וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון: "הניצחון הזה יעלה לנו את המורל"

29.9.2004 / 11:23

מאמן ריאל חייב הרבה לשחקנים שלו, שהשיגו לו ניצחון 2:4 על רומא. פרגוסון מפרגן לרוני: "הוא עוד יתחזק"

מאמנה של ריאל מדריד חואן גארסיה רמון הוציא בסיום משחק הניצחון 2:4 מול רומא אנחת רווחה אחת גדולה. אחרי הכל, לפי איך שזה נראה בתחילת המשחק, הוא כבר היה בדרך להפסד נוסף, שהיה יכול לסבך אותו חזק.

למזלו, היה לו את ראול שהתעורר לחיים, כבש צמד ושיפר את מאזנו במסגרת האירופאית ל-47 שערים, 2 בלבד פחות מלשיאן כל הזמנים, אלפרדו די סטפנו האגדי.

גארסיה המאושר אמר בסיום המשחק: "הניצחון הזה מעלה לנו את המורל. לנצח קבוצה איטלקית אחרי פיגור 2:0 זה הישג גדול. לא ניצחנו רק בזכות הלב הגדול שלנו, אלא בזכות הכדורגל הנפלא שהצגנו וזה באמת דבר חשוב".

רמון ניצל את ההזדמנות כדי לסנגר על שחקניו, שספגו בשבועות האחרונים ביקורות בלי סוף: "מעולם לא הטלתי ספק בגישה של השחקנים. ידעתי שהם יפגינו אופי, אבל הדבר שמשמח אותי יותר מהכל היה הכדורגל הנפלא שהם הציגו מול רומא, אמר רמון והוסיף: "מה שחשוב לא פחות זה שהחזרנו לעמינו את האמון של האוהדים. הם המשיכו לעודד אותנו גם כשהיינו בפיגור 2:0 ובלעדיהם זה היה בלתי אפשרי".

פרגוסון: "רוני יכול רק להתחזק"

ויין רוני עשה אתמול היסטוריה במשחק הניצחון של מנצ'סטר יונייטד 2:6 על פנברחצ'ה. רוני הוא השחקן היחיד אי פעם שהבקיע שלושער במשחק הבכורה שלו בליגת האלופות, וחייבים להזכיר את העובדה שמדובר בסך הכל בילד בן 18.

"אני לא חושב שראיתי אי פעם בכורה טובה מזו", אמר בסיום המנג'ר של הילד סר אלכס פרגוסון ואכן קשה לחלוק עליו. פרגוסון ניצל את הבמה בסיום המשחק כדי לפוצץ את הרכש החדש שלו במחמאות. פרגי: "זו בדיוק הסיבה שקנינו אותו. יש לו פוטנציאל ענק".

פרגוסון הוסיף: "ב-20 הדקות האחרונות הוא כבר היה עייף, אבל זה היה צפוי כי מדובר במשחק ראשון אחרי 3 חודשים. אני חושב שמעכשיו הוא רק ילך ויתחזק. מה שחשוב בשבילי כמאמן זה לאפשר לגוף שלו בצורה טבעית".

על השילוב בין הסקורר שלו רוד ואן ניסטלרוי שגם הוא כבש אתמול, לסקורר החדש אמר פרגוסון: "לפי הפעם הראשונה שהם שיחקו ביחד צפוי לנו עתיד ורוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully