וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחיתת אונס בנמל אשדוד

2.10.2004 / 17:35

מ.ס אשדוד עם הצגה של רביבו, הרסה לאווירון את הבכורה בבני יהודה עם 4:0 בחוץ. יוסי מזרחי: אין לי מושג לאן אנחנו הולכים

עונה פיננסית. ככה אפשר לכנות את העונה של מ.ס אשדוד. אחרי שבשנה שעברה פתח ג'קי בן זקן את הארנק ומילא את העיר בשלטי חוצות של אבוקסיס, חיים רביבו ואסי דומב, חתך הבוס בתקציב ב-35 אחוז, והעמיד קבוצה צנועה בהרבה. התוצאה? קבוצה מצוינת שנמצאת זמנית במקום הראשון עם 10 נקודות מ-5 משחקים.

בני יהודה, שקיבלה חזרה את הסמל והאווירון אלון מזרחי, נראתה רע מאוד ולא הצליחה לסכן את שערו של אסי רחמים, כשגם בן לוז שחזר להרכב נדבק בשעמום הכולל שהציגה קבוצתו.

תאור המשחק ('הארץ')

מזרחי, גבריאל לימה, מאטה בטורינה ובן לוז אמורים להוות שחקני התקפה איימתניים, אבל המשחק כולו והמחצית הראשונה היתה שייכת לאשדוד שתקפה יותר הציגה את מאור פרץ בהופעה טובה כמגן ימני את פליקס אובוקה בקישור ובעיקר את דוד רביבו שהוביל את ההתקפות. רביבו גם כבש את שער היתרון אחרי שאובוקה העביר לו כדור ורביבו בעט שטוח פנימה, 0:1 לאשדוד בדקה ה-28.

ההפסקה לא שינתה את מגמת המשחק, אשדוד המשיכה להיות מסוכנת יותר ועלתה ליתרון 0:2 בדקה ה-52 אחרי שרביבו הרים כדור ואובוקה נגח חופשי לרשת. בני יהודה ניסתה להגיב אבל הוציאה את הכדור השלישי מהרשת אחרי התקפה נהדרת של אשדוד. שחקניה הצליחו להשיג את הכדור, מסירה כפולה בין עמנואל פאפו ואובוקה שבסיומה מצא את עצמו פאפו חופשי מול והבה, 0:3 בדקה ה-77.

אשדוד הורידה הילוך, אבל הצליחה בכל זאת להגדיל את יתרונה עם שער נוסף של דוד רביבו בדקה ה-90, אחרי שהגיע לכדור רוחב מצוין של משה אוחיון.

"והבה ייענש בחומרה"

ניצן שירזי נראה עצבני בסיום המשחק ואמר: "התחזקנו יחד עם אלון בחלק הקדמי לא אמורה להוות חיסרון בחלק האחורי והיום ההגנה שלנו לא הייתה קיים. מיניב ועד אלון."

לגבי התקרית של השוער יניב והבה עם הקהל אמר שירזי: " יניב והבה והקהל זה סיפור לא מהיום. אני צריך לשמור על שחקנים שלי אבל אם שוער עונה לקהל שכפי שהבנתי מהאוהדים שלנו, אזי הוא ייענש בחומרה".

חזי מגן, הבעל בית של הקבוצה, נראה לא רגוע וצעק על השחקנים בחדר ההלבשה: "שחקנים שלא יתאמצו בעתיד לא יהיו כאן. כמו שאני יכול לחזק את הקבוצה ולהביא שחקנים, ככה אני יכול גם לשחרר אותם".

מהצד השני יוסי מזרחי התחבק עם ג'קי בן זקן ואחרי זה אמר: "ניצלנו את הנקודות הלא חזקות של בני יהודה. הם הגיעו לקצת מצבים רק במחצית השניה. בחצי הראשון יכולנו לגמור את המשחק עם קצת יותר ריכוז."

לגבי העתיד של אשדוד ענה מזרחי: "אין לי מושג לאן אנחנו הולכים".

דוד רביבו אמר: "הצגנו יכולת מצויינת אבל זה היסטוריה אנחנו כבר חושבים על המשחק הבא מול סכנין. המאמן הציב אותנו כמו שצריך ובמשחק כזה שיחקנו טקטי כמו שאנחנו משחקים תמיד".

בני יהודה: יניב והבה; רוני גפני, גבע ברקאי, אדריאן גמאן, מילוש רוסטונוביץ'; ירון אביחיל, איבן מרוסלאבץ', מאטה באטורינה (דג'אני 76), בן לוז (משה ביטון 61); גבריאל לימה (אסי בלדוט (61), אלון מזרחי

אשדוד: אסי רחמים; עמר סלמן, אריק אג'יופור, עמנואל פאפו, מאור פרץ; אנסה עזיז, יוסי אופיר, עמנואל אוביידה (שקריקי 68), דוד רביבו; יניב עזרן (משה אוחיון 54), פליקס אוגבוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully