וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר גולן: "לא האמנו שנתפרק בצורה כזו"

אלון זנדר

1.10.2004 / 9:35

לפני הירנביין דיברו בפ"ת על נצחון. אחרי ה-0:5 זה נשמע קצת אחרת. גיא לוזון: "הם טובים מאיתנו בכל הפרמטרים"

לשמחת כולם, ניגנה תזמורת כלי הנשיפה שאחראית לנגן את ההימנון הפריזי לפני המשחק, את "הבאנו שלום עליכם" לקראת סיומו. אוהדי מכבי פתח תקוה הצטרפו לקהל המקומי בשירה שסיימה ערב כדורגל מהנה. לפחות להירנביין המקומית, שממשיכה לשלב הבתים של אופ"א, ועוד אחרי שחסכה בהוצאות הטיסה לישראל.

מאמן מכבי פ"ת, גיא לוזון, הודה בסיום המשחק: "הנעת הכדור ומשחק האגפים של ההולנדים היו מצויינים, סיקורה וילדרים הרגו אותנו. הירנביין יותר טובה מאיתנו בכל הפרמטרים, היא קבוצת התקפה מצויינת".

בפ"ת נשמעו מאוד אופטימיים לפני המשחק, ואפילו נוצר הרושם שהמלאבסים חוזרים עם נצחון קליל בדרך לשלב הבתים - כך לפחות על פי הרשום שנוצר מראשי הקבוצה. עם סיום המשחק, זה נשמע קצת אחרת. אסי משיח: "אנחנו אפילו לא מאוכזבים כי הירנביין פשוט בשש דרגות יותר טובה. הם לימדו אותנו איך צריך לשחק בבית. זה מזכיר לי את המשחק שאנחנו ניצחנו את לרנקה בר"ג. חבל. זה ילווה אותנו הרבה זמן. נצטרך לעלות גם בעונה הבאה לגביע אופ"א, כדי שההפסד הזה בהולנד יימחק".

עומר גולן: "זה שעור כדורגל מאלף ואני רוצה להאמין שכולנו הבנו עכשיו מה זה אירופה. לא האמנו שנתפרק בצורה כזו אחרי רבע שעה. חבל שבדקות הטובות שלנו לא הצלחנו להבקיע שער".

ויקטור סיקורה, שנבחר לשחקן המצטיין במשחק, אמר: "המחצית הראשונה לא היתה קלה, השנייה חגיגה. לו הייתי שחקן פ"ת הייתי בטח מקבל כרטיס אדום בגלל העצבים".

גרטחן וורבק, מאמן הירנביין: "השחקנים שלנו היו מרוכזים, כל אחד עשה את תפקידו, שיחחקנו את המשחק שלנו עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully