וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה הקלאסית

ספורט 5 בשיתוף

3.10.2004 / 22:42

רומא ואינטר פתחו מחדש את הויכוח על תואר הליגה הטובה בעולם עם 3:3 מדהים באולימפיקו. יובה - אודינזה 0:1

הרומאים הגיעו למשחק באולימפיקו אחרי פתיחת עונה גרועה. הקבוצה שרגילה להיות בצמרת ולהיאבק על תואר האליפות והכרטיס לליגת האלופות, דורגה לפני המשחק רק במקום ה- 14 עם 4 נקודות מ- 4 משחקים, לאחר ניצחון בודד, תוצאת תיקו אחת ושני הפסדים. גם בליגת האלופות החלה הקבוצה את העונה לא טוב, מה שהביא את המאמן בתחילת העונה, רודי פלר, להתפטרות. המאמן הטרי לואיג'י דל נרי קיווה, לפתוח דף חדש בניצחון על אינטר. כבר אחרי תשע דקות עלו הרומאים ליתרון משער של וינצ'נזו מונטלה. אינטר לא התייאשה ובאה על שכרה בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כשאסטבן קאמביאסו השווה ל- 1:1 והוריד את הקבוצות להפסקה בשוויון.

המחצית השנייה נפתחה בקצב נפלא. אינטר נראתה בלתי ניתנת לעצירה כשבדקה ה- 51 הפכה את התוצאה כשחואן סבסטיאן ורון העלה את האורחים מהסאן סירו ליתרון 1:2. לא עברו שלוש דקות ורומא הוציאה כדור שלישי מהרשת, כשאלבארו רקובה העלה את אינטר ליתרון 1:3. הקהל של רומא נזכר במשחק בסנטיאגו ברנבאו ביום שלישי, בו איבדה רומא יתרון 0:2 והפסידה 2:4 לריאל מדריד. פרנצ'סקו טוטי לא רצה לאכזב את האוהדים באולימפיקו ושתי דקות אחרי השער של רקובה בעט כדור עונשין נפלא שהכניע את פרנצ'סקו טולדו וחדר לרשת. טוטי רשם מאה שערים בסריאה A כשצימק את התוצאה ל- 2:3. הלחץ הרומאי נמשך ואף נשא פרי בדקה ה- 74, כשדניאל דה רוסי כבש את השלישי של המארחים והשווה את התוצאה ל- 3:3. עד לסיום לא היו שערים נוספים.

אודינזה - יובנטוס 1:0

52 דקות בשליטת הקבוצה הביתית לא הזיזו לגברת הזקנה. מרסלו זלאייטה האוורגוואי, שנכנס שש דקות קודם לכן במקומו של דויד טרזגה, כבש את שער הניצחון שהשאיר את יובה בפסגה עם 13 נקודות מ-15 אפשריות.

מסינה -סיינה 1:4

יש הרבה הפתעות עד עכשיו בליגה האיטלקית אבל נדמה שמסינה היא היחידה שנותנת גם הצגות. היום היא העפילה למקום השני, לאחר ניצחון 1:4 על סיינה. אלסנדרו פאריסי העלה את מסינה ליתרון בדקה ה-33 וארתורו דה נאפולי הכפיל את התוצאה תוך דקה. דניאל פורטאנובו צימצם בדקה ה-39, אבל דה נאפולי הרשית פעם נוספת, הפעם שמונה דקות מפתיחת המחצית השנייה. ניקולה אמורוסו, לשעבר ביובנטוס, חתם בדקה ה-82.

לאציו -אטלנטה 1:1

קרמיין גוטיירי העלה את הקבוצה הביתית ליתרון בדקה ה-11, אבל רוברטו מוצי הישווה, חמש דקות לפני שריקת הסיום והשאיר את לאציו בתמונת הצמרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

סמפדוריה -ליבורנו 0:2

הקבוצה מגנואה הורידה את ליבורנו למקום האחרוןבטבלה, משערים של פאוסטו רוסיני (79) ואיימו דיאנה (88).

מילאן -רג'ינה 1:3

אנדריי שבצ'נקו העלה את קבוצתו ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-11, אבל איבן פרנצ'סיני הישווה בדקה ה-59. קאקה הברזילאי (66) ושער שני של שבצ'נקו (90) השאירו את הנקודות במילאנו במשחק שממש כמו המשחק של יובנטוס, הזכיר את המשחק של הקבוצה בליגת האלופות.

שאר תוצאות

פאלרמו השיגה ניצחון 0:1 על בולוניה, משער של פרנקו ברינזה בדקה ה-39. במשחק המאופס היחיד עד עתה, סיימו פארמה ופיורנטינה בתיקו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully