וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אין הפתעות בממלכה

25.9.2004 / 20:15

ארסנל, צ'לסי ויונייטד ניצחו בקושי, ליברפול וניוקאסל ניצחו בסטייל והכל רגוע בפרמייר ליג

המוליכה ,ארסנל, יצאה למשחק חוץ מעניין ב'סיטי אוף מנצ'סטר', נגד הכחולים של הסיטי שהשיגו בשבוע שעבר נצחון חוץ חשוב מול קריסטל פאלאס שהשאיר לפחות לבינתיים, את קווין קיגן במועדון. ארסנל לא חיכתה הרבה ובדקה ה-14 כבש אשלי קול אחרי שהשתלט על כדור ברחבה, וקבע את תוצאת המשחק, 0:1 לתותחנים.

מידלסבורו - צ'לסי 1:0

צ'לסי של מוריניו נשארת צמודה לארסנל גם לאחר המחזור ה-7. הערב חזרו המיליונרים מ'הריבר סייד' הקשה עם מלוא שלושת הנקודות, כששער של דידייה דרוגבה בדקה ה-81 מהגבהה של פרנק למפארד, מסדר נצחון מינימלי כמו שכבר התרגלנו לקבל ממוריניו.

טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 1:0

טוטנהאם שחזרה במחזור הקודם מסטמפורד ברידג' עם נקודה חשובה, שוב לא הצליחה לכבוש וסיימה עם הפסד בית מאכזב את המפגש שלה עם מנצ'סטר יונייטד. רוד ואן ניסטלרוי כבש בפנדל בדקה ה-42 לאורחים ממנצ'סטר. ווין רוני עדיין לא החלים לגמרי מהפציעה, ולא נכלל בסגל הקבוצה למשחק, אך גם בלעדיו נראה כי היונייטד בדרך הבטוחה בחזרה לצמרת (מקום 4).

ליברפול וניוקאסל הנחיתו שלישיות

ליברפול הצליחה להתאושש מההפסד ליונייטד במשחקה הראשון ללא הקפטן סטיבן ג'רארד (נפצע לחודשיים), והתפרקה באנפילד על נוריץ' המסכנה. מילאן בארוש (23), לואיס גרסיה (26), וג'יבריל סיסה (64), סידרו 0:3 חלק לאדומים.

ניוקאסל, שתגיע השבוע לארץ הקודש לגומלין מול בני סכנין, ממשיכה להראות טוב יותר ויותר מאז המפגש עם מחזיקת הגביע הישראלית והגעתו של סונס. המאמן החדש פתח הפעם עם קלויברט ושירר ביחד בחוד מול ווסט ברומיץ' וקיבל תפוקה משניהם. קלויברט (70) פרץ את הסכר, מילנר הצעיר העלה ל-0:2 שמונה דקות מאוחר יותר, ושירר קבע את תוצאת המשחק 5 דקות לסיום. הורספילד (87) צימק לאורחים.

יתר התוצאות:

פולהאם - סאות'המפטון 0:1
אסטון וילה - קריסטל פאלאס 1:1
בולטון - בירמניגהאם 1:1

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully