וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחזיקת גביע אסיה

3.10.2004 / 22:38

קרב המאוכזבות של גביע אופ"א הסתיים בניצחון 0:2 חלק של חיפה (זנדברג 56, בוקולי 90), שהצליחה לשבור את המשחק המסודר של הלוזונים ולשוב למקום הראשון הכה מוכר לה

מכבי חיפה עשתה בדיוק מה שצריך כדי לגבור במשחק חוץ קשה על יריבה קשה כמו מכבי פ"ת, ולסלול את דרכה חזרה לצמרת. עכשיו, עם 13 נקודות בקופה ותצפית יפה על כל הליגה מלמעלה, מתחיל למעשה המבחן האמיתי של רוני לוי.

הירוקים שעלו עם זנדברג וגדל וללא קולאטי, הפגינו משחק טקטי, סבלני ויעיל ואף הצליחו לנצל את מעט ההזדמנויות שיצרו לעצמם לשערים. הלוזונים פתחו את המשחק בהתלהבות והחזיקו יפה מחצית שלמה מול חיפה, אך במחצית השנייה הם איבדו ביטחון כשבמקביל האלופה מתרגמת את יתרון איכות החומר שברשותה, גם לתוצאה.

מהלך המשחק (ספורט 5)

שתי הקבוצות הגיעו למשחק לאחר הדחה מאירופה. מכבי חיפה הפסידה 0:2 באוקראינה לדנייפרופטרובסק, לא שמרה על היתרון 0:1 מהמשחק הראשון והודחה מגביע אופ"א. גם הלוזונים לא הצליחו להגיע לשלב הבתים לאחר שנחלו תבוסה כואבת 0:5 במשחק היחיד בהולנד, להירנביין. המארחים פתחו את המשחק טוב יותר וכבר אחרי שש דקות כמעט עלו ליתרון, כשעומר גולן השאיר את גל אלברמן במצב טוב לכיבוש, אך ניר דוידוביץ', שוער מכבי חיפה, הציל שער בטוח. פתח תקווה המשיכה להיות דומיננטית יותר בפתיחה ולחצה את האלופה אל שערה. חיפה החלה להשתחרר ולצאת קדימה, אך בחצי השעה הראשונה לא ממש איימה על שערו של אוהד כהן. שתי הקבוצות לא הפגינו משחק מלהיב וירדו למחצית בתיקו מאופס.


המחצית השנייה נפתחה עם החמצה מדהימה של גל אלברמן. שוב עומר גולן השאיר את השחקן לבד מול דוידוביץ' ושוב הכדור לא פגש את הרשת החיפאית. בפעם הראשונה השוער הדף את הכדור, אלברמן השתלט על הכדור החוזר ומחמישה מטרים מול שער חשוף בעט מעל השער. מכבי חיפה, לא במשחק גדול, הצליחה לעלות ליתרון בדקה ה- 56. מיכאל זנדברג כבש את השער הראשון במשחק והעלה את האלופה ליתרון 0:1. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה אך בתוספת הזמן הצליחה חיפה להבטיח את הניצחון. גוסטבו בוקולי, החלוץ הברזילאי של האלופה, כבש את השער השני לזכות הירוקים וקבע ניצחון 0:2 של האורחים מהכרמל.

רוני לוי: "היינו שווים יותר משני שערים"

שוער מכבי חיפה, ניר דוידוביץ': "שבוע לא קל עבר עלינו אבל מה שיפה בכדורגל זה שתמיד אפשר לתקן. אירופה בשבילנו הייתה מטרה בתחילת העונה ואכזבנו את כולם. זה נגמר. צריך להסתכל הלאה לזכות באליפות, ולהגיע שוב בשנה הבאה לאירופה"

לגבי המאבק על אפודת השוער הראשון של נבחרת ישראל, אמר ניר: "אני לא מתעסק בזימונים. אני רק צריך להוכיח את עצמי ולעבוד קשה על המגרש. צריך להבין שלכל שחקן יש תקופות יותר טובות ופחות טובות. וככה זה גם אצלי. בכל ספורט תחרותי יש לחץ ומתח בטח במכבי חיפה ובנבחרת ישראל".

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי: "לקח לנו זמן להכנס למשחק וככל שהזמן עבר נכנסנו למשחק יותר ויותר. במחצית שניה ניצלנו מעט מההזדמנויות שהיו לנו. היינו שווים יותר משני שערים".

על ניר דוידוביץ' אמר לוי: "אני באופן אישי סומך מאד על ניר. יכולת של שחקן או מאמן מודדים לאורך זמן וניר כבר מוכיח הרבה זמן יכולת מצוינת. הוא המשיך להראות את זה גם היום".

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון: "פ"ת הגיעה למספיק מצבים כדי להכריע את המשחק. וכשאתה מחמיץ מול חיפה אתה סופג. זה הכח שלה. אחרי הגול הראשון היתה שבירה בקבוצה. להבא, צריך לדעת לכבוש בדקות הטובות שלנו והלכריע את המשחק בזמן".

הרכבים

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אורי אוזן, אריק בנאדו, ווסקלי גונסאלבס, חיים מגרלשווילי, חאבייר דירסאו, וואליד באדיר (רוברטו קולואטי, 46), רביד גזל, מיכאל זנדברג (עידן טל, 75), גוסטבו בוקולי (שי בירוק, 90), יניב קטן.

מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, שי בנאי, קובי גנון, אסי משיח (כפיר אודי, 64), סולי צמח, גל אלברמן, פרינס דאיה, סטניסלב דוברובין (שחר נוריאל, 80), עומר גולן

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully