וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבורן לא ישחק העונה, ספק אם בכלל

28.9.2004 / 11:29

כוכב ההורנטס, שלא התגבר על פציעה בברך, הודיע אתמול כי יש סיכוי שגמר את הקריירה, אבל גם כי הוא עוד לא ויתר

חיים קשים, כך זה נראה, מצפים לניו אורלינס הורנטס העונה. אם לא די בעובדה שבגלל שינוי מבנה הליגה (6 בתים של 5 קבוצות, 3 בערב ו-3 במזרח) הם עוברים למערב ויתחרו על מקום בפלייאוף מול קבוצות כמו סן אנטוניו, מינסוטה וממפיס, הרי שלפחות בעונה הקרובה הם הולכים לעשות זאת בלי הכוכב שלהם בשנים האחרונות, ג'מאל משבורן.

משבורן (ס.פורוורד, 2.03), שבעונה האחרונה השתתף רק ב-19 משחקים בגלל פציעה בברך ימין, והחמיץ את כל חלקה האחרון כולל הפלייאוף, כינס אתמול מסיבת עיתונאים ואמר כי ייתכן והפציעה תגמור לו את הקריירה, וכי השנה הקרובה תוקדש לתהליך שיקום, אבל הבהיר שלא יוותר כל כך מהר, למרות שבנובמבר הקרוב הוא יהיה כבר בן 32.

"אני חייב להישאר אופטימי", אמר מיסטר מאש. "זאת הפרנסה שלי, אני חייב להישאר פוזיטיבי. ולראות מה יקרה". בחוזה שלו עם ההורנטס נותרו שנתיים בעלות של 18 מיליון דולר. את הכסף שלו יקבל משבורן בכל מקרה והקבוצה תכוסה ב-80 אחוז על ידי הביטוח, אבל כל עוד לא יפרוש ממשחק בשל הפציעה, המיליונים האלה ימשיכו לתקוע את תקרת השכר של ההורנטס.

משבורן, שנבחר על ידי דאלאס בדראפט של 1993 ושיחק במיאמי לפני שעבר להורנטס, רשם בעונה שעברה, הקצרה מבחינתו, ממוצעים של 20.8 נק', 5.4 ריב' ו-4 אס' למשחק.

מי שיצטרך למצוא פתרונות הוא מאמן ניו אורלינס החדש, ביירון סקוט, שנכון לעכשיו יצטרך לבחור בין רודני רוג'רס לג'ורג' לינץ', שני סוסים וותיקים, כסמול פורוורד הפותח שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully