וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא הגיע להם לנצח"

2.10.2004 / 20:57

לוין והפועל חיפה שלטו על מכבי ת"א בהתחלה, אבל במחצית השניה זה נגמר 1:2 לאורחים שנראו עייפים ויצאו מרוצים בסטייל

כנראה שלמכבי ת"א העונה יש את זה. אחרת אי אפשר להבין איך במשחק עם מחצית ראשונה כ"כ נרפית, בה שחקניה נראים כה עייפים וחסרי עניין במתרחש במגרש, הצהובים יוצאים בסיום עם שלוש נקודות. כנראה שבהפסקה, קלינגר הצליח לדחוף עוד קצת אדרנלין לשחקניו, במעט המקום שנשאר עוד לדחוף להם, לאחר התצוגה המכובדת מול יובנטוס בדל אלפי רק לפני חמישה ימים.

החצי השני היה כאמור סיפור אחד, כשגם הפועל חיפה נסחפת להתעוררות של המכבים (שער שיוויון דקה לאחר שער היתרון). אלעד בונפלד ואמיל אמבמבה כבשו את שערי הבכורה שלהם בקבוצה, ובכך הדגישו את העומק שיש העונה בסגל של קלינגר. אמבמבה, למרות השער שכבש, הוכיח בעיקר אוזלת רגל, כאשר החטיא בשלומאליות הזדמניות קורצות מול השער. החיפאים נלחמו עם כל מה שהיה להם, אבל מול פנסטיל וחבריו להגנה, זה לא היה מספיק.

מהלך המשחק (ספורט 5)

מכבי תל אביב הגיעה לקריית אליעזר במטרה לחזור למסלול הניצחונות. לאחר שסיימה בתיקו 1:1 במחזור הקודם עם הפועל באר שבע, והפסידה 0:1 בדל אלפי ליובנטוס, משחק נגד העולה החדשה מחיפה, היה על הנייר יחסית אידיאלי עבור הצהובים של קלינגר. בפועל מה שקרה היה הפוך. הפועל חיפה שלטה במשחק במחצית הראשונה והיתה קרובה לעלות ליתרון. בדקה ה- 33 הגבהה של כפיר ליבוביץ' מצאה את הראש של ג'ף טוטאנה, שמשישה מטרים נגח מעל השער של לירן שטראובר. בדקה ה- 40 כדור חפשי של אלירן אלקיים, מצא את לירן שטראובר מוכן על קו השער של הצהובים. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה, עשה ישמעאל אדו תרגיל יפה והשאיר מאחוריו את אלירן אלקיים. אדו עבר את השוער שגיא שטראוס ורגל גלישה של סלאח חסארמה, שהרחיק את הכדור מקו השער, שמרה על שער נקי של האורחים.

אחרי המחצית הראשונה, שהיתה חלשה מאוד, התעורר המשחק. כבר אחרי חמש דקות במחצית השנייה קיבל אדו כדור מצוין מול השוער, שגיא שטראוס, אך לא הצליח לנווט את הכדור אל המסגרת. לא עברו שלוש דקות והתקפה נהדרת של מכבי תל אביב הסתיימה ברשת החיפאית. תמיר כהן מסר מצוין לארז מסיקה, שמצא את בונפלד חופשי ברחבה. הרכש שהגיע לפני ליגת האלופות מהפועל באר שבע לא טעה ומקרוב העלה את הצהובים ליתרון 0:1. לא עבור שתי דקות והאדומים חזרו למשחק.

מסואה אנסומבו קיבל כדור חפשי במרכז הרחבה של מכבי תל אביב. השחקן בעט חזק ושטוח, לירן שטראובר רק הסתכל וחיפה השוותה ל- 1:1. חיפה ניסתה להכות בברזל בעודו חם, כשבדקה ה- 65 בעט חסארמה כדור אדיר לקורת השער של שטראובר. הקורה הצהובה לא הספיקה להפסיק לרעוד עד שבהתקפה מתפרצת הצליחה מכבי תל אביב להחזיר לעצמה את היתרון. אמיל אמבמבה כבש את השער הראשון שלו במדים הצהובים והעלה את התוצאה ל- 1:2. מ'במבה היה חייב להבקיע את השער השני בדקה ה- 76 כשקיבל כדור לבד מול שגיא שטראוס. לחלוץ היה את כל הזמן שבעולם לכוון, אך הכדור שבעט חלף גבוה מעל השער. בדקה ה- 90 קיבל שחקנה הגנאי של הפועל חיפה, מומיני מסודי, את הכרטיס הצהוב השני והשאיר את קבוצתו בעשרה שחקנים. בדקה ה- 94 שוב קיבל אמבמבה כדור לבד מול שטראוס, ושוב ניסה להתחכם והחמיץ ממצב פשוט. 1:2 למכבי תל אביב בסיום.

ניר לוין: "שיתקנו אותם 70 דקות ראשונות"

ניר קלינגר, מאמן מכבי ת"א: "יחסית לעובדה היה לנו משחק קל ביום שלישי, הגישה שלנו הייתה טובה. נכון שהיו לנו דקות רעות וקצת נעלמנו, בעיקר לאחר שער השיויוון שספגנו. בסה"כ, הניצחון שלנו מוצדק".

אלעד בונפלד ממכבי ת"א: "מרגיש טוב מאש שהגעתי. הפגנתי יכולת טובה בדקות שניר נתנן לי. אבל זה לא מספיק, צריך כל הזמן להשתפר".

ניר לוין, מאמן הפועל חיפה: "אני לא מסכים עם קלינגר שהגיע להם לנצח. ב-20 דקות אחרונות עשיתי חילופים התקפיים וביודעין ויתרתי על מרכז מגרש. הימרנו על התקפה ובדיעבד לא הצלחנו. אבל ב-70 דקות הראשונות היו לנו הזדמניות ושיתקנו אותם כל המחצית הראשונה. הם ידעו לנצל שתי הזדמניות שנתנו להם. לא היינו ראויים להפסד".

ההרכבים

הפועל חיפה: שגיא שטראוס, אלירן אלקיים, רמי עזיז (ברנארד האגן 70), סלאח חסארמה, איסלם כנעאן, שי סיבוני (יובל אבידור 76), מזואה אנסומבו, כפיר לייבוביץ', ג'ף טוטואנה, גיל ורמוט (סמי עייש 86), מנדוסה מומונדי.

מכבי ת"א: לירן שטראובר, ג'ון פנטסיל, מאוריציו ג'ובאניני (קובי מוסא 64), ליאור ג'אן, שוקי נגר, אורן זיתוני, תמיר כהן, אלעד בונפלד (ברונו רייס 82), ארז מסיקה, ישמעאל אדו (אלי ביטון 76), אמיל אמבמבה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully