וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן נמני

אתר ספורט 5 בשיתוף

18.9.2004 / 22:58

צמד של נמני, כולל גולאסו בעקב, הספיקו לניצחון ראשון (2:3 על בני יהודה) לבית"ר. כמו שאמר המשיח "יש דברים יפים בכדורגל"

אלי אוחנה שחרר היום אנחת רווחה גדולה בתום המשחק מול בני יהודה שהוציא את בית"ר ירושלים מהמקום האחרון בטבלה. אחרי פרשת ארבייטמן ותצוגת הנפל מול מכבי פ"ת, שמח אוחנה לקבל בחזרה את המנהיגות של אבי נמני שמלבד שערים יפהפיים, סיפק הרבה שקט ושמחת חיים לקבוצתו, בניגוד למשחק באמצע השבוע שעבר מול הלוזונים. קפטן, כמו שקפטן צריך להיות.

מהלך המשחק

בית"ר פתחה בסערה וכבר בדקה השנייה בעיטה טובה של ליאור אסולין גררה הדיפה לא טובה של יניב והבה, הכדור הגיע לאבי נמני בתוך הרחבה ומשם מספר 8 לא מחמיץ, 0:1 לירושלים. בני יהודה לא נבהלה והחלה לתקוף עם מטה באטורינה, גבריאל לימה ומשה ביטון שניסו לסכן את שערו של איציק קורנפיין.

בדקה ה-26 הוכיח שוב נמני כי אתו, בית"ר תמיד מסוכנת כשבעיטה מסוכנת שלו מצד ימין של הרחבה, כמעט והעלה את ירושלים ליתרון של שני שערים. חצי דקה אחר כך יצאה בני יהודה למתפרצת קטלנית, באטורינה מסר כדור נהדר לביטון שדהר לתוך הרחבה והוכשל מאחור על ידי המגן החדש של בית"ר ירושלים, איברהים נדאלה. השופט לא היסס והצביע על הנקודה הלבנה, ובאטורינה לא התקשה להשוות ל-1:1.

ניצן שירזי זיהה את התנופה של קבוצתו והכניס את בן לוז למשחק כדי שיסדר את משחק ההתקפה. בדקה ה-42 השתחל ביטון לתוך הרחבה ובעט בסיבוב מעט ליד העמוד של קורנפיין. דווקא כשנדמה היה ששער של בני יהודה זה רק עניין של זמן, הצליחה בית"ר ירושלים לחזור ליתרון בדקה ה-44. אסולין בישל לאבירם ברוכיאן שעצר את הכדור בתוך הרחבה וירה פנימה מ-15 מטר, 1:2 לבית"ר.

המחצית נפתחה בקצב איטי יחסית ובעשר הדקות הראשונות השחקנים נראו עייפים. בדקה ה-58 כבש נמני את אחד השערים היפים בקריירה שלו כשקיבל כדור עם הגב לשער במרכז הרחבה, ותוך כדי סחבוב עם העקב בעט לפינה הימנית של והבה והעלה את ירושלים ל-1:3. בני יהודה יצאה קדימה והפקירה לחלוטין את ההגנה ובדקה ה-66 נמני בעט מתוך הרחבה, הפעם ברגל ימין, והבה הדף היישר לאנדראה קלדיירה, שהחמיץ משלושה מטרים.

הארועים ליד שני השערים לא נפסקו ובדקה ה-83 שוב ביצע נדאלה עבירה מיותרת ברחבה שהובילה לפנדל. באטורינה ניגש לבעוט, קורנפיין הדף אבל באטורינה לא התבלבל ונגח פנימה את הריבאונד. ברק יצחקי עוד הספיק להחמיץ הזדמנות טובה אבל זה לא שינה דבר ובשריקת הסיום הרבה אנשים בירושלים נשמו לרווחה.

שירזי: אני מבטיח שנתחזק בחלוץ

אבי נמני התייחס לשער היפהפה שכבש ועל הדרך דיבר גם על היכולת של הקבוצה: "אתם רואים שיש דברים יפים בכדורגל, חוץ מהדברים הקשים. לא היה הרבה זמן לחשוב ואני שמח שזה נכנס, זה אמנם קלישאה, אבל גם 0:1 הייתי קונה ובסופו של דבר זה עוד 3 נקודות. אני חושב שאנחנו באמת קבוצה טובה ועם עוד קצת תיאום אנחנו יכולים להיות בחלק העליון. אנחנו מפסידים ביחד ומנצחים ביחד, אז אסור להאשים רק את ההגנה".

ניצן שירזי: ניצן שירזי, מאמן בני יהודה: "היינו שווים שני גולים אם הבקענו שני גולים, אבל היינו צריכים להכריע את המשחק בין הדקה ה-30 עד ה-44 כשעוד היה 1:1 ולא עשינו את זה. ספגנו שער שאסור לספוג ברמות האלו ואז המשחק הלך לכיוון של בית"ר. משחק ההגנה שלנו טעון שיפור ובלי קשר אנחנו צריכים חיזוק בחלק ההתקפי. אני מבטיח שנתחזק בחלוץ ואין לי מושג מי זה יהיה. מקווה שנחזיר לאוהדים על התמיכה".

הרכב בית"ר י-ם: איציק קורנפיין, אינדיו פריירה, איברהים נדאלה, דוד אמסלם, עופר טלקר, אנדרה קלדיירה, דניאל היידמן, אבי נמני, מאור מליקסון (ברק יצחקי, 68), אבירם ברוכיאן (עידן מליחי, 90+), ליאור אסולין.

הרכב בני-יהודה: יניב והבה, מילוש רוסטנוביץ', מוטי ששון (בן לוז, 37), גבע ברקאי, אדריאן גמאן, רוני גפני, קובי דג'אני (ירון אביחיל, 76), איבן מרוסלבץ', מטה באטורינה, משה ביטון (אלי אבארבנל, 65), גבריאל לימה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully