וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן טל עשוי לעזוב לבולטון או למכבי ת"א

אשר גולדברג

14.10.2004 / 8:33

הקבוצה האנגלית עוקבת אחר הקשר בשבועות האחרונים. מקורביו: "הוא מרגיש מושפל מהיחס של רוני לוי אליו"


הקרע בין עידן טל למאמן מכבי חיפה, רוני לוי, שהחמיר מאד בימים האחרונים, עלול להביא לעזיבתו של השחקן את המועדון. בימים האחרונים נשמע טל הממורמר אומר לחבריו לקבוצה שהחלום שלו הוא לחזור לאירופה ולסיים שם את הקריירה. המועמדת העיקרית לקלוט את טל היא בולטון האנגלית בה משחק טל בן חיים והמנהלת אחרי הקשר מעקב גלוי וסמוי בשבועות האחרונים. מנג'ר הקבוצה, סם אלדרייס, המצוי בקשרים טובים עם הסוכן הישראלי דיוויד אבו, ממתין לפתיחת חלון ההעברות האירופי בתחילת ינואר בו ייתכן וישחרר מספר שחקנים כדי לפנות מקום לטל ששיחק בעבר באוורטון ובקבוצות ספרדיות. שכרו של טל אמור לנוע סביב ה-300 אלף דולר.

הקרע בין לוי לטל, שמרוויח את השכר הגבוה ביותר במועדון (מעל 200 אלף דולר לעונה), נמשך כבר שבועות ארוכים. לאחרונה הורעו היחסים בעקבות החלטתו של לוי להושיב את טל, שחקן הרכב בנבחרת ישראל, על ספסל הקבוצה. טל התבטא בגנות ההחלטה בעיתונות והתנצל על כך, אך הוא מרגיש שהושפל על ידי לוי שנזף בו קשות בנוכחות כל השחקנים. לשחקן חוזה עד סיום העונה הבאה, אך נראה שמערכת היחסים העכורה עלולה להוביל לפרידה בלתי נמנעת.

התפתחות נוספת בעניינו של טל באה מכיוון מכבי תל אביב. ניר קלינגר מעוניין בטל כחיזוק לחוליית הקישור, אך כרגע המועמד המועדף הוא עידן מליחי. בימים האחרונים נרמז לטל שמכבי תשלם את חוזהו במלואו אם ישיג בעצמו את השחרור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully