וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באורלנדו לא בונים על חזרה של היל, אבל "מתלהבים ממה שרואים"

29.9.2004 / 9:37

גרנט היל עובד בשצף קצף לקראת נסיון הקאמבק האחרון שלו ומספר שהוא מרגיש מצוין. במג'יק יש אופטימיות מתונה

גרנט היל, גם אם השיר הזה נשמע לכם מוכר, בדרך לעוד נסיון קאמבק, וכרגיל ברגע שלפני, שכולם נשמעים אופטימיים.

היל (32), שהגיע לאורלנדו מדטרויט בקיץ 2000 כאיש שאמור לקחת את המג'יק לעתיד טוב יותר, השתתף מאז רק ב-47 משחקים, 0 בעונה האחרונה. בעונה האחרונה שלו עם הפיסטונס, נזכיר, רשם ממוצעים של 25.8 נק', 6.6 ריב' ו-5.2 אס'. אלא, שפציעה בכף הרגל בסוף ימיו בדטרויט, שנראתה כמו מטרד זמני, התבררה כמפגע כרוני, וב-4 שנים שלו באורלנדו עבר היל 3 ניתוחים רציניים, כשלכל אחד מהם התלוותה תקופת שיקום קשה. בפעמיים הקודמות נתלו הרבה תקוות בחזרה שלו, ואלו התנפצו מהר. הפעם, כמו שראשי הקבוצה הבהירו כבר במהלך העונה הקודמת, הם שינו אסטרטגיה - בונים קבוצה בלעדיו ואם הוא אכן יחזור לעצמו, יגידו יפה תודה. ככה אין להם מה להפסיד.

הג'נרל מנג'ר ג'ון וויזבורד נסע לדיוק לראות את היל מתאמן וכשחזר סיפר כי הוא עומד בעומס אימונים גבוה מאשר בעבר בהצלחה, ללא הגבלת תנועה וללא כאבים, חברים קבועים של היל בשנים האחרונות. וויזבורד טרח לציין שוב שהוא לא בונה על על קאמבק מוצלח, אבל הוסיף: "כמו שהוא נראה עכשיו, אנחנו מתלהבים". השחקן עצמו, ראוי לציין, לא הפסיק לעבוד ולקוות מעולם, ושמר על משטר חיים מקצועני מלא שמטרתו אחת - חזרה למגרש.

"אני עובד קשה ומרגיש מצוין", אמר היל בראיון שנתן לערוץ מקומי לא מזמן, והג'נרל מנג'ר שלו תיאר ל'בוסטון גלוב': "הוא בהחלט מאמין שהוא חוזר. רואים את זה בברק בעיניים, שקודם נראו קצת כבויות".

היל: "אם לא הייתי מאמין ב-100 אחוז שאוכל לחזור בריא ולהתגבר על הפציעה הזאת, לא הייתי עובר את הניתוח ואת כל מה שאני עושה עכשיו... אני נרגש לקראת העונה הקרובה ואוהב את זה שאף אחד לא סופר אותי ואת הקבוצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully