וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכבוד בכה מאוד

28.9.2004 / 23:05

11 קרנות של יובנטוס מול אפס של מכבי הסתכמו בטעות אחת של שטראובר ושער של קאמורנזי. תמיר כהן וארז מסיקה הובילו חבורה לוחמת שהייתה שווה יותר מעוד 1:0 מרגיז. להתראות באמסטרדם

ואז מה אם יובנטוס זילזלה. ואז אז מה אם הם שיחקו בחצי הילוך. ונכון שטראובר כבר לא יהיה שוער רציני (ואז מה אם הוא השוער השני של הנבחרת). בכל זאת משחק שני שמכבי לא מביישת את הפירמה. עדיין לא ידוע מתי יגיע השער הראשון בליגת האלופות, אבל לפחות אנחנו מגלים שהדור הצעיר שלנו באמת לא רואה אף אחד ממטר ומכסח לכוכבים כמו נדבד את הצורה.

בעוד שבועיים יתקיים קרב המתוסכלות של הבית שעוד לא כבשו שער מול אייאקס, שחטפה רביעייה מבאיירן מינכן.

מחצית ראשונה

מכבי תל אביב החלה את המשחק בצורה יחסית פתוחה כשהיא נעה קדימה ומנסה להשיג שער יתרון מוקדם. בדקה השישית קיבל אלי ביטון כדור טוב מתמיר כהן בתוך הרחבה אך לא הצליח להשתלט עליו ולאיים על שערו של ג'יאנלואיג'י בופון. יובה ניסתה לחדור לרחבת מכבי תל אביב דרך הגבהות לרחבה, אך ברבע השעה הראשונה השוער לירן שטראובר יצא מצוין לכדורים והרחיק את הסכנה מהשער הישראלי. בדקה ה- 16 נשלף הכרטיס הראשון כששוקי נגר הוצהב לאחר שביצע עבירה על זלטן איברהימוביץ', 25 מטרים משערו של שטראובר. נדבד בעט כדור חזק שפגע בחומה הצהובה ונהדף לקרן. הגברת הזקנה החלה ללחוץ וכדור הקרן מצא את ראשו של אלסיו טאקינארדי, שמקרוב נגח מעל השער. בדקה ה- 23 קיבלה מכבי תל אביב הזדמנות אדירה להבקיע כשליליאן טוראם הכשיל את ברונו רייס 20 מטרים משערו של בופון. ארז מסיקה ניסה להעלות את הצהובים ליתרון, אך הכדור שבעט פגע בחומה האיטלקית וההזדמנות התבזבזה. בדקה ה- 27 החמצה נוספת ליובנטוס. נדבד פרץ לרחבת מכבי תל אביב, הגביה לראשו של דויד טרזגה, אך החלוץ הצרפתי נגח מקרוב לידיו של שטראובר. מכבי לא התרגשה יצאה קדימה וכמעט עלתה ליתרון. ישמעאל אדו מצא את עצמו חופשי מול בופון, אך משבעה מטרים לא הצליח למצוא את המסגרת של האיטלקים. בדקה ה- 37 כבשה יובנטוס את השער הראשון במשחק. לירן שטראובר יצא בצורה נוראית לכדור קרן ושילם על כך ביוקר. מאורו קאמורנסי היה הראשון שהגיע לכדור ומשמונה מטרים נגח לרשת והעלה את הגברת הזקנה ליתרון 0:1. יובה יצאה מחוזקת מהשער והחלה להפעיל לחץ נוסף בכדי להשיג את השער השני. טרזגה ואיברהימוביץ' ניסו את מזלם אך הכדור של הצרפתי חלף מעל השער הצהוב, והנגיחה של השבדי נעצרה בידיו של שטראובר. סך הכל היתה מחצית טובה מאוד של מכבי תל אביב שברובה לא נפלה מהגברת הזקנה אבל שוב טעות אחת בהגנה, הביאה לשער היתרון של המארחים.

מחצית שניה

מכבי תל אביב פתחה את המחצית עם בעיטה של מסיקה מעל השער של בופון. מכבי ניסתה לחזור למשחק אך יובנטוס לא ממש נתנה לה להגיע להזדמנויות. הגברת הזקנה היתה אנמית ונראה שלא חיפשה להביס את האורחים מתל אביב. מכבי המשיכה לשחק בצורה ממושמעת אך לא הצליחה לאיים על השער של ג'יאנלואיג'י בופון. בדקה ה- 66 מצא זלטן איברהימוביץ' את הרשת של שטראובר, אך השופט פסל את השער בגלל נבדל של החלוץ השבדי. מכבי נכנסה ל- 20 הדקות האחרונות אמנם בפיגור אך עם מוטיבציה להשוות. ברונו רייס ניסה את מזלו בדקה ה- 71 בבעיטה מחוץ לרחבה, אך לא מצא את המסגרת. לא עברו שתי דקות ושוב מכבי ניסתה את מזלה. תמיר כהן בעט מצוין מ- 22 מטרים, אך בופון בזינוק נהדר הציל את יובה משוויון. 13 דקות לסיום כמעט והאיטלקים הצליחו להבקיע את השני, אך התעופפות של לירן שטראובר הצילה נגיחה טובה של איגור טודור. מכבי המשיכה לשחק טוב, היתה לא פחות טובה מיובנטוס במחצית השנייה אבל לא הצליחה להגיע למצבים. הנעת הכדור של הצהובים היתה בעיקר במרכז המגרש וכשכבר הגיעו לחצאי מצבים הבעיטות לא היו למסגרת או לידיים של בופון. קלינגר שוב הכין את הקבוצה בצורה נהדרת אבל שוב יצא עם המחמאות בלבד.

הרכבים

יובנטוס: ג'יאנלואיג'י בופון, ג'ונתן זבינה, ג'יאנלוקה זמברוטה, ליליאן טוראם, איגור טודור, אלסיו טקינארדי, אמרסון, פאבל נדבד, מאורו קמוראנסי, זלאטן איברהימוביץ' (רובן אוליביירה, 79), דוד טרזגה.

מכבי ת"א: לירן שטראובר, ג'ון פנסטיל, מאוריציו ג'ובאניני, אבי סטרול, שוקי נגר, משה מישאלוף (אמיל אמבמבה, 76), תמיר כהן, ברונו רייס, ארז מסיקה, אלי ביטון (אלעד בונפלד, 69), ישמעאל אדו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully