וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגנטינה וברזיל מתקרבות לגרמניה

10.10.2004 / 11:04

השתיים הביסו את אורגוואי ו-ונצאולה וברחו לשאר הנבחרות בבית המוקדמות. קולמביה ופראגוואי נפרדו בתיקו

חוסה פקרמן, מאמנה החדש של נבחרת ארגנטינה, שמונה במקומו של מרסלו ביאלסה שהתפטר, עבר הערב בהצלחה את מבחנו הראשון בתפקיד כאשר נבחרתו גברה בבית על אורוגוואי 2:4 בבית הדרום אמריקאי של מוקדמות המונדיאל.

ארגנטינה טרפה את המגרש החל משריקת הפתיחה. חמש דקות בתוך המשחק קיבל לונצ'ו גונזאלס מסירת רוחב ברחבה וניצל טעות אומללה בהגנה לכבוש את הראשון לזכותה של ארגנטינה. נבחרתו של פקרמן הציגה כדורגל משובח ששילב יכולת טכנית גבוהה ומשחק מסירות מהירות ומדויקות. בדקה ה- 34 הניבו מאמציהם של הארגנטינאים פרי. חאבייר סביולה פרץ מימין ומתוך הרחבה הגביה כדור קרוב ללוציאנו פיגארו ששלח רגל תוך כדי ריחוף ודחק את הכדור פנימה, 0:2 לשחקנים בכחול לבן. בדקה ה- 37 קיבלה אורוגוואי הזדמנות פז בצורת בעיטה חופשית מ- 18 מטרים. בעיטה נפלאה למסגרת סחטה זינוק מרהיב משוער ארגנטינה אך לא יותר מכך. דקה לתום המחצית כבש חאבייר זנטי שער נפלא מבעיטה מקצה הרחבה לאחר התקפת מסירות מסודרת של נבחרתו והעלה את ארגנטינה ל-0:3 במחצית.

אחרי ההפסקה המשיכו הארגנטינאים להסתער על המגרש כרוח סערה. כבר בדקה ה- 53, חטיפה מחוץ לרחבה האורוגוואית. ריקלמה השתלט על הכדור והכניס כדור עומק יפיפה בין שני מגינים לפיגארו שהיטל בשוער וכבש את השני שלו. 0:4 לארגנטינה. אורוגוואי לא אמרה נואש. בדקה ה- 62 הצליח השחקן הצעיר ביותר במגרש, קריסטיאן רודריגז, להבקיע שער לנבחרתו ברגל שמאל מחוץ לרחבה.1:4. בדקה ה- 76 פרץ סביולה מאגף ימין ושיחרר בעיטה חזקה לעבר השער, אמנם לא הצליח למצוא את הרשת. חמש דקות לסיום המשחק הצליחו שחקני אורוגוואי לסחוט פנדל וניצלו את הזדמנות לצמק את התוצאה. חאבייר צ'אבנטין כבש מן הנקודה הלבנה. 2:4 למארחים.

אבל עם כל הכבוד לארגנטינה, מי שממשיכה לצעוד בבטחה לעבר המונדיאל, ולא ממש נתקלת בקשיים בדרך, היא אלופת העולם עצמה - ברזיל. הלילה הביסה ברזיל בחוץ את ונצואלה 2:5 ואם לא היתה מורידה רגל מהדוושה לקראת הסוף זה היה נגמר גבוה הרבה יותר.

צמד של קאקה במחצית הראשונה, בדקות ה-6 וה-36, הוריד את נבחרת הסמבה ליתרון מבטיח במחצית לאחר שליטה מוחלטת. גם במחצית השניה המשיך הבליץ ורונאלדו הוסיף עוד צמד משלו תוך דקה אחת (!) בדקות ה-49 וה-50. אדריאנו תקע את המסמר האחרון בארון הקבורה של ונצואלה בדקה ה-75. אז ברזיל כבר כמעט ירדה מהמגרש ומוראן והנצואלי כבש צמד משלו בדקות ה-79 וה-90, צמד שלא ממש המתיק את הגלולה המרה.

קולומביה ופראגוואי נפרדו הלילה בתיקו 1:1. גריסליס העלה את המקומיים ליתרון מוקדם בדקה ה-18, תוריס החזיר פראגוואי למשחק 12 דקות מהסיום. פראגוואי נותרה ממוקמת במקום השלישי שמוביל למונדיאל, קולומביה, בעקבות הנקודה, עלתה מהמקום האחרון למקום השמיני.

בקרב תחתית חשוב ניצחה הערב פרו את בוליביה 0:1 משער של בוטרו בדקה ה-56, אבל נראה שלשתי הנבחרות כבר אין ממש סיכוי לתפוס את חמשת המקומות הראשונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully