וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מול בית"ר, גם סכנין ניוקאסל

4.10.2004 / 22:27

ההגנה של בית"ר ירושלים הייתה הערב רחוקה שנות אור מליגת העל. בני סכנין ניצלה את זה כדי להתאושש יופי מהתבוסה לניוקאסל ולנצח 1:4

המחזור החמישי בליגת העל הגיע הערב לסיומו בתבוסה של בית"ר ירושלים 4:1 לבני סכנין בקרית אליעזר. לפני המשחק הזה דיברו הרבה על היריבות הטעונה בין מחנות האוהדים של שתי הקבוצות. דווקא כאן המשטרה עוד איכשהו הצליחה לעשות את עבודתה ולא נרשמו יותר מדי תקריות מחוץ לאיצטדיון.

האקשן האמיתי, היה על הדשא בקרית אליעזר, שם אוהדי בית"ר ירושלים ראו את ההגנה שלהם מתפרקת כמו שהם לא ראו אף פעם. תוך 30 דקות סכנין חגגה כבר 4 שערים לרשת של בית"ר וסגרה עניין. המארחים הורידו הילוך במחצית השנייה, אבי נמני עוד הספיק לנצל את העייפות של הסכנינאים כדי להראות כמה ניצוצות של כדורגל ולצמק ל-4:1, אבל זה בודאי לא מה שמנע את הטירוף ביציעים של בית"ר ירושלים. האוהדים המתוסכלים קראו לאוחנה להתפטר. נכון, הם אולי לא ציפו לראות קבוצה שרצה בצמרת השנה, אבל הם בטח לא ציפו לראות קבוצה שמזכירה יותר את ליגת הנערים.


המשחק שהשלים את המחזור החמישי של ליגת העל הסתיים הערב בניצחון 1:4 לבני סכנין על בית"ר ירושלים. כוחות המשטרה באיצטדיון נערכו במיוחד מבעוד מועד ודאגו ליצור הפרדה מוחלטת בין האוהדים ביציעים. אם זה לא מספיק, דאגה המשטרה גם למגרשי חניה שונים לאוהדים. כמובן שזה לא מנע התגששויות מיותרות מחוץ לאיצטדיון, אבל נקווה שבזה יסתכם הקרב בין האוהדים, ואולי על הדשא נראה כמה דברים יותר יפים.

אלי אוחנה הולך הביתה לעשות חושבים, אבל אין לו יותר מדי זמן. במחזור הבא יש לו את הפועל באר שבע על הראש ועוד באיצטדיון טדי. תצוגת נפל נוספת מהסוג הזה ועוד בבית, תוביל ללא ספק לשינויים קיצוניים במועדון.

תיאור המשחק (הארץ)

בדקה השנייה טעה עופר טלקר, תומר אליהו השתלט על הכדור ומסר לקלבר רודריגז הברזילאי, שכבש את הראשון לסכנין. בדקה ה-13 דחק פריירה פנימה את הכדור לשערו אחרי התקפה של סכנין. בדקה ה-20 היה תורו של דוד אמסלם לטעות. הוא נאלץ לראות איך רודריגז הברזילאי עושה ממנו צחוק ברחבה, ובועט ליד הקורה ופנימה. 0:3 לסכנין, בית"ר בהלם.

ההלם נמשך. עידן מליחי אמנם נכנס בדקה ה-25 במקום דניאל היידמן, ברק יצחקי החליף את מאור מליקסון, אבל בדקה ה-31 עלתה סכנין ליתרון של 0:4 אחרי שעבאס סואן הניף את הרגל ממרחק של 30 מ' ולא הותיר לקורנפיין סיכוי להגיע לכדור. רגע לפני השריקה למחצית, החמיץ רודריגז במעט את ה-0:5, כשנעץ כדור נוסף למשקוף.

בית"ר ירושלים החלה בתנופה את המחצית השנייה. בדקה הראשונה של המחצית השנייה הצליח אבי נמני בבעיטה מ-16 מטר פנימה. בית"ר בשלב הזה כבר היתה אחרי שלושת החילופים שלה, זאת אחרי שאלי אוחנה החליט להחליף את השוער קורנפיין ולהכניס את גיא סולומון במקומו. התנופה הזאת היתה רגעית. בית"ר ניסתה להבקיע אבל התרכזה בנסיונות להמתיק את התבוסה.

אוחנה: "אני בטוח שדבר כזה לא יקרה שוב"

מאמנה של בית"ר ירושלים אלי אוחנה, ירד מהמגרש כצפוי על רקע קריאות האוהדים להתפטרותו. עם כניסתו לאיזור חדרי ההלבשה אמר אוחנה ל'שבת של כדורגל': "אני לא יודע מה קרה, אף אחד לא יכול לדעת. גם אם אני אראה את הוידאו 10 פעמים אני לא אוכל להסביר את זה, להיות במינוס 4 תוך 30 דקות. זה דבר שקורה פעם ב..., זה קרה לנו היום, לכולנו. המחצית הראשונה הייתה אחת העלובות שהיו לי כמאמן וכשחקן ואני שותף גדול לזה. האוהדים צועקים בצדק. היום אנחנו צריכים לסתום את הפה, ללכת הביתה ולחשוב הלאה. אני בטוח שדבר כזה לא יקרה לנו שוב".

כשנשאל על האפשרות שיסיק מסקנות ויתפטר אמר אוחנה: "לא צריך להיסחף. זה קרה ואני עוד אפסיד העונה ולאורך הקריירה. אני רק מקווה לא להיתקל במקרה כזה שוב בעתיד".

איציק קורנפיין, שהוחלף אחרי הרביעיה במחצית הראשונה אמר בסיום ל'חדשות הספורט': "זה קורה. זה חלק מהמשחק. יש גם ימים כאלה. אין ביטוח לטעויות ומשחקים חדשים אבל זה לא ביג דיל. החילוף זה לא דבר שיגרתי אבל זה מה שהמאמן רצה וצריך לקבל את זה".

המאמן המנצח אייל לחמן אמר בסיום: "אנחנו תמיד שואפים לעשות את הדברים שמייחדים אותנו ואחד מהם זה פתיחה חזקה. שילמנו על זה קצת באובדן כוחות במחצית השנייה, אבל כולם ראו איזו קבוצה התקפית אנחנו".

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין (גיא סלומון), עופר טלקר, אינדיו פריירה, איברהים נדאלה, דוד אמסלם, אבי נימני, אנדרה קלדיירה, דניאל היידמן (עידן מליחי), מאור מליקסון(ברק יצחקי), אבירם ברוכיאן, ליאור אסולין

הרכב בני סכנין: אנרג'י מירמבדורו, עבד רבאח, ארנסט אטצ'י, אבי דנן, באסם גנאים, תומר אליהו, עבאס סואן, קלבר רודריגז, אחמד קסום, אלן מסודי, אנגוי אלומיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully