל
1.98, פורוורד, בן 27
עוד שחקן זר שעשה את הפריצה שלו כאן בישראל אחרי שהתחיל בקרית אתא מלאומית ב'. קמפבל היה אחד הגורמים העיקריים להצלחות של נהריה בשנים האחרונות ונחשב לשחקן הזר הנערץ ביותר בקבוצה. רק שימשיך ככה.

יוסי דדון
1.96, גארד, בן 25
משחק עם נהריה עוד מימיה בליגה השנייה. הצטיין מאוד במשחקי ההכנה של הקבוצה בקיץ האחרון ובקבוצה מקווים שהוא יהיה אחד משחקני המפתח בעונה הקרובה. יש למה לצפות. אחרי הכל, מי האמים ששרון ששון שצמח בנהריה יגיע למעמד של שחקן ששווה רבע מיליון יורו לעונה.

רוג'ר פרינגטון
2.02 מ', פורוורד, בן 28
בוסמן אנגלי, בוגר מחלקת הזרים של בני השרון בשנה שעברה והיחיד מביניהם שנשאר בארץ ולא קיבל חוזה שמן במזרי אירופה. פרינגטון אמור להוסיף הרבה כוח באיזור הצבע. למעשה הוא הבוסמן הראשון של נהריה בעידן הזרים החדש. בשנה שעברה הקבוצה העדיפה את האופציה של 3 זרים אמריקאים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully