וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף סוף שקט בטדי

1.10.2004 / 16:51

הפועל י-ם עלתה למקום הראשון אחרי נצחון 1:2 על המוליכה מעכו. כפ"ס-הכח 0:2. קרית שמונה חטפה תבוסה בבית מראשל"צ

המחזור החמישי בליגה הלאומית בכדורגל נפתח היום בסוג של משחק עונה באיצטדיון טדי, כאשר השנייה ערב המחזור הפועל ירושלים ניצחה את העולה החדשה הפועל עכו 1:2 ועלתה על חשבונה למקום הראשון בליגה.

הפועל קרית שמונה לא ממש מזכירה את הקבוצה שכמעט עלתה ליגה בעונה שעברה. היום היא חטפה תבוסה לא נעימה של 4:1 בבית מול עירוני ראשל"צ. הפועל כפ"ס השיגה ניצחון בית חשוב, 0:2 מול הכח ר"ג. הפועל רעננה השיגה סוף סוף ניצחון ראשון העונה, 0:1 מול צפרירים חולון. המשחק בין מכבי הרצליה למכבי אחי נצרת הסתיים בתיקו 0:0.

המחזור יושלם ביום שני במשחק בין עירוני רמה"ש למכבי נתניה.

הפועל ירושלים-הפועל עכו 1:2

המארחים הסתערו על השער של עכו כבר משריקת הפתיחה, ובדקות הראשונות נראה היה שזה רק עניין של זמן עד שיגיע השער. בדקה ה-11 זה אכן הגיע. אלון אוסטרוביץ' הגיע יפה לכדור קרן של האדומים ונגח פנימה, 0:1 לירושלים. 15 דקות מאוחר יותר נשרק פנדל לזכות הפועל ירושלים אחרי שולנטין תיאודוריקה הוכשל ברחבה. שי אהרון דייק והעלה את הירושלמים ל-0:2.

במחצית השנייה עכו התעוררה קצת, אבל זה הספיק לה רק כדי לצמק ל-2:1 משער שהבקיע זוהר מאיר בדקה ה-52. זו הייתה התוצאה הסופית וירושלים עולה למקום הראשון בטבלה עם 12 נקודות.

הפועל קרית שמונה-עירוני ראשל"צ 4:1

קרית שמונה הגיעה למשחק הזה אחרי ניצחון באמצע השבוע במשחק השלמה על צפרירים חולון 0:2. למרות הניצחון הזה, הושמעו בשבוע האחרון הרבה ביקורות סביב הקבוצה הצפונית ביותר בארץ, והיום, מול יריבה קצת יותר רצינית זה אכן הגיע לידי ביטוי. קרית שמונה רחוקה מלהזכיר את הקבוצה שהייתה במרחק נגיעה מליגת העל.

דווקא המארחים היו אלו שכבשו את השער הראשון, כשאנש דמירוביץ' העלה את קרית שמונה ל-0:1 בדקה ה-30. היתרון הזה החזיק מעמד 7 דקות בלבד עד שרומן שנקונוב מראשל"צ הישווה ל-1:1 וזו הייתה גם תוצאת המחצית. בדקה ה-52, אותו שנקונוב העלה את ראשל"צ ל-1:2. לקרית שמונה לא היה מענה לראשל"צים וכבר עלו ל-1:3 משער של משה סבג בדקה ה-80. שתי דקות מאוחר יותר, מתי אברהם כבש את הרביעי לראשל"צ וקבע את תוצאת המשחק.

קרית שמונה מתרחקת מהמאבק בצמרת בעקבות ההפסד. לראשל"צ זה היה ניצחון בכורה העונה.

הפועל כפ"ס-הכח ר"ג 0:2

ניצחון חשוב מאוד לכפר סבאים שפתחו את העונה רע וכעת הם מנסים לתקן ולחזור למקומם הטבעי בצמרת. ווישם אלכסיס כבש את הראשון לכפר סבא בדקה ה-23. במחצית השנייה היה זה שלו מנשה שקבע את תוצאת המשחק כשהעלה את כפ"ס ל-0:2 בדקה ה-56.

כפ"ס שיפרה את מאזנה בעקבות הניצחון ל-8 נקודות. הכח ר"ג הולכת ומסתבכת בתחתית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

צפרירים חולון-הפועל רעננה 1:0

הפועל רעננה, עוד קבוצה שרחוקה מלהזכיר את העונה הקודמת שלה בלאומית, השיגה את הניצחון הראשון שלה העונה אחרי 4 משחקים. למזלה, עמדה מולה היום צפרירים חולון, אותה קבוצה שהייתה בכלל אמורה לשחק השנה בארצית.

פיטר אמולה כבש את השער היחידי במשחק לזכות רעננה בדקה ה-55.

מכבי הרצליה-אחי נצרת 0:0

נצרת שיחקה עם 10 שחקנים החל מהדקה ה-17 בעקבות הרחקתו של ניר סוחר. הרצליה, שניצחון במשחק הזה יכל לסדר אותה מצויין בצמרת, לא ניצלה את היתרון המספרי וזה נגמר בתיקו 0:0, שהוא בעצם ניצחון גדול לנצרת שיצאה עם נקודה מהרצליה למרות הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully